Šta sve treba da sadrži dobra landing stranica?

Znamo šta je landing stranica, međutim znamo li šta ona treba da sadrži kako bi posetioci stranice ostvarili ono zbog čega su došli na stranicu?

Upoznajte se sa nekoliko osnovnih elemenata:
  • Jasno istaknut naslov - treba da bude označen H1 oznakom i u njega uključite ključnu reč koja je za Vas od bitnog značaja za tu stranicu. Na primer, pravite landing stranicu za preuzimanje kataloga, H1 naslovu bi mogao da bude “Novi katalog cipela jesen/zima”. H1 naslov treba da bude pozicioniran u above-the-fold delu stranice pa je poželjno da se nalazi što više na samoj stranici kako bi korisnicima odmah bilo jasna osnovna tematika stranice.
  • Podnaslov - u ulozi je podrške glavnom naslovu. On dodatno objašnjava “problem” koji Vaš proizvod ili usluga rešava odnosno “temu” Vaše stranice čime se daje dodatna vrednost korisniku.
  • Vizuali - fotografija/videozapisi - slika vredi hiljadu reči, pa će upravo slika ili kratki videozapis biti ključni da što duže zadržite korisnike. Vizuali, naravno, moraju biti slikovita podrška Vašem tekstu i treba da imaju definisan pripadajući alt opis.
  • Istaknite prednosti - zašto bi korisnici morali da preuzmu eBook? Ili katalog? Šta imaju od toga? Zašto bi morali da zakažu termin pregleda zuba baš kod Vas? Zašto je Vaš proizvod najbolji? Koje su mu tehničke specifikacije? Razmislite šta je to što Vas razlikuje od ostalih i istaknite benefite Vašeg načina poslovanja. Poželjno je istaknuti do tri glavna benefita.
  • Cilj stranice - poziv na akciju (CTA). Stranica treba da sadrži poziv na akciju. Poziv da neko pošalje upit, naruči proizvod, dogovori pregled ili preuzme katalog. Najbolji i najdirektniji način je isticanjem CTA dugmeta koji korisnicima direktno pokazuje gde je potrebno kliknuti, ali i putem labele button-a šta tim klikom mogu očekivati.
  • Web obrazac - na landing stranici je idealno imati i web obrazac pomoću kog možete skupljati informacije o sopstvenoj ciljanoj publici.
Blog meni
Optimizacija za pretraživače - zadnji postovi
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM