Google Analytics Ecommerce
Online marketing je u konstantnom razvoju kao i tehnologija. Marketing taktike i strategije postale su veoma važan deo procesa. Vlasnici online prodavnica jedni su od mnogih na koje utiče ubrzani razvoj, zbog toga su primorani da prate trendove kako bi njihovo poslovanje opstalo na tržištu. Da bi to ostvarili moraju da budu sposobni da brzo donose dobre odluke. Google analytics Ecommerce može umnogome da pomogne u donošenju kvalitetnih odluka.
Funkcije
Sa Google analytics Ecommerce-om korisnici imaju trenutni pristup svim statistikama koje jasno prikazuju ponašanje kupca i konverzije na vašem webu. Možete da proverite koji proizvod su kupci koliko puta gledali, gde su ga gledali, kada su ga dodali u korpu i mnoge druge. Na taj način moći ćete da proverite kako se odvija „checkout“ proces, i gde su se kupci možda izgubili ili napustili kupovinu.
Izveštaji vam omogućavaju da analizirate aktivnosti kupovine na svojoj web lokaciji ili u aplikaciji, i da na osnovu tih izveštaja možete da zaključite šta je dobro na webu, i šta bi trebalo da promenite. Pomoću ovih podataka moći ćete da pratite trendove, i da dođete do kvalitetnih i brzih odluka zbog kojih će vaša konverzija i prihod rasti.
Konverzije
Detaljnim praćenjem konverzija koje nam omogućava ecommerce, moći ćete da proverite koji su prihodi vašeg webshopa, koji artikli se najviše prodaju, na kojima najviše zarađujete. Pomoću podataka o konverzijama znaćete da donesete odluke koje će da vam povećaju profit. Na primer možete da proverite izveštaj u kojem možete da vidite koji kanal prodaje daje najviše konverzija, i koji daje najmanje. Kada imate uvid u takve podatke možete da donesete ispravnu odluku o tome da budžet koji je namijenjen kanalu prodaje koji daje najmanje konverzija prebacite u kanal koji daje najviše konverzija. Takvom odlukom možete da dođete do povećanja profita ili štednje.
Implementacija Google analytics Ecommerce-a
Implementacija Ecommerca složen je proces koji zahteva znanje stručne osobe. Potrebne su razne promjene u hodu, kao i postavljanje novih kodova na vašem webu. Za implementaciju najbolje je da se obratite agenciji koja je Google Analytics sertifikovani partner. U današnje vreme statistika je veoma važna kako biste mogli da planirate i odredite strategiju marketinga.
Funkcije
Sa Google analytics Ecommerce-om korisnici imaju trenutni pristup svim statistikama koje jasno prikazuju ponašanje kupca i konverzije na vašem webu. Možete da proverite koji proizvod su kupci koliko puta gledali, gde su ga gledali, kada su ga dodali u korpu i mnoge druge. Na taj način moći ćete da proverite kako se odvija „checkout“ proces, i gde su se kupci možda izgubili ili napustili kupovinu.
Izveštaji vam omogućavaju da analizirate aktivnosti kupovine na svojoj web lokaciji ili u aplikaciji, i da na osnovu tih izveštaja možete da zaključite šta je dobro na webu, i šta bi trebalo da promenite. Pomoću ovih podataka moći ćete da pratite trendove, i da dođete do kvalitetnih i brzih odluka zbog kojih će vaša konverzija i prihod rasti.
Konverzije
Detaljnim praćenjem konverzija koje nam omogućava ecommerce, moći ćete da proverite koji su prihodi vašeg webshopa, koji artikli se najviše prodaju, na kojima najviše zarađujete. Pomoću podataka o konverzijama znaćete da donesete odluke koje će da vam povećaju profit. Na primer možete da proverite izveštaj u kojem možete da vidite koji kanal prodaje daje najviše konverzija, i koji daje najmanje. Kada imate uvid u takve podatke možete da donesete ispravnu odluku o tome da budžet koji je namijenjen kanalu prodaje koji daje najmanje konverzija prebacite u kanal koji daje najviše konverzija. Takvom odlukom možete da dođete do povećanja profita ili štednje.
Implementacija Google analytics Ecommerce-a
Implementacija Ecommerca složen je proces koji zahteva znanje stručne osobe. Potrebne su razne promjene u hodu, kao i postavljanje novih kodova na vašem webu. Za implementaciju najbolje je da se obratite agenciji koja je Google Analytics sertifikovani partner. U današnje vreme statistika je veoma važna kako biste mogli da planirate i odredite strategiju marketinga.
Blog meni
Google Analytics - zadnji postovi