Šta treba da sadrži kvalitetan AdWords oglas?
Kvalitet Google AdWords kampanje zavisi od mnogo činilaca. Prvi korak u izradi kvalitetne kampanje jeste da se izaberu relevantne ključne reči koje će kasnije da budu usko povezane sa oglasom i sadržajem na vašoj web stranici. Drugi korak jeste kreiranje oglasa sa kojima ćete privući korisnike sebi, umesto da ih prepustite konkurenciji.
U ovom blog postu izneću nekoliko saveta kako da napravite oglas koji će da vas košta najmanje, a koji će vam doneti najviše saobraćaja. Cilj AdWords oglasa jeste da privuče one korisnike koji se zaista interesuju za vaš proizvod ili uslugu, a da odbije one korisnike koji ne traže ono što nudite kako vam ne bi uzalud trošili budžet.
1.) Ključne reči koje ste izabrali za vašu kampanju treba da koristite i u sadržaju oglasa i u URL-u koji se prikazuje. Jedna od prednosti oglasa koji je povezan sa ključnim rečima i odredišnom stranicom jeste da takav oglas troši manje novca, a daje bolji rezultat u kampanji.
2.) Sadržaj oglasa je najvažniji deo oglasa jer je to poruka o proizvodu ili usluzi koja bi kod korisnika trebalo da probudi zainteresovanost upravo za vaš proizvod ili uslugu. Sadržaj oglasa se sastoji od naslova oglasa i opisa oglasa.
U naslovu oglasa najbolje je da uključite ključnu reč da korisnik može odmah vidi da vi nudite ono što on traži ili mu možete postaviti pitanje koje će sadržati ključnu reč. Na primer ako oglašavate kuhinje i imate ključnu reč “kuhinje” tada možete da postavite pitanje u naslovu “Da li vam treba nova kuhinja?” ili “Kupujete novu kuhinju?”. Kada korisnik vidi takav oglas imaće osećaj da vi nudite upravo ono što on traži.
U opisu oglasa možete ukratko da opišete proizvod ili uslugu koju nudite. Uvek je dobro da izdvojite posebne pogodnosti koje nudite korisnicima (akcije, besplatnu dostavu, popuste i sl.). Ukoliko imate vrlo dobru cenu za neki proizvod ili uslugu istaknite tu cenu u oglasu.
3.) U URL-u koji se prikazuje u oglasu takođe je dobro da uključite ključnu reč. Na taj način će korisnik znati da će ga klik na oglas odvesti na pravu stranicu.
4.) Odredišna stranica mora da bude relevantna oglasu, što znači da sadržaj stranice mora da bude povezan sa sadržajem oglasa. Ukoliko ste u oglasu naveli neke pogodnosti poput besplatne dostave tada taj podatak mora da sadrži i odredišna stranica. U suprotnom će vam Google dodeliti nisku ocenu kvaliteta.
5.) Proširenja oglasa
Kako bi vaš oglas bio u prvom planu i kako bi ga korisnici lakše uočili nemojte da zaboravite da u oglas dodatieproširenja poput lokacije, telefonskog broja na koji korisnici mogu da vas kontaktiraju, dodatnih veza na web stranicu ili dodatnih opisa koji čine vašu firmu drugačijom od konkurencije. Neka proširenja, poput lokacije ili telefonskog broja su posebno bitne za mobilne oglase jer postoji mogućnost da korisnik koji pretražuje na mobilnom uređaju treba hitno taj proizvod ili uslugu. Najbolji deo je da su proširenja koja dodate u svoje oglase besplatna, a takvi oglasi donose puno više klikova na vaše oglase, odnosno vaš oglas ima viši CTR.
6.) Uvek je dobro da kreirate barem tri oglasa za svaku grupu oglasa i da na taj način testirate koji će ostvarivati najviše klikova. Nakon nekog vremena možete najslabiji oglas skloniti i dodati novi ili izmeniti postojeći i da tako dalje testirati dok ne dobijete najbolji oglas.
Na kraju je uvek dobro da sve proverite jer bi na primer gramatička greška u oglasu mogla da odbije korisnika u nameri da kupi vaš proizvod.
U ovom blog postu izneću nekoliko saveta kako da napravite oglas koji će da vas košta najmanje, a koji će vam doneti najviše saobraćaja. Cilj AdWords oglasa jeste da privuče one korisnike koji se zaista interesuju za vaš proizvod ili uslugu, a da odbije one korisnike koji ne traže ono što nudite kako vam ne bi uzalud trošili budžet.
1.) Ključne reči koje ste izabrali za vašu kampanju treba da koristite i u sadržaju oglasa i u URL-u koji se prikazuje. Jedna od prednosti oglasa koji je povezan sa ključnim rečima i odredišnom stranicom jeste da takav oglas troši manje novca, a daje bolji rezultat u kampanji.
2.) Sadržaj oglasa je najvažniji deo oglasa jer je to poruka o proizvodu ili usluzi koja bi kod korisnika trebalo da probudi zainteresovanost upravo za vaš proizvod ili uslugu. Sadržaj oglasa se sastoji od naslova oglasa i opisa oglasa.
U naslovu oglasa najbolje je da uključite ključnu reč da korisnik može odmah vidi da vi nudite ono što on traži ili mu možete postaviti pitanje koje će sadržati ključnu reč. Na primer ako oglašavate kuhinje i imate ključnu reč “kuhinje” tada možete da postavite pitanje u naslovu “Da li vam treba nova kuhinja?” ili “Kupujete novu kuhinju?”. Kada korisnik vidi takav oglas imaće osećaj da vi nudite upravo ono što on traži.
U opisu oglasa možete ukratko da opišete proizvod ili uslugu koju nudite. Uvek je dobro da izdvojite posebne pogodnosti koje nudite korisnicima (akcije, besplatnu dostavu, popuste i sl.). Ukoliko imate vrlo dobru cenu za neki proizvod ili uslugu istaknite tu cenu u oglasu.
3.) U URL-u koji se prikazuje u oglasu takođe je dobro da uključite ključnu reč. Na taj način će korisnik znati da će ga klik na oglas odvesti na pravu stranicu.
4.) Odredišna stranica mora da bude relevantna oglasu, što znači da sadržaj stranice mora da bude povezan sa sadržajem oglasa. Ukoliko ste u oglasu naveli neke pogodnosti poput besplatne dostave tada taj podatak mora da sadrži i odredišna stranica. U suprotnom će vam Google dodeliti nisku ocenu kvaliteta.
5.) Proširenja oglasa
Kako bi vaš oglas bio u prvom planu i kako bi ga korisnici lakše uočili nemojte da zaboravite da u oglas dodatieproširenja poput lokacije, telefonskog broja na koji korisnici mogu da vas kontaktiraju, dodatnih veza na web stranicu ili dodatnih opisa koji čine vašu firmu drugačijom od konkurencije. Neka proširenja, poput lokacije ili telefonskog broja su posebno bitne za mobilne oglase jer postoji mogućnost da korisnik koji pretražuje na mobilnom uređaju treba hitno taj proizvod ili uslugu. Najbolji deo je da su proširenja koja dodate u svoje oglase besplatna, a takvi oglasi donose puno više klikova na vaše oglase, odnosno vaš oglas ima viši CTR.
6.) Uvek je dobro da kreirate barem tri oglasa za svaku grupu oglasa i da na taj način testirate koji će ostvarivati najviše klikova. Nakon nekog vremena možete najslabiji oglas skloniti i dodati novi ili izmeniti postojeći i da tako dalje testirati dok ne dobijete najbolji oglas.
Na kraju je uvek dobro da sve proverite jer bi na primer gramatička greška u oglasu mogla da odbije korisnika u nameri da kupi vaš proizvod.
Zadnji Blog postovi
Kategorije
Arhiva Blog postova
- Travanj 2024 (4)
- Ožujak 2024 (5)
- Siječanj 2024 (6)
- Prosinac 2023 (6)
- Studeni 2023 (5)
- Lipanj 2023 (2)
- Svibanj 2023 (1)
- Travanj 2023 (8)
- Veljača 2023 (1)
- Siječanj 2023 (2)
- Studeni 2022 (3)
- Listopad 2022 (8)
- Rujan 2022 (9)
- Kolovoz 2022 (5)
- Srpanj 2022 (9)
- Lipanj 2022 (9)
- Svibanj 2022 (8)
- Travanj 2022 (8)
- Ožujak 2022 (7)
- Veljača 2022 (6)
- Siječanj 2021 (1)
- Prosinac 2020 (3)
- Studeni 2020 (2)
- Listopad 2020 (5)
- Rujan 2020 (3)
- Kolovoz 2020 (4)
- Srpanj 2020 (7)
- Lipanj 2020 (4)
- Svibanj 2020 (4)
- Ožujak 2020 (5)
- Veljača 2020 (5)
- Siječanj 2020 (4)
- Prosinac 2019 (5)
- Studeni 2019 (7)
- Listopad 2019 (5)
- Rujan 2019 (3)
- Kolovoz 2019 (6)
- Srpanj 2019 (1)
- Lipanj 2019 (2)
- Svibanj 2019 (3)
- Travanj 2019 (3)
- Ožujak 2019 (3)
- Veljača 2019 (3)
- Siječanj 2019 (5)
- Prosinac 2018 (5)
- Studeni 2018 (3)
- Listopad 2018 (5)
- Rujan 2018 (2)
- Kolovoz 2018 (6)
- Srpanj 2018 (6)
- Lipanj 2018 (4)
- Svibanj 2018 (5)
- Travanj 2018 (4)
- Ožujak 2018 (3)
- Veljača 2018 (3)
- Siječanj 2018 (5)
- Prosinac 2017 (4)
- Studeni 2017 (4)
- Listopad 2017 (6)
- Rujan 2017 (1)
- Kolovoz 2017 (4)
- Srpanj 2017 (4)
- Lipanj 2017 (3)
- Svibanj 2017 (3)
- Travanj 2017 (4)
- Ožujak 2017 (4)
- Veljača 2017 (4)
- Siječanj 2017 (2)
- Prosinac 2016 (3)
- Studeni 2016 (3)
- Listopad 2016 (6)
- Rujan 2016 (6)
- Kolovoz 2016 (1)
- Lipanj 2016 (3)
- Svibanj 2016 (3)
- Travanj 2016 (4)
- Ožujak 2016 (3)
- Veljača 2016 (3)
- Siječanj 2016 (3)
- Prosinac 2015 (1)
- Studeni 2015 (4)
- Listopad 2015 (1)
- Rujan 2015 (2)
- Kolovoz 2015 (2)
- Lipanj 2015 (1)
- Svibanj 2015 (4)
- Ožujak 2015 (3)
- Prosinac 2014 (15)
- Studeni 2014 (1)
- Listopad 2014 (7)
- Rujan 2014 (10)
- Kolovoz 2014 (3)
- Srpanj 2014 (3)
- Lipanj 2014 (3)
- Svibanj 2014 (1)
- Travanj 2014 (3)
- Ožujak 2014 (3)
- Veljača 2014 (1)
- Siječanj 2014 (4)