AdWords linkovi – veze ka Web lokaciji

Objavljeno 26.9.2014 14:04:15
AdWords linkovi su veze prema određenim stranicama na vašoj Web lokaciji i važan su deo uspešnih oglasa. Potencijalni kupci vide određenu vrednost pre nego što uopšte kliknu na oglas i zato je veoma važno da ih naslov oglasa, tekst, URL i AdWords linkovi uvere u to. Linkovi se automatski generišu kada je korisnik u procesu kupovine, planiranju putovanja ili radi neka druga istraživanja putem pretraživača. Pojavljuju se ispod oglasa i kao takvi funkcionišu na desktop računarima, tabletima i mobilnim uređajima. Uz njihovu pomoć potencijalni kupci su mnogo lakše povezani sa relevantnim stranicama što im pomaže da brže pronađu ono što traže na vašim Web stranicama. AdWords linkovi su vrlo koristan alat i obično pružaju dodatnu vrednost kampanjama. Najvažnije je ispravno ih provesti i odabrati najbolje linkove. Cena klika na AdWords linkove jednaka je ceni klika na URL u istom oglasu, što znači da će troškovi za oglašivača biti jednaki bez obzira na koju vezu korisnik klikne.

Kako funkcionišu AdWords linkovi?


Kad su korisnici u procesu kupovine nekog proizvoda u većini slučajeva obavljaju više pretraživanja i klikću na više rezultata pretraživanja. Google AdWords na osnovu takvog ponašanja korisnika može da prepozna koje su Web lokacije relevantne za njihovo pretraživanje. Na takve Web lokacije će Google dodati veze na iste.

Zašto upotrebljavati AdWords linkove?


Jedan od razloga zašto bi trebalo da koristite AdWords linkove jeste taj što se oni mogu koristiti kao prečica sa direktnom vezom na popularne Web stranice ili na Web stranice sa visokom stopom konverzije na vašoj Web lokaciji. Još jedna njihova prednost jeste ta što ne morate da izrađujete nove tekstualne oglase kako biste uključivali AdWords linkove već se to može i na postojećim oglasima. Vrlo ih je jednostavno ažurirati u slučaju rasprodaje ili posebne ponude. Mogu se dodavati kampanji ili grupama oglasa, u zavisnosti od toga sa kojim oglasima želite da se prikazuju. Mogu se izrađivati kao optimizovani za prikazivanje na mobilnim uređajima, a određeni AdWords linkovi mogu se i onemogućiti za prikazivanje na uređajima koje odaberete.

Zašto se AdWords linkovi ne prikazuju?


AdWords linkovi neće biti uvek prikazani u oglasu. Njihovo prikazivanje zavisi od više činilaca. Jedan od njih je pozicija na kojoj se oglas nalazi na stranici rezultata pretraživanja. Rang oglasa, kvalitet ključnih reči kao i maksimalna cena po kliku takođe su bitni za prikazivanje AdWords linkova. Veoma je bitno i redovno proveravati da li linkovi korisnike preusmeravaju na prave stranice.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM