Kako povećati angažman na Instagramu uz Instagram Reels?

Objavljeno 7.12.2023. 12:32:52
Kako povećati angažman na Instagramu uz Instagram Reels?
Instagram Reels su video zapisi u trajanju do 90 sekundi snimani u vertikalnom full-screen formatu (16:9), koji su se pokazali kao izvrstan način za povećanje vidljivosti profila i angažman pratilaca na Instagramu. Upravo su to neke od najvažnijih metrika za uspešnost na ovoj društvenoj mreži, koja u 2023. broji 1,63 milijarde korisnika u svetu i 261 milion u Evropi.  

Predstavljamo vam 5 saveta kako iskoristiti Reels-eve za povećanje angažmana na Instagramu.
 

1. Istražite publiku i stvorite relevantan i kreativan sadržaj

 
Kako biste privukli pažnju publike, važno je stvoriti sadržaj koji je relevantan za njihove interese - zato bi trebalo da istražite svoju publiku i saznate šta ih zanima. Možete to učiniti tako što ćete pretražiti popularne hashtagove u vašoj niši ili istražiti uspešne primere iz vaše industrije. Kada okvirno saznate što vaša publika traži, možete kreirati Reels-eve koji su relevantni za njihove interese, što će povećati šanse da će vaš sadržaj ostvariti bolji rezultat.

Instagram Reels-evi su odličan način za testiranje kreativnosti. Iako je vrlo važno pratiti aktuelne trendove, uvek je poželjno istaći se u odnosu na druge, pa se potrudite da budete kreativni i originalni. Možete se poigrati perspektivom snimanja, vizuelnim efektima ili iznenađujućim scenama kako biste zadržali pažnju pratioca.
 

2. Iskoristite sve što vam aplikacija nudi

 
Instagram Reels-evi imaju nekoliko korisnih karakteristika koje vam mogu pomoći u kreiranju zanimljivijeg i privlačnijeg sadržaja za vašu publiku. Na primer, možete koristiti predložene filtere i efekte za bolji vizuelni dojam, kao i muziku koja će upotpuniti konačni rezultat. Odabir muzike može doprineti zadržavanju korisnika. Nije na odmet spomenuti ni da će odabir trending pesama takođe pomoći u ostvarivanju blagonaklonosti algoritma ka vašem sadržaju i tako doprineti uspešnosti videa.

3. Budite redovni u objavljivanju

 
Kako bi vaši Reels-evi bili uspešni, važno je redovno objavljujete. Zlatni standard industrije je objavljivanje 4 do 7 Reels-eva nedeljno, što je idealno za kriterijume Instagram algoritma. Naravno, kreiranje Reels-eva nije lak posao, jer zahteva puno planiranja, vremena, truda i eksperimentisanja. Iz tog razloga, retki dostižu ove brojke, tako da ne dozvolite da vas obeshrabri ako niste jedni od njih. Potrudite se da objavljujete što redovnije i kreirajte barem jedan Reel nedeljno. Na kraju krajeva, kvantitet nije važniji od kvaliteta, tako da je bolje kreirati jedan kvalitetan Reel nego 7 istih ispod proseka.
 

4. Podstaknite interakciju s publikom

 
Jedan od najvažnijih faktora uspešnosti na Instagramu je interakcija s publikom. Kako biste je podstakli, možete koristiti pitanja, izazove ili takmičenja u vašim Reels-evima. Uz sam kvalitet sadržaja, ovo takođe može podstaći vašu publiku da ostavlja komentare i reaguje na sadržaj, što će povećati vidljivost profila i privući nove pratioce.
 

5. Promovišite svoje Reels-eve

 
Nakon što ste stvorili kreativan i zanimljiv Reel, važno je promovisati ga kako bi došao do što većeg broja ljudi. To možete učiniti tako što ćete deliti svoje Reels-eve na drugim društvenim mrežama, kao što je Facebook ili ga uključiti u svoje Instagram priče. Takođe, ne zaboravite da koristite relevantne hashtagove kako bi se vaš sadržaj pojavljivao prilikom njihove pretrage. Za najbolje rezultate po pitanju povećanja rasprostranjenosti, uz ove organske opcije tu je mogućnost boostovanja Reels-a, odnosno njegove plaćene promocije.

Nekoliko napomena vezanih za promovisanje, odnosno boost - Reels-evi s muzikom koja ima copyright, odnosno autorska prava, ne mogu biti boostovani, baš kao ni Reels-evi u kojima se koriste GIF-ovi, interaktivni stikeri i filteri trećih osoba. Iz tog razloga, ako planirate da koristite ovaj oblik plaćene promocije, imajte to na umu kako uloženi trud ne bi bio uzaludan.


Za personalizovani savet u vezi sa kreiranjem Reels-eva i ostalih oblika sadržaja za društvene mreže, slobodno nam se obratite. Naše usluge kreiranja sadržaja za Instagram uključuju kreiranje strategije, fotografisanje i snimanje na lokaciji, kreiranje i montažu sadržaja, objavljivanje, praćenje komentara kao i izveštavanje - ukratko, sve potrebno za ostvarivanje odličnih rezultata!
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM