Koji su efikasni načini oglašavanja na internetu?
Online oglašavanje danas je neizbežan deo marketing strategije svakog preduzeća. Prisutnost na internetu kao i promocija vlastitih proizvoda i usluga izvrstan je način kako da poboljšate prodaju i steći ćete nove kupce.
Oglašavanje na internetu često se naziva i Search Engine Marketing (SEM) ili Pay-per-click marketing (PPC).
Oglašavanje na internetu je veoma delotvorno, a sama cena određuje se u većini slučajeva po kliku, pa za vrlo maleni iznos možete da postignete da potencijalni kupac vidi vaš oglas, klikne na njega i napravi radnju na vašoj web stranici, a koja je bitna za vaše poslovanje. (npr. kupovina proizvoda).
Neki od načina oglašavanja na internetu (PPC platforme koje se koriste):
Oglašavanje na internetu često se naziva i Search Engine Marketing (SEM) ili Pay-per-click marketing (PPC).
Oglašavanje na internetu je veoma delotvorno, a sama cena određuje se u većini slučajeva po kliku, pa za vrlo maleni iznos možete da postignete da potencijalni kupac vidi vaš oglas, klikne na njega i napravi radnju na vašoj web stranici, a koja je bitna za vaše poslovanje. (npr. kupovina proizvoda).
Neki od načina oglašavanja na internetu (PPC platforme koje se koriste):
- Google AdWords
- Bing oglasi
- AdRoll
- YouTube
- ...
Blog meni
Google Ads - zadnji postovi