Kako do visoke pozicije SERP-a za brendirane ključne reči?

Ključne reči, odnosno brendirane ključne reči su jedna reč ili fraza kojom želimo da nas neko, kada postavi određeni upit, pronađe u rezultatima pretraživanja, pogotovo u slučajevima kada se na našoj stranici nalazi upravo odgovor na postavljeni upit.

Može se reći da su ključne reči veza koja povezuje korisnika i sadržaj i uz njihovu pomoć povećaćete broj prikazivanja svoje stranice u rezultatima pretrage.

Ono što je važno svakako je istaknuti važnost korišćenja ključnih reči u SEO optimizaciji:
  • naslovnim oznakama,
  • meta opisima,
  • URL-ovima,
  • H naslovima,
  • ALT tagovima,
  • samom sadržaju na web stranici.

Dakle, ako naslovna strana Vašeg weba nije među prvim rezultatima pretraživanja za brend ključnu reč, postoji mogućnost da Google neku drugu stranicu smatra relevantnijom za isti upit i da ne koristite ključne reči na gore pomenutim mestima.

Postoji nekoliko akcija koje će rezultirati prikazivanjem naslovne weba na visokoj poziciji organskog rezultata za brend ključnu reč, a to su:
  • brendirani linkovi sa snažnih stranica
  • PR kampanja koja uključuje backlink sa poznatih news-portala na naslovnu
  • profili na poslovnim web direktorijumima
  • Google My Business profil
  • službeni profili na najpoznatijim društvenim mrežama.

Nakon što napravite potrebne korake, pričekajte. Potrebno je neko vreme kako bi Google-ov algoritam prepoznao Vašu stranicu i ključne reči da bi je pokazao na visokoj poziciji SERP-a za brend upit.
 
Blog meni
Optimizacija za pretraživače - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM