Kada Vam je cilj brand awareness (povećanje svesti o brendu) - šta možete očekivati?
Želim da povećam svest o svom brendu? Jeste li se zapitali šta time dobijate? Želite da zadržite povrat ulaganja na dobrom nivou, ali i da potrošite određeni iznos kako biste putem oglašavanja upoznali potencijalne, buduće kupce sa svojim proizvodima. To je jako teško, dosta puta gotovo nemoguće.
Svest i prodaja različiti su ciljevi. To su dva potpuno drugačija načina komunikacije. Potpuno drugačiji način komunikacije sa ciljnom publikom na ponekad različitim marketinškim kanalima.
Kada tek počinjete svoje poslovanje, svakodnevno gledate koliko ulažete, a koliko zauzvrat ostvarujete prodajom. Ipak, dođe trenutak kada iskoristite svoju trenutnu ciljnu publiku i tražite dalje, tražite nešto “veće”.
Uvek će biti ljudi koji će kupiti proizvod zbog samog proizvoda. Možda su kvalitet i dizajn jednostavno izuzetni, ali nekim ljudima treba dodatni podsticaj, uverenje i dokazivanje. Morate im prodati proizvod. Oni moraju da znaju šta kupuju, koliko se razlikujete od konkurencije, zašto je cena baš tolika, šta drugi ljudi misle o Vama i Vašim proizvodima, itd… popisu nema kraja.
Morate se dokazati. Ako imate zadovoljne kupce neka ostave nekakav trag. Komunicirajte sa ljudima koji komentarišu Vaš proizvod, upoznajte ih sa novim proizvodima / uslugama. Imate neke istaknute prednosti u odnosu na konkurenciju, recite to kupcima. Tada, kad se oglašavate nekom novom, ta osoba će sve to videti. Oni će videti kompaniju sa velikim društvenim dokazom. Samo pazite da ne pogrešite.
Sledeći put kad pokušate da prodate neke svoje proizvode / usluge, razmislite o tome šta vas deli od drugih. To je nešto što se naziva pozicioniranje marke. O tome treba razmišljati u ranim fazama Vaše kompanije. Ako je odredite na početku i dovoljno je komunicirate, postaće sastavni deo Vaše svesti o marki.
Ciljna publika želi da koristi Vaš proizvod / uslugu i zaboraviti na sve drugo i zbog toga bi marketing trebalo da bude jedna od najvažnijih investicija Vaše kompanije.
Svest i prodaja različiti su ciljevi. To su dva potpuno drugačija načina komunikacije. Potpuno drugačiji način komunikacije sa ciljnom publikom na ponekad različitim marketinškim kanalima.
Kada tek počinjete svoje poslovanje, svakodnevno gledate koliko ulažete, a koliko zauzvrat ostvarujete prodajom. Ipak, dođe trenutak kada iskoristite svoju trenutnu ciljnu publiku i tražite dalje, tražite nešto “veće”.
Uvek će biti ljudi koji će kupiti proizvod zbog samog proizvoda. Možda su kvalitet i dizajn jednostavno izuzetni, ali nekim ljudima treba dodatni podsticaj, uverenje i dokazivanje. Morate im prodati proizvod. Oni moraju da znaju šta kupuju, koliko se razlikujete od konkurencije, zašto je cena baš tolika, šta drugi ljudi misle o Vama i Vašim proizvodima, itd… popisu nema kraja.
Morate se dokazati. Ako imate zadovoljne kupce neka ostave nekakav trag. Komunicirajte sa ljudima koji komentarišu Vaš proizvod, upoznajte ih sa novim proizvodima / uslugama. Imate neke istaknute prednosti u odnosu na konkurenciju, recite to kupcima. Tada, kad se oglašavate nekom novom, ta osoba će sve to videti. Oni će videti kompaniju sa velikim društvenim dokazom. Samo pazite da ne pogrešite.
Sledeći put kad pokušate da prodate neke svoje proizvode / usluge, razmislite o tome šta vas deli od drugih. To je nešto što se naziva pozicioniranje marke. O tome treba razmišljati u ranim fazama Vaše kompanije. Ako je odredite na početku i dovoljno je komunicirate, postaće sastavni deo Vaše svesti o marki.
Ciljna publika želi da koristi Vaš proizvod / uslugu i zaboraviti na sve drugo i zbog toga bi marketing trebalo da bude jedna od najvažnijih investicija Vaše kompanije.
Blog meni
Google Ads - zadnji postovi