Optimizacija za pretraživače

Koje opcije optimizovati na checkout obrascu kako bi se povećala web shop prodaja?

Svaki web shop ima za cilj što više svojih posetioca pretvoriti u svoje kupce. Međutim, ponekad nudeći previše mogućnosti ili tražeći previše podataka može rezultirati smanjenjem broja konverzija. Checkout obrazac obično se sastoji od nekoliko korak ...
Saznajte više

Kako do visoke pozicije SERP-a za brendirane ključne reči?

Ključne reči, odnosno brendirane ključne reči su jedna reč ili fraza kojom želimo da nas neko, kada postavi određeni upit, pronađe u rezultatima pretraživanja, pogotovo u slučajevima kada se na našoj stranici nalazi upravo odgovor na postav ...
Saznajte više

Šta sve treba da sadrži dobra landing stranica?

Znamo šta je landing stranica, međutim znamo li šta ona treba da sadrži kako bi posetioci stranice ostvarili ono zbog čega su došli na stranicu? Upoznajte se sa nekoliko osnovnih elemenata: Jasno istaknut naslov - treba da bude ozn ...
Saznajte više

Šta predstavlja broken links ili “pucanje linkova”?

Neispravni linkovi (broken links) su linkovi koji ne rade pri čemu se stranice ne prikazuju ispravno korisnicima. Nekoliko je mogućih razloga zašto neki link ne radi, a to su: web stranica nije dostupna web stranica je premeštena na drugu URL adre ...
Saznajte više

Google savet o starom sadržaju: ukloniti, ažurirati, postaviti “noindex” ili ga jednostavno ostaviti takav kakav jeste?

Znamo da želite što bolju poziciju na Google organskim rezultatima pretraživanja i zato je odgovor na postavljeno pitanje još teži. On glasi - zavisi šta želite. Možete ukloniti sadržaj stranice, postojeće funkcionalnosti, fotografije ili sadržaj ažu ...
Saznajte više
Blog meni
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM