Koliko košta Facebook oglašavanje?

Postoje dve vrste naplaćivanja Facebook oglašavanja:
 
Cost per Click (CPC) - Cijena Facebook oglašavanja ovisi o tržištu na kojem se oglašavate jer nije isto oglašavate li se na području Hrvatske ili Francuske. Prosečna cena po kliku u Republici Hravtskoj je 0,05€ po kliku, dok je u Francuskoj puno viša. Cena po kliku u zemljama zapadne Europe kreće se od  0.20€ do 0.40€. U našoj Srbije ceena po kliku je znatno niža, spušta se čak na 0.01€. Isto tako cena zavisi i o Vašoj Facebook stranici koju promovišete, te o ciljnoj grupi jer cene zavise o širini targetirane grupe.
 
Cost per Mile (CPM) - Predstavlja trošak za 1000 prikazivanja Vašeg oglasa nevezano za broj ljudi koji su kliknuli na njega. Dakle, svaki puta kada se korisniku u News Feedu, na mobilnom uređaju ili u desnom grupu prikaže Vaš oglas, to se računa kao prikazivanje.CPM se preporuje firma koje žele izgraditi svest o brendu kod potrošača. 

Arbona nudi usluge oglašavanja na Facebooku. Prema ciljevima klijenta predlažemo mesečni budžet koji je potrebno uložiti kako bi se ostvarili određeni ciljevi na zadanom tržištu. Za besplatno savetovanje i procenu budžeta Facebook oglašavanja možete nas kontaktirati ispunjavanjem web obrasca, slanjem emaila ili telefonskim putem.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM