Razlika između search i display Google Ads oglasa

Search oglasi su tekstualni oglasi koji se prikazuju zajedno sa rezultatima pretraživanja. Pretraživanjem određenog pojma Google će vam ponuditi i oglas koji je relevantan za postavljeni upit. Display ili slikovni oglasi će se prikazivati na stranicama koje koriste AdSense i sadržajno su povezane sa onim što oglašavate. 

Google oglasi jednostavan je način komuniciranja s klijentima

Google konstantno radi na unapređenju svojih usluga. Tako nam često javlja o novostima vezanim za formate svojih oglasa, novim SEO praksama i drugačijim algoritmima pretraživanja sadržaja web stranica.

Iako jednom postavljen search ili display oglas izgleda trivijalno, samo postavljanje nikako nije beznačajno. Samo jedna greška može da vas košta uspeha cele kampanje, pa je zato najbolje da taj posao prepustite drugima.

Prva greška koju možete da napravite jeste odmah kod izbora formata Google Ads oglasa. 

Ukoliko se pitate koja je razlika između search i display Google oglasa i koji format najviše odgovara vašem poslovnom cilju?

Nastavite sa čitanjem …

Google search oglas ciljaju pretraživačku mrežu

Kada vam neko spomene Google Ads prva stvar koja vam verovatno pada na pamet jeste upravo ovaj tip oglasa. 

Search oglas se prikazuje zajedno s rezultatima pretrazivanja

Search oglas (tekstualni oglas) jeste oglas koji se prikazuje zajedno sa rezultatima pretraživanja i posebno je označen zelenim kvadratićem unutar kog piše Ad(Oglas).

Search oglasi sastoje se od:
  • naslova oglasa, to je onaj plavi tekst koji prvo uočite
  • zelenog linka koji se nalazi ispod naslova (adresa odredišta vašeg oglasa i tekst ovog linka ne moraju nužno biti identični)
  • kratkog opisa oglasa - deo gde detaljnije opišete ono što oglašavate koristeći ključne reči u 90 znakova.

Osim ovih informacija Google Ads vam omogućava i proširenje oglasa. 

Ovaj format Google Ads-a možemo da uporedimo sa već pomalo zaboravljenim papirnim oglasnicima. Korisnik koji treba uslugu ili proizvod nekada je listao oglasnik u potrazi za traženim proizvodom/uslugom, a danas svoj upit postavlja Google-u. 

Ako korisnikov upit odgovara ključnim rečima za koje ste aktivirali search oglas on će videti vaš oglas zajedno sa ostalim rezultatima. Na taj način se obraćate klijentu u trenutku dok on traži vaše usluge ili proizvode. 
 

Google display oglas je slikovni oglas

Display ads je slikovni oglas koji se prikazuje unutar prikazivačke mreže. Tu spadaju stranice koje sarađuju sa Google-om. 

slikovni oglas se prikazuje unutar prikazivacke mreze

Ovakav oglas se neće prikazati na stranicama sa rezultatima pretraživanja

Ako ste kreirali display oglas kojim želite da kupcima prezentujete novu uslugu iz IT sektora on će biti prikazan na stranicama i aplikacijama koje imaju veze sa IT-em. 

Recimo samo kako AdSense, dodatak koji omogućava prikazivanja slikovnih oglasa, koristi više od 2 miliona web stranica i više od 650.000 aplikacija.

Ovakvi oglasi mogu da budu prikazani u formi teksta, unutar Gmaila, u obliku banera ili posebno određenim mobilnim aplikacijama. Display oglasi sadrže slike ili bogate medije kao što su video zapisi, interaktivni elementi i animacije.

Slikovni oglas je dobra opcija ako:
  • imate usku nišu korisnika ili oglašavate nešto ekskluzivno
  • želite da koristite video i fotografije za vaš oglas
  • je fokus oglašavanje podizanje svesti o brendu.

Najbolja stvar vezana za Google oglase jeste da plaćate samo kada korisnici kliknu na njih kako bi posetili vašu web stranicu. 

Samo prikazivanje oglasa povećaće svesnost o brendu, a vi to nećete platiti jer nitko nije kliknuo na oglas.

Ako niste zadovoljni rezultatima vaših Google Ads kampanja, a mislite kako možete puno bolje obratite nam se. Jer onda stvarno možete bolje ;)

Blog meni
Kategorije
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge