TikTok: kreiranje sadržaja

Objavljeno 20.1.2023. 14:20:45
TikTok: kreiranje sadržaja
TikTok je platforma koja korisnicima omogućuje stvaranje i deljenje kratkih video zapisa, obično između 15 sekundi i 3 minute. Ujedno može biti i vredan alat za kompanije jer im omogućuje dosezanje velike i angažovane publike, stvaranje svesti o robnoj marki i povećanje prodaje. 

Korisnici mogu koristiti jednostavne funkcije platforme, kao što su filteri, efekti i muzika, kako bi svoj sadržaj učinili privlačnijim. Uz to, na temelju demografskih podataka, interesovanja i ponašanja, TikTokov algoritam može pomoći kompanijama u dosezanju visoko ciljane publike. U novom blogu, donosimo Vam prednosti koje TikTok nudi za Vaše poslovanje.

  
  
TikTok prednosti

 
  1. Dostizanje velike i ciljane publike
TikTok ima ogromnu bazu korisnika, sa više od milijardu aktivnih korisnika širom sveta. Ovo predstavlja značajnu priliku za kompanije da dopru do širokog broja potencijalnih kupaca. Takođe, TikTok-ov algoritam može pomoći firmama da dosegnu visoko ciljanu publiku na temelju demografije, interesovanja i ponašanja. 



Isto tako, za mala preduzeća lokacija može biti ključni činilac jer će pomoći ljudima da pronađu područje Vašeg poslovanja i pomoći će Vam da stvorite video zapise koji odgovaraju lokalnom području. To će Vaš proizvod učiniti prihvatljivijim i bližim lokalnom stanovništvu - što dovodi do sledeće prednosti, a to je povećanje svesti o robnoj marki. 
 
 
2. Povećanje svesti o robnoj marki
  
Uobičajena metoda za povećanje svesti o robnoj marki putem TikToka je korišćenje hashtagova, što proizvođačima sadržaja omogućuje da iskoriste prednosti popularnih trendova i dobiju veliku privlačnost od svojih objava. To znači da možete značajno povećati broj prikaza svojih video zapisa prilagođavanjem svog sadržaja popularnom trendu.
  
  
3. Poticanje prodaje
 
Kompanije mogu koristiti TikTok za promovisanje svojih proizvoda ili usluga, povećanje saobraćaja na web stranici i na kraju - povećanje prodaje. 
A da bi povećali prodaju putem TikTok-a ključno je stvaranje zanimljivog sadržaja koji prikazuje Vaše proizvode ili usluge na kreativan i relativan način. 
  
  
4. Prenamena sadržaja (user-generated content)
 
Sjajna funkcija TikTok-a je to što korisnicima omogućuje prenamenu sadržaja koji su objavili drugi kreatori, koristeći funkcije "duet" i "stitch". To znači da kompanije mogu učinkovito pokrenuti kampanje preko drugih kreatora uz relativno nisku cenu. 

Bitno je napomenuti da su funkcije moguće ukoliko je kreator u podešavanjima privatnosti omogućio opcije “duet” i “stitch”


Upotrebom različitih video zapisa koji odgovaraju potrebama Vaše kompanije, možete privući pažnju korisnika, prikazati svoje proizvode ili usluge i podstaknete ih na radnju, kao što je poseta web-stranici ili kupovina. Osim toga, takođe mogu pomoći u izgradnji lojalnosti robne marke kao i stvaranju pozitivne asocijacije sa robnom markom.

TikTok je zaista neizbežan alat za rast poslovanja, pa uz pravu strategiju i sadržaj, može imati veliki uticaj u promociji Vaših proizvoda i usluga.

Sa više od milijardu aktivnih korisnika, TikTok je najbrže rastuća platforma koja nudi jedinstvenu priliku za dosezanje velike i raznolike publike.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM