Šta su Info Labels i kako mogu da unaprede Facebook oglase?

Objavljeno 4.7.2022. 11:06:06
Šta su Info Labels i kako mogu da unaprede Facebook oglase?
Ažuriranja Ads Managera događaju se redovno, ponekad čak i preko noći. Kako bi išla u korak sa zahtevima korisnika i oglašivača, platforma se stalno mora menjati i prilagođavati. Jedna od promena je uvođenje Info Labels-a, koji bi mogli  da donesu povećanju atraktivnosti oglasa, a time i podsticanje dodatnog saobraćaja. O čemu se tačno radi i kako koristiti ovu funkciju, saznajte u nastavku.


Info Labels ili “oznake s informacijama"

Info Labels su oznake sa različitim informacijama koje se koriste kako bi se naglasili najzanimljiviji detalji vezani za Vaše poslovanje - poput broja lajkova na stranici ili opcije besplatne dostave. Ako se koriste na pravi način, ove oznake dodatnih informacija mogu učiniti ponudu atraktivnijom, a time dolazi i do veće verovatnoće da će potencijalni kupac kliknuti na oglas i izvršiti kupovinu. Ono što je važno naglasiti je da su Info Labels dostupni samo u Traffic i Conversion kampanjama sa linkom na web stranicu. 



Koje Info Labels ćete koristiti naravno zavisi od tipa Vašeg poslovanja. Tako možete izdvojiti, na primer, Business Information koji automatski preuzima tekst iz ‘About’ odjeljka Vaše Facebook stranice. To su informacije poput lokacije i radnog vremena objekta, cenovnog ranga proizvoda ili usluga ili datuma kad ste se pridružili Facebook-u. Sami odaberite koje informacije ste voljni podeliti sa ciljnom publikom. 




Deo Info Labels-a je i Social Cues. U ovu vrstu oznaka spadaju na primer check-in-ovi na Vašoj Facebook stranici, ocene korisnika, broj lajkova i slični pokazatelji povezani sa interakcijom sa pratiocima. Facebook u ovom slučaju preporučuje korišćenje svih ili barem što više Social Cues-a među ponuđenima. 


3 vrste prilagođenih oznaka sa informacijama

Postoje 3 vrste prilagođenih oznaka sa informacijama - besplatna dostava, pravila povrata (return policy) i opcije plaćanja. Na temelju Vašeg izbora, navodićete dodatne pojedinosti kao što su minimalna cena porudžbine za besplatnu dostavu ili vremenski okvir u kom je moguće izvršiti povrat kupljene robe. Ove informacije mogle bi da imaju najveći uticaj na podsticanje dodatnih kupovina, jer naglašavaju konkretne benefite koji se mogu ostvariti kupovinom u Vašem webshop-u. 





Ukratko, cela priča se može sažeti u ovih nekoliko rečenica:
  • Oznake sa informacijama su vizualno istaknute stavke na oglasima koje sadrže važne pojedinosti o poslovanju (lokacija, radno vreme, cenovni rang…), a uključuju i dodatnu opciju Social Cues, koja omogućuje isticanje informacija o interakciji sa pratiocima (broj lajkova, broj check-inova, broj Instagram pratilaca, osvrti kupaca…)
  • Prilagođene oznake informacija uključuju mogućnost dodavanja informacije o besplatnoj dostavi, pravilima povrata ili načinima plaćanja u oglas. 
Sada kada smo objasnili o čemu se tačno radi i koje su sve mogućnosti ove nove opcije, pogledajmo kako se Info Labels dodaju u Facebook oglase. 


Uputstva za kreiranje oglasa sa oznakama sa informacijama

Pre nego što počnete, setite se da su oznake sq informacijama dostupne samo za Traffic i Conversion oglasne kampanje sq linkom na website. 
  1. Otvorite Ads Manager.
  2. Kliknite +Create.
  3. Odaberite Traffic ili Conversion kao cilj, a zatim kliknite Next.
  4. Odredite budžet, vreme trajanja objave, publiku i položaje. Kliknite Next.
  5. Odaberite Single Image ili Video format oglasa.
  6. U Ad Creative odjeljku ubacite fotografiju ili video, primarni tekst, naslov, opis i URL web-mesta.
  7. Kliknite Turn on Info Labels.
  8. Odaberite oznake sa informacijama koje su najrelevantnije za Vašu kompaniju. U zavisnosti od Vašeg izbora, možda ćete morati da navedete dodatne pojedinosti.
  9. Pregledajte automatske oznake informacija koje je Facebook izabrao na temelju podataka o Vašoj kompaniji. Možete isključiti neke od ovih opcija, ali se preporučuje da ih zadržite.
  10. Kliknite Done.
  11. Kliknite Publish da biste dovršili kreiranje oglasa.

Iako se ne radi o ogromnoj promeni u načinu funkcionisanja Facebook oglašavanja, verujemo kako bi Info Labels mogli da prinesu kvalitetnijoj komunikaciji i boljem isticanju atraktivnih delova ponude, što bi moglo doprineti i boljem ROI-u. Slobodno nas kontaktirajte za personalizovani savet o korišćenju Info Lables-a i povećanju učinkovitosti Vaših kampanja na društvenim mrežama. 
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM