Mogu li da se se povežu Search Console i Data Studio?
Search Console je Googleov alat koji služi za praćenje podataka o rezultatima pretraživanja za webove. Takođe, pokazuje kako Google "vidi" web i omogućava optimiziranje stranice za što bolje pozicioniranje u rezultatima pretraživanja.
Google je nedavno predstavio Search Console konektor za Google Data Studio koji omogućava kombiniranje podataka iz Search Consolea sa podacima iz ostalih izvora poput Google Analyticsa ili AdWordsa. Šta to tačno znači?
Search Console nam, između ostalog, pokazuje podatke kao što su učestalost prikazivanja naše stranice u rezultatima pretraživanja za određene ključne reči, informacije o tome koliko puta su korisnici kliknuli na stranicu ili koja je prosečna pozicija stranice u rezultatima pretraživanja za pojedine ključne reči. Do sada su ti podaci bili dostupni samo u Search Console Analyitics izveštaju.
Search Console konektor sada omogućava ubacivanje podataka u Data Studio i kreiranje izveštaja koji uključuju količinu impresija, klikova i prosječnih pozicija te njihovo filtriranje prema ključnim rečima, državi, datumu ili uređaju preko kojeg je pristupljeno. Na taj način je moguće pratiti, na primer, odakle dolazi promet ili koje ključne reči dovode najviše posetioca na stranicu.
Osim kreiranja izveštaja koji uključuju samo podatke iz Search Console, moguće je u isti izveštaj dodati podatke iz ostalih izvora. Na primer, kombinovanjem podataka iz Search Console i Google AdWordsa, u istom izveštaju je možete uporediti prikazivanje stranice kod plaćenog i organskog pretraživanja.
Data Studio i Search Console mogu se povezati na sledeći način:
Detaljnije o tome kako da koristite Google Data Studio pročitajte u našem vodiču.
Google je nedavno predstavio Search Console konektor za Google Data Studio koji omogućava kombiniranje podataka iz Search Consolea sa podacima iz ostalih izvora poput Google Analyticsa ili AdWordsa. Šta to tačno znači?
Search Console nam, između ostalog, pokazuje podatke kao što su učestalost prikazivanja naše stranice u rezultatima pretraživanja za određene ključne reči, informacije o tome koliko puta su korisnici kliknuli na stranicu ili koja je prosečna pozicija stranice u rezultatima pretraživanja za pojedine ključne reči. Do sada su ti podaci bili dostupni samo u Search Console Analyitics izveštaju.
Search Console konektor sada omogućava ubacivanje podataka u Data Studio i kreiranje izveštaja koji uključuju količinu impresija, klikova i prosječnih pozicija te njihovo filtriranje prema ključnim rečima, državi, datumu ili uređaju preko kojeg je pristupljeno. Na taj način je moguće pratiti, na primer, odakle dolazi promet ili koje ključne reči dovode najviše posetioca na stranicu.
Osim kreiranja izveštaja koji uključuju samo podatke iz Search Console, moguće je u isti izveštaj dodati podatke iz ostalih izvora. Na primer, kombinovanjem podataka iz Search Console i Google AdWordsa, u istom izveštaju je možete uporediti prikazivanje stranice kod plaćenog i organskog pretraživanja.
Data Studio i Search Console mogu se povezati na sledeći način:
- Potrebno je kreirati novi izvor podataka,Odabrati Search Console na listi dostupnih konektora,
- Dozvoliti pristup Data Studio-u klikom na "Authorize",
- Odabrati stranicu na koju se želite povezati,
- Odabrati način agregiranja podataka koji može biti "Site Impression" ili "URL Impression",
- Kliknuti na "Connect".
Detaljnije o tome kako da koristite Google Data Studio pročitajte u našem vodiču.
Blog meni
Google Data Studio - zadnji postovi