Kada vam je cilj brand awareness (povećanje svesti o robnoj marki) - što možete očekivati?

Želim da povećam svest o svom brendu? Jeste li se zapitali šta time dobijate? Želite da zadržite povrat ulaganja na dobrom nivou ali i potrošiti određeni iznos kako bi putem oglašavanja upoznali potencijalne, buduće kupce sa svojim proizvodima. To je jako teško, dosta puta i nemoguće.

Svest i prodaja različiti su ciljevi. To su dva potpuno drugačija načina komunikacije. Potpuno drugačiji način komunikacije s ciljanom publikom na ponekad različitim marketinškim kanalima.

Kada tek počinjete svoje poslovanje, svakodnevno gledate koliko ulažete, a koliko zauzvrat ostvarujete prodajom. Ali, dođe trenutak kada iskoristite svoju trenutnu ciljanu publiku i tražite dalje, tražite nešto “veće”.

Uvek će biti ljudi koji će kupiti proizvod zbog samog proizvoda. Možda su kvalitet i dizajn jednostavno izvrsni, ali nekim ljudima treba dodatni potsticaj, uverenje i dokazivanje. Morate da im prodate proizvod. Oni moraju znati što kupuju, koliko se razlikujete od konkurencije, zašto je cena baš tolika, što drugi ljudi misle o vama i vašim proizvodima, itd… popisu nema kraja.

Morate se dokazati. Ako imate zadovoljnih kupaca neka ostave nekakav trag. Komunicirajte sa ljudima koji komentiraju vaš proizvod, upoznajte ih sa novim proizvodima / uslugama. Imate neke istaknute prednosti u odnosu na konkurenciju, recite to kupcima. Tada, kad se oglašavate nekom novom, ta će osoba sve to da vidi. Oni će da vide firmu sa velikim društvenim dokazom. Samo pazite da ne pogrešite.

Sledeći put kad pokušate prodati neke svoje proizvode / usluge, razmislite o tome što vas deli od drugih. To je nešto što se naziva pozicioniranje marke. O tome treba razmišljati u ranim fazama vaše firme. Ako je odredite na početku i dovoljno je komunicirate, postat će sastavni deo vaše svesti o marki.

Ciljana publika želi koristiti vaš proizvod / uslugu i zaboraviti na sve drugo i zbog toga bi marketing trebao biti jedna od najvažnijih investicija vaše firme.
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge