Optimizacija slika
Optimizacija slika na vašoj web stranici veoma je bitan deo procesa SEO optimizacije. Google ne može sam da zaključi šta se nalazi na slici, pa mu moramo objasniti o čemu se radi. Google algoritam proverava vašu sliku tako da proveri reči koje ona sadrži (ime slike, opis). Naravno sliku je potrebno optimizovati prema ključnim rečima. Mnogi korisnici kada pretražuju neki proizvod kliknu na Google da im se prikazuju samo slike, pa kada prepoznaju ono što traže kliknu na sliku i odu na web da pročitaju više o traženom. Ako imate optimizovane slike, vaša slika se može naći u vrhu tih pretraga, i tako možete da privučete više potencijalnih klijenata na vaš web.
Kako optimizovati sliku?
Glavne stvari koje Google uzima u obzir kod vaših slika su sledeće:
Kako optimizovati sliku?
Glavne stvari koje Google uzima u obzir kod vaših slika su sledeće:
Veličina slike – ovde mislimo na memoriju slike. Ona mora da bude što manja moguća, a da ne izgubi kvalitet slike. Današnji moderni fotoaparati imaju slike vrhunskog kvaliteta koje imaju više megabajta. Veličinu je potrebno da smanjite kako bi se vaš web i slike učitavale što brže.
Format slike – takođe je važan kada je u pitanju optimizacija. Većina korisnika ima različite programe za otvaranje slika, pa treba imati na umu da postoje standardni formati koji se najčešće koriste. Preporučuju se formati kao što su: JPEG, GIF, BMP i PNG.
Odabir imena – pre nego što date ime svojoj slici, razmislite o tome šta biste vi upisali u pretraživač da biste došli do nje. Dakle razmislite o ključnim rečima i probajte ih iskoristiti u naslovu. Sa naslovom slike govorite Google-u šta se nalazi na njoj.
Odabir ključnih reči – ovaj deo sličan je kao i prethodni ali imate više prostora za opis slike. Taj deo se zove „alt tag“, i on je presudni deo za pozicioniranje od strane Google-a. Pri opisu slike koristite relevantne ključne reči.
Naslov slike – na svojoj web stranici dobro je da dodate i naslov slike koji se nalazi odmah iznad slike. Naravno u naslovu treba koristiti ključnu reč koja najbolje opisuje sliku.
Ovo su neke osnovne karakteristike koje vam mogu pomoći pri optimizovanju vaših slika kako bi vas Google bolje pozicionirao.Format slike – takođe je važan kada je u pitanju optimizacija. Većina korisnika ima različite programe za otvaranje slika, pa treba imati na umu da postoje standardni formati koji se najčešće koriste. Preporučuju se formati kao što su: JPEG, GIF, BMP i PNG.
Odabir imena – pre nego što date ime svojoj slici, razmislite o tome šta biste vi upisali u pretraživač da biste došli do nje. Dakle razmislite o ključnim rečima i probajte ih iskoristiti u naslovu. Sa naslovom slike govorite Google-u šta se nalazi na njoj.
Odabir ključnih reči – ovaj deo sličan je kao i prethodni ali imate više prostora za opis slike. Taj deo se zove „alt tag“, i on je presudni deo za pozicioniranje od strane Google-a. Pri opisu slike koristite relevantne ključne reči.
Naslov slike – na svojoj web stranici dobro je da dodate i naslov slike koji se nalazi odmah iznad slike. Naravno u naslovu treba koristiti ključnu reč koja najbolje opisuje sliku.
Blog meni
SEO - zadnji postovi