AdWords mobilno oglašavanje

Objavljeno 23.12.2014. 13:51:52
Želite da povećate popularnost svojih proizvoda ili usluga, a ne znate kako? Odgovor je vrlo jasan – počnite da koristite AdWords mobilno oglašavanje.

Razvojem mobilne tehnologije i dolaskom pametnih mobilnih uređaja, korisnici u današnje vreme potrebne informacije sve više traže na Internetu. Ovakvom vrstom oglašavanja, oglašivačima je omogućeno brže i efikasnije povezivanje sa potrošačima u odnosu na ranije. Mobilni oglasi koji se prikazuju na mobilnim uređajima mogu da se pregledaju i onda kada su ljudi u pokretu.

Cene klika na mobilnim uređajima su puno manje, a i rang oglasa na mobilnim uređajima je manji jer postoje dve pozicije za prikaz mobilnih oglasa. Kako bi oglas bio što bolje pozicioniran treba napisati jednostavan i uverljiv oglas (delotvorno koristite znakove, uključite naziv vašeg brenda, a prvo slovo reči napišite veliko).
 

Prikaz mobilnih oglasa


Internet se iz dana u dan sve više širi pa je kao takav postao sastavni deo našeg svakodnevnog života. Ljudi svaki svoj slobodni trenutak iskoriste da bi videli novosti upravo na Internetu putem mobilnih uređaja, tableta i sl., mogu se spojiti bilo gde i u bilo kom trenutku.

Kada govorimo o prikazu mobilnih oglasa, mislimo na prikazivanje slikovnih oglasa, tekstualnih oglasa i oglasa za promociju. Prilikom odabira, možete da odaberete na kojim sistemima će se oglas prikazivati (Android ili IOS). S obzirom na zadate postavke, mobilni oglasi ispunjavaju uslove za prikazivanje na prikazivačkoj i pretraživačkoj mreži, što uključuje prikazivanje na mobilnim aplikacijama na mreži Google AdMob. Bitno je napomenuti da za korisnike koji ciljaju mobilne aplikacije postoji dostupno nekoliko opcija u programu AdWords za upotrebu oglasnog prostora. Prilikom izrade kampanje za prikazivačku mrežu, može da se odabere kampanja koja podstiče korisnike na preuzimanje aplikacije, zatim kampanja u kojoj se oglasi prikazuju isključivo u mobilnim aplikacijama i kampanja kod koje oglasi podstiču radnje u aplikaciji za Android sistem.

Nadalje, postoji nekoliko načina optimizacije teksta mobilnih oglasa. Ako još niste, svakako bi bilo dobro da počnete sa izradom oglasnih proširenja i da se fokusirate na to da redovi opisa budu kratki i jasni.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge