Dinamički remarketing

Objavljeno 8.4.2016. 9:35:53
Dinamički remarketing
Dinamički remarketing je opcija Google Adwords oglašavanja koju koristi vrlo malo korisnika. Razlog za to je što nisu dovoljno dobro upoznati sa Google Adwords sistemom koji omogućava različite načine ciljanja tržišta. U nastavku ću nastojati da pojasnim šta je dinamički remarketing, kako ga koristiti, i ko bi trebao da ga koristi.
 

Dakle Remarketing vam omogućava da prikazujete tekstualne oglase ili oglase u obliku bannera korisnicima koji su prethodno posetili vašu web-lokaciju. Dinamički remarketing nešto je naprednija opcija pa će vam omogućiti da korisnicima koji su posetili vaš web i gledali neki vaš specifični proizvod, uslugu ili ponudu, prikazujete oglas koji sadrži baš taj specifični proizvod, uslugu ili ponudu. Pomoću takvih prilagođenih oglasa podsećate kupca na ono što ga zanima, pa mu omogućujete da se jednim klikom vrati na ponudu koja ga je interesovala, i da dovrši započeto.

Kod kvalitetnog dinamičkog remarketinga, radi se o atraktivnim grafičkim oglasima na više od 90% interneta koji pozivaju korisnika na ponovljenu posetu vašoj web stranici.

Dinamički remarketing je veoma moćan Google-ov alat koji pokriva milione partnerskih portala na internetu koji nam pomaže da pokažemo pravu poruku, pravim ljudima na pravom mestu.

Dinamički remarketing idealan je ako posedujete web stranicu koja ima široku paletu ponuda, pa bi se pomoću ove opcije korisnicima prikazivala baš ona ponuda za koju su bili zainteresovani. Ovakve naprednije opcije omogućavaju nam da korisnicima prikazujemo relevantne oglase za njih što za rezultat ima bolju konverziju.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM