Koliko košta oglašavanje na Google-u?

Na ovo pitanje nema univerzalan odgovor, ipak postoji nekoliko faktora koji će uticati na cenu Vašeg oglašavanja na Google-u.

Cena Google oglasa nije ista za svaku kampanju, oglase i oglašivače već ona zavisi od niza činioca - od trenutne konkurencije, raspoloživog budžeta, kvaliteta i atraktivnosti same kampanje i slično.

Google Ads kampanje funkcionišu po sistemu aukcija, pri čemu Google, među svima koji se takmiče za određene ključne reči, određuje čiji oglas će se prikazati za neku pretragu.

Intuitivno, više konkurencije znači i skuplje oglase, što će ipak značiti da će za jednak učinak trebati veći raspoloživi budžet.

Baviti se Google Ads kampanjama nije ni lako ni jednostavno, kao što ste se verovatno i sami uverili ako ste se upustili u takav poduhvat. Zato postoje specijalizovane agencije koje zapošljavaju stručnjake upravo za ovu vrstu oglašavanja. Takve osobe imaju bogato iskustvo rada na kampanjama, kao i duboko znanje o Google Ads-u i oglašavanju.

Upravo zato trošku samog budžeta treba dodati i agencijsku nakandu za postavljanje, održavanje i optimizaciju kampanja. On se takođe može razlikovati, zavisno od kompleksnosti, kao i o dodeljenom budžetu.

Naravno, nije sve prepušteno slučaju - trošak možete ograničiti postavljanjem maksimalnog raspoloživog budžeta kojeg ste spremni da potrošite. Kako bi saznali koliki bi on trebalo da bude, javite nam se, a naši stručnjaci će Vam besplatno izračunati optimalan budžet i troškove.
Blog meni
Google Ads - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM