Google Ads uvodi promene povezane sa ključnim rečima!
Ovog puta podudaranje fraze će se proširiti kako bi pokrilo dodatni saobraćaj ostvaren putem širokog podudaranja sa modifikatorom. Međutim, Google navodi da će "nastaviti da poštuje red reči kada je to od velike važnosti za poslovanje".
Google time želi dodatno da olakša različitim industrijama dostizacije do kupaca, bez obzira na njihov način pretraživanja.
Ova novost odgovor je oglašivačima koji koriste podudaranje fraze i kojima potencijalno nedostaje relevantnih upita zbog specifičnih ograničenja za podudaranje fraze. Osim toga, oglašivači koji koriste modifikator širokog podudaranja potencijalno dolaze do upita koji zapravo nisu relevantni za njihovo poslovanje.
Ova promena počela je da se uvoditi tokom februara pa se široko podudaranje sa modifikatorom postupno ukida. Budući da će se ovo ponašanje primeniti na obe vrste podudaranja, nećete morati da preduzimate nikakve trenutne radnje - zadržaćete podatke i neće biti potrebno da migrirate ključne reči.
Podudaranje fraze proširiće se tako da uključuje dodatni saobraćaj modifikatora širokog podudaranja, a podrška za modifikator širokog podudaranja postupno se ukinuda.
Važno je razumeti vrste podudaranja ključnih reči i kako one funkcionišu.
Google plaćeni oglasi pojavljuju se na stranicama za pretraživanje na osnovu upita (npr. Crvene kaubojske čizme) i njegovog podudaranja sa ključnim rečima koje oglašivači prepoznaju kao relevantne za njihove proizvode (npr. Kaubojske čizme).
Šta to znači? Ako neko traži crvene kaubojske čizme, pretraga koju koriste - poput "crvene kaubojske čizme" trebalo bi da se podudaraju sa ključnim rečima proizvođača koji prodaju povezane proizvode, poput "kaubojskih čizama". Oglas će se pojaviti kada pretraživači upišu pojam koji se podudara sa ključnim rečima koje su oglašavati utvrdili da su relevantne za njihove proizvode.
Danas možete dohvatiti ljude sa sledećim vrstama podudaranja ključnih reči:
Kako navode iz Google-a rade tako kako bi pružili oglašivačima veću kontrolu i bolji domet. Tako u podudaranje fraze unose najbolje modifikatore širokog podudaranja. Kao rezultat, podudaranje fraze proširiće se kako bi pokrilo dodatni saobraćaj modifikatora širokog podudaranja, istovremeno nastavljajući da poštuju redosled reči kada je to važno za značenje. To olakšava dostizanje do kupaca i upravljanje ključnim rečima na Google Ads nalogu.
Pomoću ovih poboljšanja možete doći do željenih pretraživanja samo pomoću podudaranja fraza - bez brige o pretraživanjima koja ne želite.
Kada je važno za značenje, poštovaće se redosled reči što je potvrđeno od strane Google-a.
Takođe, primetili su da se modifikator podudaranja fraze i širokog podudaranja često služe istim slučajevima upotrebe i da kombinacijom njih dvoje se može dostići do više pravih kupaca.
Budući da se promena događa na obe vrste podudaranja, nema potrebe za migriranjem ključnih reči i oglašivači će zadržati sve podatke.
Podudaranje ključnih reči tako postaje predvidljivije. Ključna reč sa tačnim podudaranjem koja je identična upitu uvek će imati prioritet sve dok ispunjava uslove za podudaranje.
Kratka istorija promena vrste podudaranja ključnih reči:
Google time želi dodatno da olakša različitim industrijama dostizacije do kupaca, bez obzira na njihov način pretraživanja.
Ova novost odgovor je oglašivačima koji koriste podudaranje fraze i kojima potencijalno nedostaje relevantnih upita zbog specifičnih ograničenja za podudaranje fraze. Osim toga, oglašivači koji koriste modifikator širokog podudaranja potencijalno dolaze do upita koji zapravo nisu relevantni za njihovo poslovanje.
Ova promena počela je da se uvoditi tokom februara pa se široko podudaranje sa modifikatorom postupno ukida. Budući da će se ovo ponašanje primeniti na obe vrste podudaranja, nećete morati da preduzimate nikakve trenutne radnje - zadržaćete podatke i neće biti potrebno da migrirate ključne reči.
Podudaranje fraze proširiće se tako da uključuje dodatni saobraćaj modifikatora širokog podudaranja, a podrška za modifikator širokog podudaranja postupno se ukinuda.
Kako funkcionišu vrste podudaranja?
Važno je razumeti vrste podudaranja ključnih reči i kako one funkcionišu.
Google plaćeni oglasi pojavljuju se na stranicama za pretraživanje na osnovu upita (npr. Crvene kaubojske čizme) i njegovog podudaranja sa ključnim rečima koje oglašivači prepoznaju kao relevantne za njihove proizvode (npr. Kaubojske čizme).
Šta to znači? Ako neko traži crvene kaubojske čizme, pretraga koju koriste - poput "crvene kaubojske čizme" trebalo bi da se podudaraju sa ključnim rečima proizvođača koji prodaju povezane proizvode, poput "kaubojskih čizama". Oglas će se pojaviti kada pretraživači upišu pojam koji se podudara sa ključnim rečima koje su oglašavati utvrdili da su relevantne za njihove proizvode.
Danas možete dohvatiti ljude sa sledećim vrstama podudaranja ključnih reči:
- Tačno podudaranje (Exact match) - ciljanje tačnog podudaranja postavki je ključne reči koja omogućuje prikazivanje oglasa samo kada neko pretražuje tačnu frazu ključne reči ili bliske varijacije tačne fraze ključne reči - [exact match keyword].
- Podudaranje fraze (Phrase match) - prikazuju se u trenutku kada pretraga sadrži frazu ili blisku varijaciju korišćene ključne reči - “phrase match keyword”.
- Široko podudaranje (Broad match) - široko podudaranje prikazuje oglase prema ključnim rečima i varijacijama, a dobro je za otkrivanje i ukupnu raznolikost upita za pretraživanje - broad match.
- Modifikator širokog podudaranja (Broad match modified) - isključuje sinonime koje široko podudaranje zna “uzeti” kao relevantnu ključnu reči - +broad +match +modified.
Kako će Google-ovo ažuriranje širokog podudaranja sa modifikatorom i podudaranja fraze olakšati dostizanje pravih kupaca na pretraživanju?
Kako navode iz Google-a rade tako kako bi pružili oglašivačima veću kontrolu i bolji domet. Tako u podudaranje fraze unose najbolje modifikatore širokog podudaranja. Kao rezultat, podudaranje fraze proširiće se kako bi pokrilo dodatni saobraćaj modifikatora širokog podudaranja, istovremeno nastavljajući da poštuju redosled reči kada je to važno za značenje. To olakšava dostizanje do kupaca i upravljanje ključnim rečima na Google Ads nalogu.
Pomoću ovih poboljšanja možete doći do željenih pretraživanja samo pomoću podudaranja fraza - bez brige o pretraživanjima koja ne želite.
Kada je važno za značenje, poštovaće se redosled reči što je potvrđeno od strane Google-a.
Takođe, primetili su da se modifikator podudaranja fraze i širokog podudaranja često služe istim slučajevima upotrebe i da kombinacijom njih dvoje se može dostići do više pravih kupaca.
Budući da se promena događa na obe vrste podudaranja, nema potrebe za migriranjem ključnih reči i oglašivači će zadržati sve podatke.
Podudaranje ključnih reči tako postaje predvidljivije. Ključna reč sa tačnim podudaranjem koja je identična upitu uvek će imati prioritet sve dok ispunjava uslove za podudaranje.
Kratka istorija promena vrste podudaranja ključnih reči:
- 2014: Google je prekinuo podršku za "čisto" tačno podudaranje kad je počeo da zahteva da sve kampanje koriste bliske varijante. U to vreme su bliske varijante uključivale množinu, pravopisne greške i druge varijacije ključnih reči sa tačnim podudaranjem i podudaranjem fraze.
- 2017: Red reči i funkcijske reči dodati su bliskim varijantama za tačno podudaranje.
- 2018: Google je počeo da podudara pojmove za pretraživanje koji imaju istu nameru kao i zadata ključna reč kada je dodao reči istog značenja kako bi se tačno podudarali sa bliskim varijantama. To je uključivalo implicirane reči i parafraze.
- 2019: Bliske varijante istog značenja proširene su na modifikator podudaranja fraze i širokog podudaranja.
Predstojeća promena potencijalno bi mogla uštedeti vreme oglašivačima u upravljanju ključnim rečima, ali sigurno će biti utrošeno puno vremena za ponovnu kalibraciju kampanja. Saobraćaj može varirati kako se ove promene uvode, pa bi oglašivači trebalo da pripaze na svoje merne podatke o izvođenju kako bi mogli da izvrše potrebne prilagođavanja. Iako neki oglašivači tvrde da postoji mala razlika između modifikatora širokog podudaranja i podudaranja fraze, uskoro bi trebalo da se naviknemo na to da prvo i ne stvaraju nove ključne reči u ažuriranom podudaranju fraza.
Od sada Google preporučuje izradu novih ključnih reči u podudaranju fraza. Ova promena neće uticati na podudaranje negativnih ključnih reči.
Zadnji Blog postovi
Kategorije
Arhiva Blog postova
- Svibanj 2024 (1)
- Travanj 2024 (4)
- Ožujak 2024 (5)
- Siječanj 2024 (6)
- Prosinac 2023 (6)
- Studeni 2023 (5)
- Lipanj 2023 (2)
- Svibanj 2023 (1)
- Travanj 2023 (8)
- Veljača 2023 (1)
- Siječanj 2023 (2)
- Studeni 2022 (3)
- Listopad 2022 (8)
- Rujan 2022 (9)
- Kolovoz 2022 (5)
- Srpanj 2022 (9)
- Lipanj 2022 (9)
- Svibanj 2022 (8)
- Travanj 2022 (8)
- Ožujak 2022 (7)
- Veljača 2022 (6)
- Siječanj 2021 (1)
- Prosinac 2020 (3)
- Studeni 2020 (2)
- Listopad 2020 (5)
- Rujan 2020 (3)
- Kolovoz 2020 (4)
- Srpanj 2020 (7)
- Lipanj 2020 (4)
- Svibanj 2020 (4)
- Ožujak 2020 (5)
- Veljača 2020 (5)
- Siječanj 2020 (4)
- Prosinac 2019 (5)
- Studeni 2019 (7)
- Listopad 2019 (5)
- Rujan 2019 (3)
- Kolovoz 2019 (6)
- Srpanj 2019 (1)
- Lipanj 2019 (2)
- Svibanj 2019 (3)
- Travanj 2019 (3)
- Ožujak 2019 (3)
- Veljača 2019 (3)
- Siječanj 2019 (5)
- Prosinac 2018 (5)
- Studeni 2018 (3)
- Listopad 2018 (5)
- Rujan 2018 (2)
- Kolovoz 2018 (6)
- Srpanj 2018 (6)
- Lipanj 2018 (4)
- Svibanj 2018 (5)
- Travanj 2018 (4)
- Ožujak 2018 (3)
- Veljača 2018 (3)
- Siječanj 2018 (5)
- Prosinac 2017 (4)
- Studeni 2017 (4)
- Listopad 2017 (6)
- Rujan 2017 (1)
- Kolovoz 2017 (4)
- Srpanj 2017 (4)
- Lipanj 2017 (3)
- Svibanj 2017 (3)
- Travanj 2017 (4)
- Ožujak 2017 (4)
- Veljača 2017 (4)
- Siječanj 2017 (2)
- Prosinac 2016 (3)
- Studeni 2016 (3)
- Listopad 2016 (6)
- Rujan 2016 (6)
- Kolovoz 2016 (1)
- Lipanj 2016 (3)
- Svibanj 2016 (3)
- Travanj 2016 (4)
- Ožujak 2016 (3)
- Veljača 2016 (3)
- Siječanj 2016 (3)
- Prosinac 2015 (1)
- Studeni 2015 (4)
- Listopad 2015 (1)
- Rujan 2015 (2)
- Kolovoz 2015 (2)
- Lipanj 2015 (1)
- Svibanj 2015 (4)
- Ožujak 2015 (3)
- Prosinac 2014 (15)
- Studeni 2014 (1)
- Listopad 2014 (7)
- Rujan 2014 (10)
- Kolovoz 2014 (3)
- Srpanj 2014 (3)
- Lipanj 2014 (3)
- Svibanj 2014 (1)
- Travanj 2014 (3)
- Ožujak 2014 (3)
- Veljača 2014 (1)
- Siječanj 2014 (4)