Viber promo poruke

Zašto su Viber promo poruke delotvoran promotivni kanal? 

Jednostavno je, putem Vibera komunicirate sa vama bliskim ljudima i to je razlog zašto ćete da otvorite i pročitate svaku Viber poruku, zar ne? 

pravo u toj činjenici leži razlog delotvornost Viber promo poruka.

Viber promotivne poruke otvara gotovo 99% ciljane grupe. Zamislite promotivnu poruku koja će da stigne do vaše publike, pritom ne trošeći budžet na klijente i korisnike koje vaša usluga ne zanima! Da bi slali Viber promo oglase, morate da imate dopuštenje korisnika.

Korisnik koji vam je dao dopuštenje, pokazao je interes za vaše proizvode/usluge pa će verovatno i da otvori vašu poruku kako bi iskoristio pogodnosti koje nudite.

Šta sadrži viber promotivna poruka

 
 
 
 



Viber je besplatna komunikacijska platforma koja vas putem interneta povezuje sa bilo kim u svetu, pod uslovom da je Viber korisnik (80% korisnika pametnih telefona u Srbiji koristi Viber). Poruka se šalje online, što znači da korisnik ima pristup internet vezi i može, za razliku od SMS promo poruka, odmah da klikne na vaš oglas. Viber oglas može da sadrži: 
  • logo firme + naziv
  • tekst (do 1000 znakova)
  • vizual
  • CTA dugme (npr. Saznaj više ili Kupi odmah)
Kako će Viber promo poruke da pomognu vašem poslovanju



Viber promo poruke se aktiviraju kroz tri koraka. Za vas ćemo da otvorimo i registrujemo vašeg "sendera". Proces odobrenja od strane Vibera traje do nedelju dana, a nakon toga možete da koristite usluge promo poruka. Prva poruka je (u skladu sa GDPR uredbom), pozdravna. U njoj vas predstavljamo korisniku i obaveštavamo ga da ste prisutni na Viberu te da ćete ih obaveštavati o novim ponudama, popustima i slično. Nakon prve pozdravne poruke možemo pokrenuti komunikaciju sa vašim korisnicima.  

Viber promotivne poruke najčešće se koriste za:
  • kao rešenje napuštene korpe kod webshop kupovine
  • booking
  • slanje potvrda (o takmičenju, nagradnoj igri, o dostavi)
  • promociju novih ponuda i proizvoda
  • najavu popusta
  • slanje obaveštenja o povratu
  • funkcionalnosti loyalty programa
Osim toga, možete da ih koristiti za traženje zaposlenika, povećanje svesti o brendu i slično. 
 
Bitno je da imate svoju bazu korisnika koji su vam dozvolili slanje obaveštenja. Ako želite možete dodatno segmentirati korisnike prema: 
  • geolokaciji
  • tele operatoru
  • platformi (Android, iOS)
  • uređaju
  • mreži (3G, 4G)
 

Cena na upit.


Iskoristite pažnju Viber korisnika i saglasnost vaših postojećih korisnika. Zatražite besplatno savetovanje i procenu budžeta putem:
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM