Arbona marketing: Šta su Srbi najčešće pretraživali u 2019. godini
Kako se bliži kraj 2019. godine, hteli smo da podelimo sa vama najčešće pretraživane pojmove. Šta su Srbi googlali, koje serije i filmovi su ih najviše zanimali ove godine te kakva je trenutna situacija sa mobilnim i glasovnim pretraživanjima, sve to možete saznati niže u tekstu.
Na temelju pretraživanja u Srbiji tokom 2019. godine Google je objavio listu najtraženijih online pojmova.
Najčešće pretraživani pojmovi u Srbiji 2019. :
Najčešće pretraživani događanji 2019. :
Najčešće pretraživane TV serije 2019. :
Pogađajte koja su bila 5 najpretraživanija filma?
U 2018. smo najviše pretraživali odličan domaći triler, Južni vetar. Otvaranje Lidl-a je takođe bila jako popularna tema. Svi znamo da na otvaranjima one najbrze čeka poklon, kao i veliki broj popusta.
Poslednjih 12 meseci za sopping smo najčešće istraživali Ada mall, i to da budemo specifičniji Zara brend. Kako smo često pretraživali električne trotinete i cammeo usluge, očigledno je da smo tako stizali do novog sopping mall-a.
Top online pretraživanja za 2019. godinu
Na temelju pretraživanja u Srbiji tokom 2019. godine Google je objavio listu najtraženijih online pojmova.
Najčešće pretraživani pojmovi u Srbiji 2019. :
- Zadruga
- Pad Berlinskog zida
- Srbija - Portugal
- FIBA world cup
- Igra prestola
- Žigosani u reketu
- Australian Open 2019
- Ubica mog oca 3
- Senke nad Balkanom 2
- Evrozija 2019
Najčešće pretraživani događanji 2019. :
- Srbija - Portugal
- FIBA World Cup
- Australian Open 2019
- Evrovizija 2019
- Wimbledon 2019
- Beer fest 2019
- Roland Gaross 2019
- Exit 2019
- Uskrs 2019
- Crvena zvezda -Young Boys
Najčešće pretraživane TV serije 2019. :
- Igra prestola
- Žigosani u reketu
- Ubice mog oca u 3
- Senke nad Balkanom 2
- Černobilj
- Pogrešan čovek
- Besa
- Crveni mesec
- Pet
- Kralj Petar I
Pogađajte koja su bila 5 najpretraživanija filma?
- Balkanska međa
- Kralj lavova
- Joker
- Aladin
- Grdana
U 2018. smo najviše pretraživali odličan domaći triler, Južni vetar. Otvaranje Lidl-a je takođe bila jako popularna tema. Svi znamo da na otvaranjima one najbrze čeka poklon, kao i veliki broj popusta.
Poslednjih 12 meseci za sopping smo najčešće istraživali Ada mall, i to da budemo specifičniji Zara brend. Kako smo često pretraživali električne trotinete i cammeo usluge, očigledno je da smo tako stizali do novog sopping mall-a.
Blog meni
Online (digitalni) marketing - zadnji postovi