Koji su efikasni načini oglašavanja na internetu?

Online oglašavanje danas je neizbežan deo marketing strategije svakog preduzeća. Prisutnost na internetu kao i promocija vlastitih proizvoda i usluga izvrstan je način kako da poboljšate prodaju i steći ćete nove kupce.

Oglašavanje na internetu često se naziva i Search Engine Marketing (SEM) ili Pay-per-click marketing (PPC).

Oglašavanje na internetu je veoma delotvorno, a sama cena određuje se u većini slučajeva po kliku, pa za vrlo maleni iznos možete da postignete da potencijalni kupac vidi vaš oglas, klikne na njega i napravi radnju na vašoj web stranici, a koja je bitna za vaše poslovanje. (npr. kupovina proizvoda).

Neki od načina oglašavanja na internetu (PPC platforme koje se koriste):
  • Google AdWords    
  • Bing oglasi    
  • Facebook    
  • AdRoll    
  • Twitter    
  • YouTube    
  • ...
Blog meni
Google Ads - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM