Vaša kontakt osoba

Zorana
info@arbona.rs
+381 66 802 0558

Gde se sve prikazuju AdWords display oglasi?

Koliko Google znači u današnjem tehnološki prožetom svetu možda najbolje pokazuje sledeća činjenica - svake sekunde se u svetu obavi 2,3 miliona pretraživanja na ovom svetski najvećem pretraživaču.

A, prema WordStreamu, većina dobijenih rezultata pretraživanja se odnosi na plaćene oglase.

Na kraju krajeva, Google većinu svojih prihoda ostvaruje od oglašavanja - 2010. su te razmeri iznosile 66% iz search oglašavanja i 30% iz oglašavanja na Google Network stranicama (YouTube, Gmail itd.).

Generalno, Google 96% svojih prihoda ostvaruje od oglašavanja!

To je ogroman iznos - gotovo 6,5 milijardi dolara - koji diktira budućnost i sadašnjost digitalnog oglašavanja.

Google svoje oglase generalno može da podeli na dve vrste - tekstualni, odnosno search i display, odnosno oglasi u obliku bannera.
 


GDE SE SVE PRIKAZUJU ADWORDS DISPLAY OGLASI?


Google display oglasi su odlična tehnika za maksimizovanje dosega ili reacha što većeg broja internet korisnika.

Zbog širine medija i web stranica na kojima se Google display oglasi mogu prikazivati, taj doseg doseže i do 90% svih globalnih internet korisnika.

Google display oglasi omogućavaju doseg velikog broja internet korisnika.

Ipak, zašto Google display oglasi imaju "pristup" tolikom broju web stranica? Jednostavno - Google je najveći svetski pretraživač i svima je u interesu da slede njegova pravila igre kako bi privukli što više korisnika.

Google display oglasi se prikazuju na Google Display Network (GDN). Ova mreža obuhvata većinu trenutnih web stranica koje su se udružile sa Google-om i dozvolile da se na njima prikazuju Google-ovi oglasi.

Tako se Google display oglasi mogu prikazivati širom velikog broja web stranica, ali i mobilnih aplikacija i video sadržaja. Gde se sve prikazuju AdWords display oglasi možete da vidite u nastavku:
 
  • web stranice Google AdSense izdavača, odnosno one web stranice koje su dopustile Google-u da na njima prikazuje svoje oglase,
  • web stranice izdavača DoubleClick Ad Exchangea, odnosno tržištu namenjenom kupovini i prodaji oglašavanja gde oglašivači licitiraju za display oglašavanje,
  • Google-ove web stranice kao što su Google Finance, Blogger i YouTube.
 
Blog meni
Kategorije
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge