Trending vizuelni sadržaj

Objavljeno 12.12.2014 11:01:13
Slike koje vidimo na društvenim mrežama koje generišu mnogo komentara, deljenja, pregleda, lajkova itd. su trending sadržaj. S obzirom na to da su društvene mreže tako ekspanzivne i popularne, sadržaj možemo da mnogo lakše prikažemo našem korisniku.

Ne smemo mešati virusni sadržaj sa trendovskim sadržajem. Ako ste videli istu sliku nekoliko puta od nekoliko vaših prijatelja sa liste u poslednjih par dana, onda je ta slika u trendu pa je to trendovski sadržaj.
 

Zašto vizuelni sadržaj?


Najbolje je koristiti trendovski sadržaj jer znamo da ćemo privući pažnju korisnika slikama koje su već popularne pa je to prednost koju je dobro iskoristiti. Na primer na svoj blog post možete da postavite trendovsku sliku i kad objavite post na društvenim mrežama, pojaviće se ta slika pa će zainteresovati korisnika jer je to već negde video. Praćenje trendova može da bude veoma korisno i vremenom će pružiti osećaj i iskustvo šta ima najbolji efekat na korisnike, a da prate vašu temu sadržaja.


Kako da pronađete trendovski sadržaj?


Najlakše ga je pronaći na društvenim mrežama poput Facebook-a, Twitter-a, Google Plus-a, Instagram-a, Pinterset-a itd. Pretražite ono što vas zanima i počnite da pratite stranice koje konstantno postavljaju dobar sadržaj. Njih je dobro da uvek pratite jer ćete dobiti dobre ideje za svoj sadržaj i za svoje objave koje će biti u trendu i zanimljive korisnicima.

Nije sav vizualni sadržaj zasnovan na slikama, već su to i video klipovi, slideshow, kratki stripovi itd. Vašim posetiocima ili korisnicima možete prikazivati sadržaj u različitim formama. Bitno je da sadržaj bude zanimljiv i trendovski i da se često objavljuje.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM