AdWords trikovi za uspešnost vaše kampanje

Objavljeno 30.9.2014. 14:02:24
Postoji niz trikova za optimiziranje AdWords kampanja. Bitno nam je da su naši klijenti zadovoljni vođenjem kampanja, stoga koristimo nekoliko AdWords trikova. Neki od trikova opisani su u nastavku.

Važniji AdWords trikovi

S obzirom na to da se oglasi mogu prikazivati i na nerelevantne upite, potrebno je pratiti izveštaje o pojmovima za pretraživanje. Oni obuhvataju upite kojima su korisnici došli do naših oglasa. Pomoću njih možemo da otkrijemo negativne ključne reči, odnosno reči za koje ne želimo da se naši oglasi prikazuju. Takođe, možemo da otkrijemo nove termine za koje su se naši oglasi prikazivali, a koji bi mogli da donesu nove klikove. Takve reči dodajemo kao nove ključne reči. Taj trik nam pomaže da svojim korisnicima uštedimo mnogo novca jer sprečimo da se njihovi oglasi prikazuju na nerelevantne upite. Do izveštaja o pojmovima za pretraživanje možemo doći tako što kliknemo na karticu Kampanje (engl. Campaigns) i odaberemo karticu Ključne reči (engl. Keywords). Zatim iz padajućeg menija Detalji (engl. Details) odaberemo opciju Sve (engl. All search terms). Nakon toga prikažu se podaci o pojmovima koji su pokrenuli pojavljivanja i klikove. Te podatke moguće je preuzeti u željenom formatu.

Poslednji AdWords trik koji ćemo spomenuti su zapisi o izmenama na nalogu. Na primer, potrebno je da zabeležite datum, trenutnu poziciju, CTR i sl. kako biste videli efekat koji se postigao nekom promenom jer ako znamo šta je uzrok pozitivnim promenama, možemo i raditi na daljem poboljšanju. Zaključno, ovo su samo neki od AdWords trikova koje koristimo, iako ih ima mnogo više.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM