Šta treba da sadrži kvalitetan AdWords oglas?

Objavljeno 3.6.2015. 13:31:18
Šta treba da sadrži kvalitetan AdWords oglas?
Kvalitet Google AdWords kampanje zavisi od mnogo činilaca. Prvi korak u izradi kvalitetne kampanje jeste da se izaberu relevantne ključne reči koje će kasnije da budu usko povezane sa oglasom i sadržajem na vašoj web stranici. Drugi korak jeste kreiranje oglasa sa kojima ćete privući korisnike sebi, umesto da ih prepustite konkurenciji.

U ovom blog postu izneću nekoliko saveta kako da napravite oglas koji će da vas košta najmanje, a koji će vam doneti najviše saobraćaja. Cilj AdWords oglasa jeste da privuče one korisnike koji se zaista interesuju za vaš proizvod ili uslugu, a da odbije one korisnike koji ne traže ono što nudite kako vam ne bi uzalud trošili budžet.

1.) Ključne reči koje ste izabrali za vašu kampanju treba da koristite i u sadržaju oglasa i u URL-u koji se prikazuje. Jedna od prednosti oglasa koji je povezan sa ključnim rečima i odredišnom stranicom jeste da takav oglas troši manje novca, a daje bolji rezultat u kampanji.

2.) Sadržaj oglasa je najvažniji deo oglasa jer je to poruka o proizvodu ili usluzi koja bi kod korisnika trebalo da probudi zainteresovanost upravo za vaš proizvod ili uslugu. Sadržaj oglasa se sastoji od naslova oglasa i opisa oglasa.
U naslovu oglasa najbolje je da uključite ključnu reč da korisnik može odmah vidi da vi nudite ono što on traži ili mu možete postaviti pitanje koje će sadržati ključnu reč. Na primer ako oglašavate kuhinje i imate ključnu reč “kuhinje” tada možete da postavite pitanje u naslovu “Da li vam treba nova kuhinja?” ili “Kupujete novu kuhinju?”. Kada korisnik vidi takav oglas imaće osećaj da vi nudite upravo ono što on traži.
U opisu oglasa možete ukratko da opišete proizvod ili uslugu koju nudite. Uvek je dobro da izdvojite posebne pogodnosti koje nudite korisnicima (akcije, besplatnu dostavu, popuste i sl.). Ukoliko imate vrlo dobru cenu za neki proizvod ili uslugu istaknite tu cenu u oglasu.

3.) U URL-u koji se prikazuje u oglasu takođe je dobro da uključite ključnu reč. Na taj način će korisnik znati da će ga klik na oglas odvesti na pravu stranicu.

4.) Odredišna stranica mora da bude relevantna oglasu, što znači da sadržaj stranice mora da bude povezan sa sadržajem oglasa. Ukoliko ste u oglasu naveli neke pogodnosti poput besplatne dostave tada taj podatak mora da sadrži i odredišna stranica. U suprotnom će vam Google dodeliti nisku ocenu kvaliteta.

5.) Proširenja oglasa
Kako bi vaš oglas bio u prvom planu i kako bi ga korisnici lakše uočili nemojte da zaboravite da u oglas dodatieproširenja poput lokacije, telefonskog broja na koji korisnici mogu da vas kontaktiraju, dodatnih veza na web stranicu ili dodatnih opisa koji čine vašu firmu drugačijom od konkurencije. Neka proširenja, poput lokacije ili telefonskog broja su posebno bitne za mobilne oglase jer postoji mogućnost da korisnik koji pretražuje na mobilnom uređaju treba hitno taj proizvod ili uslugu. Najbolji deo je da su proširenja koja dodate u svoje oglase besplatna, a takvi oglasi donose puno više klikova na vaše oglase, odnosno vaš oglas ima viši CTR.

6.) Uvek je dobro da kreirate barem tri oglasa za svaku grupu oglasa i da na taj način testirate koji će ostvarivati najviše klikova. Nakon nekog vremena možete najslabiji oglas skloniti i dodati novi ili izmeniti postojeći i da tako dalje testirati dok ne dobijete najbolji oglas.

Na kraju je uvek dobro da sve proverite jer bi na primer gramatička greška u oglasu mogla da odbije korisnika u nameri da kupi vaš proizvod.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge