5 načina kako da smanjite troškove Adwords kampanje
Google AdWords je jedan od najboljih načina za oglašavanje putem Interneta, ali često korisnici kampanja lako gube svoj novac na svoje kampanje. Mnoge postavke u AdWords-u su zadate tako da bi se povećao vaš doseg kampanje, što je super ako želite da imate najveći mogući broj klikova, ali ne zaboravite da se oglasi naplaćuju po klikovima koji mogu da koštaju mnogo ako se izabere široka mreža. Problem je u tome što po pravilu kada dođete do više korisnika žrtvujete relevantnost, mnogi korisnici koji kliknu na oglas neće biti vaši idealni kupci i na kraju to šteti vašem ROI-u.
Ovo su top 5 načina da filtrirate neželjene klikove kako biste smanjili potrošnju svog budžeta.
Negativne ključne reči su klasičan način da filtrirate neželjene, nevažne klikove na Vaše oglase. Negativna ključna reč je zapravo suprotna od obične ključne reči, odnosno te reči dodajete u posebnu listu na koje ne želite da se prikazuje vaš oglas.
Na primer ako prodajete rekete za tenis i tenisku opremu, ne želite da se vaš oglas prikazuje onima koji traže rekete za badminton i ostalu sportsku opremu koja nije u vašoj ponudi.
Kreiranjem solidne liste negativnih ključnih reči uštedećete mnogo budžeta na bezvrednim klikovima koji nikada neće postati konverzija.
Dva su načina kako da saznate ideje za negativne ključne reči:
u izveštaju o pretraživanju možete da vidite na koje se sve reči prikazuje vaš oglas, ako vidite u spisku neku reč koja nije relevantna za vas, dodajte je u listu negativnih reči
alat za negativne ključne reči (negative keyword tool)
Još jedan način kako da filtrirate neželjene impresije i klikove. Zamenite zadato široko podudaranje modifikovanim.
Široko podudaranje je najmanje restriktivno podudaranje, što znači da će Google uskladiti vaš oglas sa što više reči, pa i onima koje nisu relevantne za vas. Negativne ključne reči su jedan od načina da se suzbiju takva preterano agresivna podudaranja, ali postoji i drugi način, a to je modifikovano podudaranje.
Sa modifikovanim podudaranjem, što znači dodati znak + svakoj reči za koju želite da se pojavi u upitu. Dakle ako imate ključnu reč „+reketi + tenis“, Vaš oglas će se prikazivati samo za upite koji uključuju reči „tenis“ i „reketi“, poput „Kvalitetni reketi za tenis“. Dakle nećete dobijati klikove na reči poput „reketi za badminton“. Dakle, vaši klikovi će imati više potencijala za ostvarenje konverzije.
Da biste se uverili u to da su klikovi na naš oglas relevantni, moramo se usredsrediti na to da se relevantan oglas prikazuje korisniku na pravom mestu u pravo vreme.
U AdWords kampanji možete da namestite svoje licitacije prema sledećem:
Mobilni tekstualni oglasi omogućavaju vam da prilagodite korisničko iskustvo za mobilne korisnike. Možete da uključiti mobilne specifične pozive na akciju i da usmerite korisnike na mobilno optimizovanu odredišnu stranicu. Ovo je bitno jer se korisnici koji koriste mobilni uređaj ponašaju drugačije od običnih korisnika na računaru. Na primer, korisnici na mobilnim uređajima verovatno će pre uputiti poziv nego ispuniti obrazac. Dakle, koristite proširenja oglasa kao klik za poziv (click-to-call), jer će vam se poboljšati CTR i ocenu kvaliteta, što će vam uštedeti novac.
Iznenadili biste se koliko puno oglašivača nema uključeno praćenje konverzija. Ako ne pratite konverzije u AdWordsu, ne možete ni znati koliko budžeta se troši nerelevantno. Proverite da li vaše odredišne stranice imaju uključeno praćenje konverzija tako da možete da merite šta pomaže vašoj kampanji, a šta odmaže, tada usmerite svoju potrošnju prema ključnim rečima koje postižu najbolji ROI.
Ovo su top 5 načina da filtrirate neželjene klikove kako biste smanjili potrošnju svog budžeta.
1. Negativne ključne reči
Negativne ključne reči su klasičan način da filtrirate neželjene, nevažne klikove na Vaše oglase. Negativna ključna reč je zapravo suprotna od obične ključne reči, odnosno te reči dodajete u posebnu listu na koje ne želite da se prikazuje vaš oglas.
Na primer ako prodajete rekete za tenis i tenisku opremu, ne želite da se vaš oglas prikazuje onima koji traže rekete za badminton i ostalu sportsku opremu koja nije u vašoj ponudi.
Kreiranjem solidne liste negativnih ključnih reči uštedećete mnogo budžeta na bezvrednim klikovima koji nikada neće postati konverzija.
Dva su načina kako da saznate ideje za negativne ključne reči:
u izveštaju o pretraživanju možete da vidite na koje se sve reči prikazuje vaš oglas, ako vidite u spisku neku reč koja nije relevantna za vas, dodajte je u listu negativnih reči
alat za negativne ključne reči (negative keyword tool)
2. Modifikovano široko podudaranje (broad match)
Još jedan način kako da filtrirate neželjene impresije i klikove. Zamenite zadato široko podudaranje modifikovanim.
Široko podudaranje je najmanje restriktivno podudaranje, što znači da će Google uskladiti vaš oglas sa što više reči, pa i onima koje nisu relevantne za vas. Negativne ključne reči su jedan od načina da se suzbiju takva preterano agresivna podudaranja, ali postoji i drugi način, a to je modifikovano podudaranje.
Sa modifikovanim podudaranjem, što znači dodati znak + svakoj reči za koju želite da se pojavi u upitu. Dakle ako imate ključnu reč „+reketi + tenis“, Vaš oglas će se prikazivati samo za upite koji uključuju reči „tenis“ i „reketi“, poput „Kvalitetni reketi za tenis“. Dakle nećete dobijati klikove na reči poput „reketi za badminton“. Dakle, vaši klikovi će imati više potencijala za ostvarenje konverzije.
3. Uži kontekst ciljanja
Da biste se uverili u to da su klikovi na naš oglas relevantni, moramo se usredsrediti na to da se relevantan oglas prikazuje korisniku na pravom mestu u pravo vreme.
U AdWords kampanji možete da namestite svoje licitacije prema sledećem:
Lokacija: Koristite geografsko ciljanje i povisite licitacije na određenim lokacijama, na primer u krugu od 50 km od vaše prodavnice i tako izbegnite da se vaš oglas prikazuje tamo gde vi ne poslujete.
Vreme traženja: Isključite oglase van vašeg radnog vremena.
Uređaj: Podesite licitacije u zavisnosti od toga da li vaši korisnici koriste računar ili mobilni uređaj. (Mnogi oglašivači pretpostavili su da pretrage putem mobilnih uređaja vrede manje, ali u zavisnosti od vašeg poslovanja može da bude upravo suprotno).
Vreme traženja: Isključite oglase van vašeg radnog vremena.
Uređaj: Podesite licitacije u zavisnosti od toga da li vaši korisnici koriste računar ili mobilni uređaj. (Mnogi oglašivači pretpostavili su da pretrage putem mobilnih uređaja vrede manje, ali u zavisnosti od vašeg poslovanja može da bude upravo suprotno).
4. Mobilna optimizacija
Mobilni tekstualni oglasi omogućavaju vam da prilagodite korisničko iskustvo za mobilne korisnike. Možete da uključiti mobilne specifične pozive na akciju i da usmerite korisnike na mobilno optimizovanu odredišnu stranicu. Ovo je bitno jer se korisnici koji koriste mobilni uređaj ponašaju drugačije od običnih korisnika na računaru. Na primer, korisnici na mobilnim uređajima verovatno će pre uputiti poziv nego ispuniti obrazac. Dakle, koristite proširenja oglasa kao klik za poziv (click-to-call), jer će vam se poboljšati CTR i ocenu kvaliteta, što će vam uštedeti novac.
5. Uključite praćenje konverzija
Iznenadili biste se koliko puno oglašivača nema uključeno praćenje konverzija. Ako ne pratite konverzije u AdWordsu, ne možete ni znati koliko budžeta se troši nerelevantno. Proverite da li vaše odredišne stranice imaju uključeno praćenje konverzija tako da možete da merite šta pomaže vašoj kampanji, a šta odmaže, tada usmerite svoju potrošnju prema ključnim rečima koje postižu najbolji ROI.
Zadnji Blog postovi
Kategorije
Arhiva Blog postova
- Travanj 2024 (4)
- Ožujak 2024 (5)
- Siječanj 2024 (6)
- Prosinac 2023 (6)
- Studeni 2023 (5)
- Lipanj 2023 (2)
- Svibanj 2023 (1)
- Travanj 2023 (8)
- Veljača 2023 (1)
- Siječanj 2023 (2)
- Studeni 2022 (3)
- Listopad 2022 (8)
- Rujan 2022 (9)
- Kolovoz 2022 (5)
- Srpanj 2022 (9)
- Lipanj 2022 (9)
- Svibanj 2022 (8)
- Travanj 2022 (8)
- Ožujak 2022 (7)
- Veljača 2022 (6)
- Siječanj 2021 (1)
- Prosinac 2020 (3)
- Studeni 2020 (2)
- Listopad 2020 (5)
- Rujan 2020 (3)
- Kolovoz 2020 (4)
- Srpanj 2020 (7)
- Lipanj 2020 (4)
- Svibanj 2020 (4)
- Ožujak 2020 (5)
- Veljača 2020 (5)
- Siječanj 2020 (4)
- Prosinac 2019 (5)
- Studeni 2019 (7)
- Listopad 2019 (5)
- Rujan 2019 (3)
- Kolovoz 2019 (6)
- Srpanj 2019 (1)
- Lipanj 2019 (2)
- Svibanj 2019 (3)
- Travanj 2019 (3)
- Ožujak 2019 (3)
- Veljača 2019 (3)
- Siječanj 2019 (5)
- Prosinac 2018 (5)
- Studeni 2018 (3)
- Listopad 2018 (5)
- Rujan 2018 (2)
- Kolovoz 2018 (6)
- Srpanj 2018 (6)
- Lipanj 2018 (4)
- Svibanj 2018 (5)
- Travanj 2018 (4)
- Ožujak 2018 (3)
- Veljača 2018 (3)
- Siječanj 2018 (5)
- Prosinac 2017 (4)
- Studeni 2017 (4)
- Listopad 2017 (6)
- Rujan 2017 (1)
- Kolovoz 2017 (4)
- Srpanj 2017 (4)
- Lipanj 2017 (3)
- Svibanj 2017 (3)
- Travanj 2017 (4)
- Ožujak 2017 (4)
- Veljača 2017 (4)
- Siječanj 2017 (2)
- Prosinac 2016 (3)
- Studeni 2016 (3)
- Listopad 2016 (6)
- Rujan 2016 (6)
- Kolovoz 2016 (1)
- Lipanj 2016 (3)
- Svibanj 2016 (3)
- Travanj 2016 (4)
- Ožujak 2016 (3)
- Veljača 2016 (3)
- Siječanj 2016 (3)
- Prosinac 2015 (1)
- Studeni 2015 (4)
- Listopad 2015 (1)
- Rujan 2015 (2)
- Kolovoz 2015 (2)
- Lipanj 2015 (1)
- Svibanj 2015 (4)
- Ožujak 2015 (3)
- Prosinac 2014 (15)
- Studeni 2014 (1)
- Listopad 2014 (7)
- Rujan 2014 (10)
- Kolovoz 2014 (3)
- Srpanj 2014 (3)
- Lipanj 2014 (3)
- Svibanj 2014 (1)
- Travanj 2014 (3)
- Ožujak 2014 (3)
- Veljača 2014 (1)
- Siječanj 2014 (4)