AdWords opcije za povećanje konverzija

Objavljeno 11.7.2014. 14:20:03
Poznato je da se AdWords sistem oglašavanja najviše koristi za dovođenje plaćenog saobraćaja na vašu Web stranicu. On predstavlja složen sistem sa  mnogo opcija pomoću kojih možemo da povećamo konverzije. Profesionalni oglašivači poznaju skoro sve opcije, ali početnici koji su tek počeli da koriste AdWords mogu da dobiju odlične ideje kako da poboljšaju delotvornost svoje kampanje. U ovom članku, istaknuto je nekoliko karakteristika koje većina oglašivača najčešće koristi.

Alat za ključne reči (Keyword tool)


Alat za ključne reči je odlična polazna tačka prilikom pokretanja nove kampanje. Ovaj alat vam omogućuje prikaz globalnih i lokalnih mesečnih pretraživanja za određene ključne reči. Isto tako, pomoću njega ćete moći da pronađete i reči koje nisu relevantne za vaš proizvod ili ponudu pa ih možete dodati u listu negativnih reči.

Trendovi (Insdight for search)


S ovim Google-ovim statistikama možete da upoređujete pretraživanja sa različitim ključnim rečima, regijama, vremenskim okvirima i kategorijama. Pomoću ovog alata možete da vidite kako stoji vaš brand u odnosu na vašu  konkurenciju. Zatim, ovaj alat pruža i informacije o trendovima na nekoj lokaciji pa tako na primer možete saznati koja su top pretraživanja u Hrvatskoj za kategoriju putovanja ili nečeg drugog.

Opcije grafikona


Ova opcija je odlična za jednostavno upoređivanje podataka koji su važni za AdWords kampanju. Na primer, možete upoređivati prosečnu poziciju vašeg oglasa i CTR-a, ali možete i uporediti podatke u različitim vremenskim periodima, što je odličan način da uporedite koliko je vaša kampanja uspešnija u odnosu na neki drugi period.

Prilagođeno zakazivanje oglasa (Ad Scheduling)


Ova opcija omogućuje vam prikazivanje vašeg oglasa u određeno vreme. To može da bude vaše radno vreme ili neko drugo vreme kada imate najviše klikova i konverzija. Isto tako možete da namestite da vaše licitacije budu veće u nekom zadatom periodu dana ili nedelje ili obrnuto i da vaše licitacije budu manje u vreme kad nema mnogo konverzija.

Kolone za statistiku

AdWords ima opciju prilagođavanja kolona, stoga možete imati statističke podatke o vašoj kampanji zajedno sa podacima koji su vama važni. Kliknete na „costumize columns“ i prikazaće vam se stupci koje možete dodati u svoju tablicu raspoređenu po temama. Jednostavan je način dodavanja kolona, a oglašivači najčešće koriste kolone za: klikove, prikazivanja, CTR, prosečnu cenu klika, prosečnu poziciju, konverzije itd.

Filteri

Svakako savetujemo da proverite opciju filter u AdWords-u, ako je ranije niste koristili. To je odličan način da se filtriraju statistike koje ste odabrali. Na slici iznad možete da vidite da se opcija filter nalazi levo od opcije za kolone. Filtere možete da primenite na nivou kampanje, grupe i ključnih reči.

Izveštaji

U AdWords-u možete da preuzmete izveštaje direktno u kartici u kojoj se nalazite, jednostavnim klikom na „preuzimanje“ (download), pri čemu će se pojaviti opcije za preuzimanje izveštaja. Imaćete mogućnost izbora između različitih formata. Isto tako možete da uključite bilo koji segment u izveštaj i možete da izaberete da izveštaj primate nedeljno na vašu e-mail adresu.


 

Opcije po segmentima

Opcije po segmentima mogu da vam daju uvid u to šta je dobro u vašoj kampanji i ono što nije. Ako imate kampanju za računare i tablete i zanima vas izvođenje na tabletima, možete da kliknete na opciju „segment“ i da izaberete „uređaj“. Tada će vam se prikazati podaci za izvođenje na računarima i tabletima, pa ćete moći da jednostavno uporedite izvođenje na različitim uređajima.



  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM