Kako da smanjite cenu klika pri Adwords oglašavanju?
Najčešće pitanje koje zanima mnoge klijente u početku jeste cena klika za njihove oglase i koliku cenu mogu da očekuju.
Od čega zavisi cena klika? Skoro najviše cena klika zavisi od broja konkurentskih oglasa za istu ključnu reč, zatim od relevantnosti sadržaja stranice i od istorije ostvarenih klikova, odnosa prikaza i klikova. Pravilnim i blagovremenim promenama može se uticati na prosečnu cenu klika i optimizaciju budžeta. Cena klika zavisi od više parametara, a najvažniji su ocena kvaliteta (quality score) i licitacija (bid) koju smo spremni da platimo za klik na oglas koji se prikazuje po odabranim ključnim rečima.
Ocena kvaliteta (quality score) jeste procena relevantnosti oglasa, ključnih reči i odredišne stranice za korisnika koji gleda vaš oglas. Visoka ocena kvaliteta znači da sistem smatra da su vaš oglas, ključna reč i odredišna stranica relevantni i korisni nekome ko gleda vaš oglas. Možete da saznate ocenu kvaliteta svake od ključnih reči.
Licitacija (bid) predstavlja najviši iznos koji ste spremni da potrošite po kliku. Upravljanjem licitacijama možete da utičete na količinu saobraćaja koji vaši oglasi ostvaruju.
Kako da smanjite cenu klika? Cenu klika možete da smanjite konstantnom optimizacijom na više načina. Važno je da grupišete ključne reči u grupe oglasa koje su tematski usko povezani, zatim da kreirate 3 oglasa po grupi koje sadrže ključne reči vezane za pojam pretraživanja, da odredite relevantnu odredišnu stranicu koja će voditi korisnika baš tamo gde je hteo da ode, da kreirate sadržaj na stranici koji je relevantan i koji u sebi sadrži tekst sa ključnim rečima.
Mnogo je faktora koji utiču na cenu klika i teško je doći do toga kako je možemo poboljšati. Takođe, bitno je naglasiti da se Google AdWords sistem konstantno unapređuje i menja i iz tog razloga je potrebno da svoju kampanju redovno pratite.
Od čega zavisi cena klika? Skoro najviše cena klika zavisi od broja konkurentskih oglasa za istu ključnu reč, zatim od relevantnosti sadržaja stranice i od istorije ostvarenih klikova, odnosa prikaza i klikova. Pravilnim i blagovremenim promenama može se uticati na prosečnu cenu klika i optimizaciju budžeta. Cena klika zavisi od više parametara, a najvažniji su ocena kvaliteta (quality score) i licitacija (bid) koju smo spremni da platimo za klik na oglas koji se prikazuje po odabranim ključnim rečima.
Ocena kvaliteta (quality score) jeste procena relevantnosti oglasa, ključnih reči i odredišne stranice za korisnika koji gleda vaš oglas. Visoka ocena kvaliteta znači da sistem smatra da su vaš oglas, ključna reč i odredišna stranica relevantni i korisni nekome ko gleda vaš oglas. Možete da saznate ocenu kvaliteta svake od ključnih reči.
Licitacija (bid) predstavlja najviši iznos koji ste spremni da potrošite po kliku. Upravljanjem licitacijama možete da utičete na količinu saobraćaja koji vaši oglasi ostvaruju.
Kako da smanjite cenu klika? Cenu klika možete da smanjite konstantnom optimizacijom na više načina. Važno je da grupišete ključne reči u grupe oglasa koje su tematski usko povezani, zatim da kreirate 3 oglasa po grupi koje sadrže ključne reči vezane za pojam pretraživanja, da odredite relevantnu odredišnu stranicu koja će voditi korisnika baš tamo gde je hteo da ode, da kreirate sadržaj na stranici koji je relevantan i koji u sebi sadrži tekst sa ključnim rečima.
Mnogo je faktora koji utiču na cenu klika i teško je doći do toga kako je možemo poboljšati. Takođe, bitno je naglasiti da se Google AdWords sistem konstantno unapređuje i menja i iz tog razloga je potrebno da svoju kampanju redovno pratite.
Blog meni
Google Ads (AdWords) - zadnji postovi