Optimizacija Adwords kampanje

Objavljeno 7.6.2016 8:20:04
Optimizacija Adwords kampanje
Mnogi korisnici Google Adwords kampanja ne optimizuju svoje kampanje što je veliki propust jer se optimizacijom može znatno uštedeti na budžetu i poboljšati konverzija. Kampanja treba konstantno da se proveerava, ispravlja, dodaje ili menjaju karakteristike koje nam mogu poboljšati izvođenje kampanje. Na koje stvari treba da obratite pažnju prilikom optimizovanja kampanje pročitajte u nastavku.

Ocena kvaliteta (Quality score)

Ocaena kvaliteta dodeljuje se za svaku ključnu reč koju ste postavili u kampanji, i može da bude od 1 do 10. Cilj je da imate što veću ocenu jer tada su vaš oglas i odredišna stranica ocenjeni kao relevantni rezultati pretrage za određenu ključnu reč. Ocena kvaliteta određuje se prema kvalitetu oglasa, kvalitetu odredišne stranice, prethodnom izvođenju CTR-a, geografskom izvođenju, i prema ciljanim uređajima. Na svaki element treba da obratite pažnju  i da pokušate da ga poboljšate kako bi ocena bila što veća. Optimizacijom može da se dođe do boljeg kvaliteta oglasa što Google nagrađuje boljom ocenom.

Šta vam donosi bolja ocena kvaliteta?

Donosi vam manju cenu klika i bolju poziciju oglasa, što znači više relevantnih klikova za manji budžet.

Optimizacija

Optimizacija kampanje sastoji se od puno radnji. Ocena kvaliteta jeste prvo na šta treba da se obrati pažnja. Licitacije (bid) su važan element koji može da se optimizuje jer svaka ključna reč ima drugačiju konkurenciju na tržištu, pa bi se za neke reči isplatilo platiti skuplji klik dok je za neke bolje namestiti manju cenu klika. Treba stalno biti u porazi za novim ključnim rečima kao i za negativnim ključnim rečima. Negativne ključne reči pomažu nam da se naš oglas ne prikazuje za ono što ne nudimo, pa tako štedimo značajan procenat budžeta. Negativne ključne reči nalaze se pri izvođenju kampanje, njih nije moguće pronaći pri postavljanju kampanje. Razna proširenja postavljaju se kako bi naš CTR bio bolji što utiče na ocenu kvaliteta i direktno na poziciju oglasa i cenu klika.
Optimizacija Adwords kampanje veoma je važan i odgovoran posao sa kojim se može znatno promeniti isplativost i smer oglašavanja putem Google Adwords-a.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM