Šta su web push notifikacije?


Web push notifikacije su marketinški kanal koji korisnika može ponovo da dovede na Vašu web stranicu. One su klikabilne rich content poruke koje se šalju na uređaj od strane web stranice ili web aplikacije.

Korisnik mora da odobri primanje notifikacija kako bi mu se mogla poslati push notifikacija što sa druge strane znači da je zainteresovan za potencijalno primanje svih novosti i da razmišlja o kupovini.

Web push notifikacije automatski se mogu slati svim korisnicima koji su:
  • posetili određenu kategoriju proizvoda,
  • posetili stranicu proizvoda ili usluge,
  • napustili proizvod koji su već dodali u korpu,
  • započeli, ali nisu završili rezervaciju smeštaja, leta i sl. - čime se dolazi do ponovnog ciljanja, odnosno retargetinga sa korisnicima koji su već stupili u interakciju sa našom web stranicom.
Prednosti web push notifikacija su što se prikazuju na mobilnim uređajima, tabletima, ali i na desktop računarima i što korisnik ne mora da instalira dodatnu aplikaciju.

Nedostaci web push notifikacija su što se ne mogu koristiti funkcionalnosti uređaja poput GPS-a, kamere i sl. Takođe, imaju manje mogućnosti prilikom prikazivanja slika, videa, gif-ova, itd.

Većina web browser-a podržava web push notifikacije poput Chrome, Firefox, Opera, Safari, Edge, …

Delovi koje korisnik vidi u web push notifikacijii:
  • naslov - koji vodi na odredišnu stranicu
  • opis - poruka koja vodi na odredišnu stranicu
  • ikonica ili logo
  • odredišni link
  • fotografija/vizual koji vodi na odredišnu stranicu
  • do dva CTA dugmeta koji vode na odredišne stranicu
  • ikona CTA dugmeta

Kod kreiranja web push notifikacije kreiraju se elementi:
  • naziv kampanje
  • odredišna stranica
  • naslov
  • poruka
  • vizual
  • ikona
  • do dva CTA dugmeta - svaki button ima naziv, odredišni link i mogućnost postavljanja ikonoce dugmeta
  • rok do kada obaveštenje važi
  • mogućnost izbora da obaveštenje bude sticky ili ne
  • mogućnost dodavanja UTM parametara
  • mogućnost odabira željene publike
  • mogućnost slanja odmah ili schedul-ovanja za neki kasniji termin slanja

Otkrijte kako web push notifikacije mogu da pomognu i Vašem poslovanju.
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM