Arbona koristi kolačiće kako bi vam osigurala personalizovano i kvalitetno iskustvo na stranici, bez prikupljanja vaših ličnih podataka. Prihvatite kolačiće ili pročitajte više informacija.
Zatražite ponudu

Procena konverzija

Objavljeno 17.10.2014. 13:58:26
Stopa rasta pametnih telefona i tableta i računara iz dana u dan raste. Iako su svi uređaji različiti njihovi korisnici mogu preko svakog prikupljati informacije i doći do željenih podataka o nekom proizvodu ili usluzi. S obzirom na to sve više ljudi kupovinu obavlja preko više uređaja. Kao rezultat toga, moguće je da preko jednog uređaja kliknu na oglas kako bi videli neki proizvod ili uslugu, a preko drugog uređaja naprave konverziju. Takve konverzije se nazivaju konverzije na različitim uređajima i njihovim praćenjem oglašivači mogu bolje da procene ponašanje korisnika prilikom kupovine.
Već od pre je procena konverzija na različitim uređajima moguća za pretraživačke oglase, a od sada je ova mogućnost dostupna i za prikazivačke oglase.

Funkcionisanje konverzija različitih uređaja

Ranije je bilo vrlo teško doći do podataka o ponašanju korisnika na različitim uređajima. Sada se ta mogućnost pojavila u konverzijama različitih uređaja. Konverzije različitih uređaja procenjuju se na temelju prikupljenih podataka od anonimnih korisnika koji su prijavljeni u Google. U skladu sa svim ostalim konverzijama i konverzije različitih uređaja upotrebljavaju poslednji klik kako bi se dodelile pojedinom oglasu. Ova mogućnost ipak može da bude ograničena. Naime konverzije različitih uređaja u Google AdWordsu prikazuju se samo kada je procena konverzija na različitim uređajima veoma sigurna. Kada nema dovoljno podataka na osnovu kojih se može napraviti sigurna procena konverzije Google AdWords će to prikazati kao “–”.

Prednosti konverzija na različitim uređajima

Korišćenjem ove mogućnosti oglašivači mogu da jasnije vide kako njihove kampanje utiču na konverzije između različitih uređaja i poseta prodavnici. Na osnovu ovih informacija mogu se doneti odluke o licitiranju na pojedinim mrežama i uređajima, odnosno mogu se doneti odluke o kvalitetnijem raspoređivanju budžeta. Mogu se napraviti poređenja konverzija za svaki od uređaja i na osnovu zaključaka se mogu, na primer,  povećati bidovi za mobilne uređaje.

Arhiva Blog postova