Geografsko ciljanje u AdWords-u

Objavljeno 6.6.2014. 14:26:03
Geografsko ciljanje u AdWords-u
Ako želite da geografski ciljate svoje korisnike u AdWords kampanji moraćete da budete spremni da promenite strukturu svojih kampanja. Geografsko ciljanje ne možete da namestite u konsolidiranim kampanjama koje ste kreirali da bi vam bilo lakše da upravljate sa njima, ali se može ciljati ako strukturišemo kampanju po određenim lokacijama koje su nam zanimljive za oglašavanje. U ovom članku objasniću kako lokacije utiču na strukturu vaše kampanje i koje stvari bi trebalo da izmenite kako biste imali poboljšanu kampanju sa dodatnim pogodnostima.

Licitacije prilagođene lokaciji

Većina kampanja nema istu konverziju prema lokaciji. U nekim slučajevima razlike su male, ali u nekim slučajevima zna biti dramatičnih razlika. Da bismo izbegli ovakve greške, odnosno da bismo uštedeli na budžetu, potrebno je da kreiramo zasebne kampanje za svaku od lokacija.

Lakši način za prilagođavanje licitacije po lokacijama jeste bid modifier pomoću kojeg možete da automatski podesite licitacije za pojedine lokacije koje ciljate.


Pre nego što možete da namestite licitacije pomoću bid modifier-a, morate da dodate lokacije koje želite da ciljate u svojoj kampanji.

Geografski specifični oglasi i proširenja

Jedan od glavnih razloga razdvajanja kampanje su oglasi. Oglasi koji se prikazuju ne mogu da budu isti za neko veliko područje. Mogu se razlikovati u jeziku, dijalektu, običajima itd. Još jedan razlog zbog čega se kampanje moraju razdvajati po lokacijama su proširenja (extensions). Za svaku lokaciju u kampanji možete imati drugačije ponude, drugačije site linkove ili proširenja lokacije koje želite da koristite u svojoj kampanji.

Sa proširenjem lokacije možete da odaberete posebno licitacije za korisnike koji su u blizini vaše lokacije. Možete da postavite radijus u kilometrima oko svoje lokacije i da namestite licitacije za tu grupu korisnika.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM