Šta je online recenzija?

Online recenzija je online iskustvo korisnika pri kupovini proizvoda ili korišćenja određene usluge.

Potencijalni kupci sve više veruju ostavljenim recenzijama drugih korisnika i prema njihovim preporukama odlučuju žele li ili ne žele da kupe proizvod ili uslugu. Dobra, jasna i pozitivna recenzija najčešće je put do prodaje.

Sve češće korisnici i kupci online putem daju svoje mišljenje i ocenjuju kupljeni proizvod, dobijenu uslugu ili drugu činjenicu koju imaju o preduzeću. Bolja online recenzija vodi i do veće prodaje čime se danas i vode mnoga preduzeća.

Istraživanja pokazuju da sve veći broj kupaca pročita ostavljenu recenziju o proizvodu na internetu pre nego što se odluči završiti kupovinu, a svake godine taj postotak ljudi se povećava koji pri kupovini traže drugo mišljenje. Dobra recenzija podstiče i završava prodaju.

Od nedavno se može reći da je i pisanje recenzija veština koja se uči, a dobra recenzija sadrži 7 elemenata:
  1. Opis proizvoda
  2. Slike
  3. Korisnost proizvoda
  4. Uvid u korišćenje proizvoda
  5. Negativne strane
  6. Shopping iskustvo
  7. Zašto preporučujete proizvod
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM