Može li se oglašavati preko AdWords-a bez stranice?

Iako nemate web stranicu, Google AdWords nudi mogućnost online oglašavanja putem kojeg će posetioci klikom na oglas doći na Google My Business stranice, Facebook stranice ili posebno kreiranu landing stranicu. AdWords Express je opcija izričito stvorena za mala preduzeća i oglašivače koji se po prvi puta upuštaju u online plaćeno oglašavanje.

Mogu li koristiti AdWords oglašavanje bez web stranice?

Google AdWords oglašavanje bez web stranice

Pokretanje vlastite firme nikada nije bio niti će biti lak podvig. Pogotovo ako ste početnik i ako pokušavate ići u korak sa svim zadacima i znanjem koje bi jedan preduzetnik morao imati u malom prstu.

Uporedo sa tim, morate sda e pozabaviti dobavljačima, finansijama, upravljati timom i planirati strategiju rasta firme. Da ne pominjemo kako se još pri tome morate brinuti za svoju online vidljivost i da uspostavite snažnu poziciju u svojoj branši.

Ali što ako sa ovim “nikad kraja” spiskom obaveza jednostavno nećete moći da nađete vremena za izradu web stranice? To bi trebalo da znači da ćete morati da odgodite i online oglašavanje?

A možda ste sa druge strane vlasnik male pekare ili vodite lokalni biznis koji ne zahteva web stranicu, a želite biti online prisutni. Šta onda? Jeste li osuđeni na društvene mreže ili se ipak možete online oglašavati?

Odgovor je naravno potvrdan :) Google ispunjava svačije potrebe, pa zašto ne bi i vaše? :) Evo kako se možete oglašavati online i to bez web stranice!

Google AdWords za one bez web stranice nudi AdWords Express 

Ako želite da počnete sa AdWords oglasima i da promovišete svoje poslovanje, trebaće vam email adresa i web stranica. Ova dva činioca su najvažnija i ne možete pokrenuti kampanju ako nemate jedno od toga.

Srećom, oni koji nemaju web stranicu mogu i dalje promovisati svoje poslovanje uz pomoć rešenja koje je stvorio Google. Reč je o AdWords Expressu. AdWords Express je opcija izričito stvorena za mala preduzeća i oglašivače koji se po prvi put upuštaju u online plaćeno oglašavanje.
AdWords Express za online oglašavanje

AdWords Express je potpuno automatizovan i ne zahteva da budete vrsni poznavalac postavljanja AdWords kampanja. Sve što treba da učinite jeste da se prijavite u AdWords Express i da prilagodite oglas ciljevima svog poslovanja. Dalji koraci su u Google-ovim sposobnim rukama.

Google će prikazivati vaše oglase na Google Search-u, Google kartama i drugim relevantnim web lokacijama na mobilnim i desktop uređajima.

Preusmerite potencijalne kupce na Google My Business stranicu

Kad Google daje gomilu mogućnosti, zašto ih sve i ne iskoristiti? Najbolje rešenje za preusmeravanje potencijalnih klijenata i kupaca je na Google My Business stranicu. Ako ne posedujete Google My Business stranicu, Google će je sam napraviti za vas.

Osnovni proces u postavljanju AdWords kampanje je da odaberete svoju kategoriju, napišete sadržaj oglasa, postavite mesečni proračun i za kraj izradite ili odaberite My Business Page.

Preusmerite potencijalne kupce na Facebook Business stranicu

Za početak možete potencijalne kupce i klijente usmeravati na Facebook Business stranicu. Ali pre svega, pobrinite se da je vaša Facebook stranica ažurirana i da sadrži sve potrebne informacije koje bi se korisnicima mogle biti zanimljive.

Na primer, vaša adresa, telefonski broj, pojedinosti o proizvodima/uslugama, karta do vaše lokacije… Iako je Facebook zaista popularno mesto okupljanja, Facebook kao odredišna stranica AdWords oglasa ima jedan veliki nedostatak.

Naime, ne možete pratiti konverzije niti je možete povezati sa Google Analytics-om. Nećete moći da saznate nešto više o svojoj publici niti koji im se sadržaj najviše sviđa.

Takođe možete nekog zaposliti da vam napravi sasvim jednostavnu ali privlačnu landing stranicu. Postoje mnogi online alati pomoću kojih jednostavnim “drag and drop-om” možete napraviti vrhunske landing stranice. Malo proguglajte i sigurni smo da ćete naći rešenje već na prvoj stranici. 

Nedostaci kod korištenja AdWords oglašavanja bez web stranice

Nedostaci online oglašavanja bez web stranice

Koliko je zaista loše pokrenuti AdWords oglase bez web stranice?
  • Praćenje konverzija: ako ne možete pratiti konverzije, kako ćete znati koliko je uspešna vaša kampanja?
  • Povreda zaštite prava: Ako koristite web lokacije koje nisu striktno u vašem vlasništvu moguće je da ćete nesvesno kršiti zaštitna prava.
  • Ne gradite svoju online prisutnost: Čak je i jednostavna informativna web stranica dobar temelj za izgradnju online prisutnosti.
  • Ne dobijate korisne podatke. Bez web stranice nećete imati mnogo korisnih podataka koji bi vam mogli dati detaljniji uvid u ciljnu publiku, popularne sadržaje i još mnogo toga.
Sve u svemu, AdWords oglašavanje radi prilično dobro bez web stranice, ali nipošto nije idealna opcija. Ako želite da iskoristite online oglašavanje od A do Š, ipak preporučujemo da vaši oglasi vode na web stranicu.
Blog meni
Google Ads - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM