Trikovi i saveti za uspešno oglašavanje na LinkedInu

Objavljeno 2.6.2022 9:28:13
Trikovi i saveti za uspešno oglašavanje na LinkedInu
LinkedIn je društvena mreža za poslovne korisnike i kao takva fantastična je za prezentiranje Vaših proizvoda i usluga. Putem LinkedIna mnogi korisnici na jednostavan i brz način mogu sklopiti brojne saradnje i steći poznanstva i kontakte širom sveta.

Za male kompanije i poslovne korisnike upravo je LinkedIn moćan alat u oglašavanju bilo kakvog proizvoda, usluge ili marke. LinkedIn, naime, broji više od 740 miliiona korisnika širom svijeta kao i 55 miliona registrovanih kompanija, a samim tim je savršeno plodno tlo za B2B prodaje i B2B marketinške stručnjake. U Srbiji je trenutno više od 1,1 miliona korisnika LinkedIn-a i taj broj svakodnevno raste, a ako još uvek nemate svoj profil ili profil kompanije, donosimo Vam šest razloga zašto biste ga zaista trebali da imate.


Koje su mogućnosti LinkedIn oglašavanja?


LinkedIn oglašavanje nudi fantastičnu mogućnost targetovanja korisnika. Naime, korisnike je moguće targetovati prema poziciji na kojoj rade, stepenu obrazovanja koji imaju, radnim veštinama koje poseduju, itd.

Upravo mogućnost da svojim oglasima direktno pristupite zaposlenima u određenoj branši, vlasnicima poduzeća ili čak voditeljima poslovnih odeljenja, čini ovu mrežu odličnim mestom za oglašavanje.


Tri vrste oglašavanja

Sponzorisani sadržaj


Dve vrste sponzorisanog sadržaja su na LinkedIn-u. Sadržaj koji se pojavljuje u feed-u targetovane ciljane grupe i generisanje lead-ova. Ako govorimo o sponzoriranom sadržaju, takođe postoje dve opcije. Prva je da oglašavate postove koje ste već objavili na svojoj stanici na LinkedInu, a druga je da u oglašivačkom interfejsu kreirate novi post za oglašavanje kog nema u feed-u Vaše stranice. Govorimo li, ipak, o lead formi, putem nje možete prikupiti različite podatke korisnika koji su zainteresovani za Vaše usluge.

Na ovaj se način mogu promovisati objave koje ste već prethodno promovisali, a možete ih na jednostavan način kreirati u Campaign Manager-u, a u tom slučaju se oglas neće pojavljivati na Vašem feed-u.


Tekstualni oglasi


Tekstualni oglasi su oni u kojima nemate veliku mogućnost kreative, stoga će Vam u ovom slučaju copywriter biti krucijalan faktor za uspeh. Naime, kod tekstualnih oglasa jedina mogućnost vizuala je mala fotografija dimenzija 50x50. Tekstualne oglase plaćate po klikovima ili po impresijama, zavisno šta odaberete. Ako, na primer, odaberete plaćanje po kliku - svaki put kada neko klikne na Vaš oglas, to će Vam se naplatiti. Sa druge strane, LinkedIn će Vam naplatiti maksimalni bid koji ste odredili tek kad se ostvari 1.000 impresija, nezavisno od broja klikova ako odaberete opciju plaćanja po impresijama. Za plaćanje po impresijama potrebno je uplatiti dnevni iznos u visini 10 dolara. Još jedan benefit tekstualne vrste oglašavanja je taj da Vam tekstualni oglasi omogućuju instaliranje taga za praćenje konverzija.


Sponzorirani oglasi Vašem inboksu


Sponzorisani oglas u Vaš Inbox dolazi na dva načina: slanjem korisnika na Vašu web stranicu ili drugim sadržajem i generisanjem lead-ova.

Vrlo je bitno, naime, da osoba koja oglašava bude ista osoba od koje će odabrani primaoci dobiti sponzorisanu poruku. Takođe je od izuzetne važnosti da ta osoba i predstavlja biznis iza kog se oglašava. I u ovom slučaju imate opciju za praćenje konverzija.


Format oglasa za posao

Oglasi za posao su dinamičan format oglasa koji Vam omogućuje da oglase prilagodite vrhunskim talentima, podstičući relevantne kandidate da se prijave u Vašu kompaniju. Možete unaprediti jednu ili više mogućnosti za posao kvalifikovanim članovima LinkedIn-a i povećati saobraćaj do aktivnih radnih mesta na temelju veština i iskustva članova.

Postoje tri formata oglasa za dinamičke poslove. Podaci o profilu svakog člana ciljne publike određuju koji će im format biti poslužen.

Ako je član ciljne publike kvalifikovan za tri ili više radnih mesta u Vašoj organizaciji, videće Vaš oglas za posao sa tri dostupna radna mesta. 


Ako se član podudara sa jednim ili dva otvorena radna mesta u Vašoj organizaciji, vidjeće oglas za posao sa jednim predlogom za posao (prikazano u formatu slike).

Ako član nema odgovarajuće podudaranje posla sa kompanijom, videće oglas za posao koji ga usmerava na stranicu posla Vaše kompanije za istraživanja.
 
 
 
U slučaju da trebate stručnu pomoć prilikom oglašavanja na LinkedIn-u, naš tim Vam u svako doba stoji na raspolaganju.
 

 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM