Stvari koje treba uraditi pre pokretanja kampanje Performance Max

Objavljeno 5.4.2024. 16:07:54
Stvari koje treba uraditi pre pokretanja kampanje Performance Max
Pre pokretanja kampanja Google Performance Max, ključno je izvršiti temeljne pripreme kako bi se osigurala njihova maksimalna efikasnost. U ovom blogu istražićemo šest koraka koji su ključni za optimizaciju vaših kampanja, gradeći na najboljim praksama i strategijama iz industrije digitalnog marketinga.

Kampanje Google Ads Performance Max predstavljaju napredak u mogućnostima oglašavanja, koristeći veštačku inteligenciju i mašinsko učenje za optimizaciju prikaza oglasa širom celog Google portfolija. Da bi kampanje bile što uspešnije, ovih šest koraka treba razmotriti pre njihovog lansiranja.
 

Korak 1: Isključivanje brendova i kontrola pozicioniranja


Zaštita vašeg brenda je ključna u bilo kojoj kampanji. Koristite liste isključenja kako biste sprečili pojavljivanje vaših oglasa u kontekstima koji ne odgovaraju vašem brendu ili ciljevima kampanje. Kontrolišite pozicioniranje vaših oglasa kako biste osigurali da se prikazuju u odgovarajućem okruženju, podupirući pozitivan dojam o vašem brendu.
 

Korak 2: Iskoristite sve kreativne opcije


Diverzifikacija vaših kreativnih materijala može znatno doprineti uspehu vaše kampanje. Performance Max omogućava korišćenje različitih formata, uključujući video, slikovni materijal i proširene tekstualne oglase. Iskoristite ovu priliku da testirate različite kreativne pristupe i otkrijte šta najbolje rezonuje sa vašom ciljnom publikom.
 

Korak 3: Kontrola pozicioniranja uz pomoć brand suitability


Performance Max kampanje se prikazuju na celoj Google mreži, što donosi izazove u kontekstu sadržaja pored kojeg se vaši oglasi mogu naći. Da biste sprečili prikazivanje oglasa na nepotrebnim mestima, postoji opcija za isključivanje, koja su podeljena na:

Isključenja za pretrage i kupovine: Možete koristiti negativne ključne reči na nivou naloga kako biste kontrolisali za koje upite će se vaše kampanje Performance Max prikazivati, čime sprečavate prikazivanje svih kampanja na tim upitima, uključujući standardne kampanje pretrage i kupovine.

Isključenja za Display i YouTube: Važno je pratiti i kontrolisati sadržaj pored kojeg se vaši oglasi prikazuju na YouTube-u i Google Display mreži. U podešavanjima Google oglasa, u odeljku za prikladnost sadržaja, dostupne su različite opcije izuzimanja, odabrane na osnovu kategorije osetljivog sadržaja, ključnih reči sadržaja ili specifičnih pozicioniranja kao što su web stranice ili YouTube kanali.
 

Korak 4: Signali publike


U istom alatu za izgradnju grupa resursa, naći ćete gde možete uticati na publiku koju ciljaju kampanje Performance Max.

Imate prilično mnogo opcija kada je reč o pružanju signala publike. Ti signali mogu biti iz vaših skupova podataka, poput lista za remarketing ili otpremanja kupaca. Mogu se takođe zasnivati na dodatnim signalima kao što su interesi koji uključuju publiku na tržištu i životne događaje, kao i detaljne demografije poput roditeljskog statusa i prihoda domaćinstva.

Pored toga, možete pružiti teme pretrage, koje su ključne reči (do 25 po grupi resursa) koje identifikujete kao reči ili fraze koje korisnici mogu tražiti kada traže vaše proizvode ili usluge. Najbolje se koriste prilikom lansiranja novog proizvoda ili kada vaša web stranica nema kompletne detalje o vašim ponudama kako bi pomogle Performance Max-u da pronađe kvalifikovanije korisnike. Ovo je opciono, ali može biti korisno u gore pomenutim scenarijima.

Međutim, oba seta uputstava idu samo do određene tačke kada pokušavate da utičete na svoju publiku. Kao što Google navodi: to je samo polazna tačka, i oglasi će biti prikazani na osnovu onoga što algoritam smatra kvalifikovanim korisnikom.

Dodajte što detaljnije uvide u ovaj odeljak jer će raditi zajedno sa sledećom optimizacijom kako bi se osiguralo da se vaši oglasi prikazuju pravim korisnicima unutar Google okruženja.
 

Korak 5: Potvrdite praćenje konverzija i postavite jasne ciljeve


Performance Max kampanje u velikoj meri zavise od ciljeva koje postavite na nivou kampanje. Na svakom mestu prikazivanja, pokušavaju da vam pomognu da povećate prodaju, svest o brendu, preuzimanja sadržaja ili neki drugi cilj. Međutim, za uspeh Performance Max-a, morate mu pružiti tačne podatke o konverziji.

Tokom procesa postavljanja kampanje, biće vam postavljeno pitanje koje ciljeve želite optimizovati u ovoj kampanji. Pobrinite se da ste ispravno postavili sve svoje konverzije i ciljeve kako biste lako odabrali radnje koje želite za ovu kampanju.

Ovo takođe otvara novi svet optimizacije sa Performance Max. Na primer, ako želite jednu kampanju Performance Max koja optimizuje svest o brendu i drugu za konverziju na dnu prodajnog levka, ovo je mesto gde to možete postaviti. Ne ustručavajte se biti kreativni u tome kako možete koristiti ovo mašinsko učenje da utičete na vaš portfolio kampanje.

 

Korak 6: Praćenje i optimizacija

Kampanje Performance Max pokazuju se kao dobar izbor kampanje za direktnu prodaju i online prodavnice. Svi podaci o prodaji i prihodima su direktno dostupni, a feedovi proizvoda obično imaju tone kreativnih materijala i teksta sa kojima se može raditi.

Nažalost, to znači da kampanje za generisanje potencijalnih klijenata imaju teži posao. Kvalitet potencijalnih klijenata može biti zaista loš iz Performance Max-a ako niste oprezni. Postoje neke strategije koje Google predlaže da koristite kako biste poboljšali kvalitet potencijalnih klijenata, ali primetićete da su sve na vašoj strani, ne direktno preko PMAX kontrole.

Google Ads Performance Max kampanje nude ogromne mogućnosti za oglašivače koji žele da iskoriste najnovije tehnologije u svom marketinškom arsenalu. Prateći gore navedene korake, možete osigurati da su vaše kampanje optimizovane, ciljane i spremne za uspeh. Sa kontinuiranom optimizacijom i prilagođavanjem, vaše kampanje Performance Max mogu dostići i premašiti vaša očekivanja, donoseći vredne konverzije i jačajući vaš brend.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM