Facebook Power Editor – Part 1

Objavljeno 2.12.2014. 13:21:46
Novi ste u oglašavanju na Facebook-u? Ovo je blog post upravo za Vas. Svi smo mi ušli u svet oglašavanja “boostovanjem” objava koje smo objavili na našim Facebook stranicama. Ali, ubrzo smo se prebacili na Ad Manager jer nam je jednostavno nudio bolje opcije oglašavanja i samim tim kvalitetnije trošenje budžeta za oglašavanje. Međutim, to nije korak na kom smo stali, a ne bi trebalo ni Vi! Pročitajte zašto…

Donosimo vam razloge zašto bi trebalo da koristite Facebook Power Editor. Najveći razlog i motivacija treba da vam bude ta što ako ga ne koristite, ne ciljate grupu ljudi koji su vaši potencijalni kupci, korisnici ili klijenti na najbolji mogući način. Samim tim, ne trošite svoj novac za oglašavanje optimalno (ako to želite lepše da nazovete), odnosno bacate svoj novac (ako smo realni).

Prvo i osnovno, ako ste već pokušali da koristite Facebook Power Editor, znate da ga je moguće koristiti jedino u Google Chrome pretraživaču, pošto je za sada podržan jedino tako. Pa krenimo redom uz napomenu da su ovo samo neke od prednosti Facebook Power Editora nad klasičnim Ad Manager-om.

Raspored oglašavanja



Možda Vam sam naslov ne govori ništa, ali već u prvoj sledećoj rečenici shvatićete suštinu. Kako ćete u Ad Manager-u podesiti da se Vaš oglas prikazuje, na primer samo ponedeljkom i sredom od 15:00 do 20:00 sati? Vrlo jednostavno, ne želite ništa posebno. Uočili ste da te dane u navedenom vremenom periodu Vaš oglas ima najviše komentara, lajkova i tako dalje. Pogledajte donju sliku. Naravno, opet Facebook Power Editor koji je melem za ovakve situacije. Jednostavno rešenje kojeg u Ad Manager-u nema.

Oznake

Ako kreirate više oglasa dnevno, znate da je u svemu najvažnija organizacija. U Ad Manager-u možete da pomognete jedino tako da imate jasno definisan način na koji ćete da imenujete kampanje, grupe oglasa i same oglase. Ako ste agencija kojoj je to posao, imena vaših kampanja trebalo bi da jasno otkrivaju cilj, klijenta i stranicu koju oglašavate. Grupa oglasa trebalo bi da jasno otkriva ciljnu grupu, način licitacije i mesto prikazivanja oglasa. Ako koristite više različitih oglasa u jednoj grupi oglasa, tada bi nazivi oglasa trebalo da jasno otkrivaju naslov i sliku oglasa kako biste znali koja varijacija.
Ipak, u Facebook Power Editoru imamo opciju kojoj možemo dodatno označavati kampanje. Tako recimo možemo da napravimo oznaku koja će se zvati „Page likes“ i odabirom te oznake možemo da vidimo sve kampanje koje su usmerene na povećanje broja lajkova unutar vašeg naloga. Ili čak možemo da stvorimo oznaku za određenog klijenta i klikom na tu oznaku možemo da vidimo sve kampanje koje smo napravili za određenog klijenta, bez obzira na njihov status. Broj oznaka nije ograničen pa možete da ih kreirate koliko god želite. Preporučujemo da za početak probate da napravite oznake za svakog klijenta, za svaki cilj, za svaku Facebook stranicu i za određeni proizvod, pa da sami vidite koliko je lakše kada je sve organizirano i složeno. Dalje ćete sami dodavati oznake, već prema želji.
Da li koristite Facebook Power Editor? Ako ne, tda li vam je potrebno još razloga da koristite Facebook Power Editor umesto Facebook Ad Manager-a? U sledećem blogu vam donosimo još neke prednosti Facebook Power Editora.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM