Anatomija bloga: 8 elemenata koja treba da sadrži svaki blog
Kada uložite mnogo vremena u pisanje bloga, želite da se to vidi. A još više, želite da ga online korisnici pročitaju!
Želite da ga korisnici podele s drugima.
Želite dobiti online promet iz njega.
Nažalost, to nije uvek tako.
Sva sreća da postoje određene stvari koje možete učiniti kako biste povećali potencijalnu učinkovitost bloga.
Nije lako napisati kvalitetan i privlačan blog koji će pokrenuti online promet i prikupiti leadove. Naravno, možete napisati blog od 300 do 500 reči koji neće uticati na ama baš ništa i nikoga, a kamoli na rast vašeg poslovanja. No sigurni smo da to nije ono što želite.
Ruku na srce, ne postoji ništa tako savršeno. Niti Google Ads oglas, ni izgled newslettera, pa ni sadržaj i izgled bloga. Međutim, uz ponešto kreativnosti, znanja, poznavanja psihologije online korisnika i SEO pravila možete stvoriti “pod konac” napisani blog.
Umetnost se svodi na to koliko ste vešti pisac i koliko je zanimljiva vaša tema, dok se nauka svodi na dokazane najbolje prakse u online svetu.
U ovom ćemo vodiču pokriti one najbolje prakse koje praktikujemo i u Arboni, zato ostanite s nama od samog naslova sve do CTA dugmeta :)
Glavni naslov bloga je svakako broj #1. Ne zato što je prvi po redosledu, već zato što o njemu zavisi hoće li korisnici kliknuti na blog ili ne.
Većina online korisnika kao da prolaze internetom u hipnotičkom stanju. Stalni dotok sadržaja im prolazi kroz oči i vrlo je verovatno da će među tim sadržajem biti i vaš blog. Zato se morate nekako istaknuti.
Online korisnici vas moraju primetiti kako bi vas uopšte počeli čitati.
Ljudi zapravo ne čitaju blogove. Oni ih skeniraju. A to važi i za naslove.
Lažemo li? Setite se jeste li pročitali celi naslov našeg bloga pre nego što ste kliknuli na njega. Verovatno prve tri reči, a ostatak ste prošli pogledom.
Prema KissMestricsu, čitaoci apsorbiraju prve tri i poslednje tri reči u naslovu. To je baš razočaravajuće, zar ne? No, moramo raditi u skladu s ljudskom prirodom, a ne protiv nje.
Privlačan naslov ne mora imati samo šest reči. Može imati bilo koliko (držimo se što kraćeg), no naglašavamo važnost u prve tri i zadnje tri reči.
Greška koju često radimo s naslovima je da samo navedemo temu i ostavimo je da suvoparno stoji.
Ili napišemo naslov koji ništa ne govori. Na primer, “Struktura bloga”, “Facebook publike”. Privlače li vas takvi naslovi?
Evo taktike kako doći do uspešnog naslova:
Slika, fotografija, grafika, bilo koji vizual je odličan način da razbijete ogromnu količinu teksta. Naslovna fotografija je još jedan element koji privlači čitaoce da kliknu na blog i pročitaju nešto više.
Što bi se trebalo naći na slici? Ovdje nećemo mnogo filozofirati. Slika bi trebala odražavati vašu priču i morala bi biti oku privlačna (o ukusima ovde nećemo razgovarati :)).
Imajte na umu nekoliko stvari:
Naslov dovodi online korisnike pred vrata. Mamac ih privlači dalje.
Što se tiče bloga, mamac je tekst koji se nalazi na početku bloga. Osim samog naslova, uvod je deo bloga koji će najverovatnije biti pročitan. Takođe, može imati veliku ulogu u tome hoće li čitalac ostati čitati blog ili ne.
Ono što svakako ne želite je primeniti znanje iz škole. Ovde se ne radi o navođenju “glavne teme” i ostatku sadržaja koji podržava glavnu temu. To je previše formulisano i dosadno. U stvarnom svetu moramo primeniti malo psihologije kako bi uspešno namamili čitaoce da nastave čitati.
Jedna od najmoćnijih oblika mamca je pričanje priče. Kratka priča s mini sadržajem. Ova vrsta mamca zahteva nešto prakse, no u svakom slučaju ga želite učiniti zanimljivim i pobuditi određene emocije. Evo primera pričanja priče u jednom od naših blogova “5 saveta za uspešnu Instagram kampanju”
Još nekoliko odličnih saveta za pisanje uvoda:
Kako bi blog imao punu učinkovitost, on ne bi trebao biti sam za sebe. Želite da uključite unutrašnje i izlazne veze (internal i outbound links).
Ne postoji savršena mera između unutrašnih i spoljašnjih veza. Samo ga držite prirodnim.
Odlazne veze (outbound links). Koristan blog će često sadržavati linkove na druge relevantne blogove s drugih web mesta. Na primer, sjajan način da blogu dodate kredibilitet je da u sadržaj dodate statistike koje, naravno, povežete s izvorom tih statistika. Povezivanje sa merodavnim stranicama koje su relevantne za vaš blog je pozitivan signal za SEO.
Kao što smo rekli, većina korisnika neće pročitati celi blog. Samo će preleteti pogledom po sadržaju. To jest, skeniraće te ga.
Tako će pogledom preleteti međunaslovima. Ako su međunaslovi privlačni, možda će pročitati par redova ispod međunaslova i nastaviće skenirati.
Međunaslovi služe istoj funkciji kao i glavni naslov: privlače pažnju i stvaraju želju za čitanjem. Međutim, dok glavni naslov predstavlja celi sadržaj bloga,međunaslovi podstiču čitaoce da nastave dalje da čitaju.
Morate priznati da je užasno videti blogove koji su “stisnuti sadržajem”. Nema praznina, nema odlomaka, nema ičega. Samo velika kobasica teksta. Zato su podnaslovi ovde kako bi razbili ovu gužvu.
Razmišljajte o međunaslovima kao o kontrolnim tačkama. Svaki ima ulogu da privuče pažnju i zainteresuje čitaoca da nastave čitati.
Imajte na umu sledeće:
Sadržaj sa slikama funkcioniše bolje od samog teksta. Zapravo, sve sa slikama uvek bolje izgleda!
I to ima smisla. Čitateljsko iskustvo je mnogo lepše s upečatljivim slikama koje potkrepljuju sadržaj dugog i dosadnog teksta. Doduše, tekst možda i nije dosadan, ali bez slika jednostavno jeste.
To ne znači da treba da pronađete hrpu slika i ubacite ih u blog. I ovde morate malo razmisliti:
“Savršen” blog bi očigledno trebao biti uverljiv, relevantan koristan i/ili zabavan. Oko toga nećemo ništa govoriti. No opet postoje neka “pravila” u pisanju za online sadržaj.
Na primer:
Šta ćete pre krenuti čitati?
Ovaj tekst:
Lorem ipsum dolor sit amet, an fabulas expetendis mei, illum accusam volutpat quo ea. Has ut nusquam quaestio definiebas, vis no ridensphaedrum reprehendunt. Vix ei alia ubique volumus, an mea aperiam meliore liberavisse. Pro vidit audire et, vix accusam omittam persequeris cu, quot labitur dolores qui no. Malorum perpetua partiendo no vim, an mea brute labores imperdiet, cum elit natum eam.In tollit tantas pri, magna facilis ad eam. Ne eos autem possim laboramus, viris dolore imperdiet ad sea. Mel ornatus sapientem cu, vis suas verear maiorum an, eos ad agamrecusabo abhorreant. Ea meliore senserit vix, per eros sale ut, mandamus rationibus intellegam sea eu. Porro doming doctus cu mei, pri populovocent voluptaria no. Ex iriure temporibus vel, convenire urbanitas eam in.
Ili ovaj tekst:
Lorem ipsum dolor sit amet, an fabulas expetendis mei, illum accusam volutpat quo ea. Has ut nusquam quaestio definiebas, vis no ridensphaedrum reprehendunt. Vix ei alia ubique volumus, an mea aperiam meliore liberavisse.
Pro vidit audire et, vix accusam omittam persequeris cu, quot labitur dolores qui no.
Malorum perpetua partiendo no vim, an mea brute labores imperdiet, cum elit natum eam.In tollit tantas pri, magna facilis ad eam. Ne eos autempossim laboramus, viris dolore imperdiet ad sea.
Mel ornatus sapientem cu, vis suas verear maiorum an, eos ad agam recusabo abhorreant. Ea meliore senserit vix, per eros sale ut, mandamus rationibus intellegam sea eu.
Porro doming doctus cu mei, pri populo vocent voluptaria no. Ex iriure temporibus vel, convenire urbanitas eam in.
Verujemo da drugi tekst izgleda mnogo bolje.
Web stranice nisu knjige. Ljudskom je oku lakše čitati tekst koji je razlomljen na odlomke.
Iako će svaki blog biti drugačiji, postoje najbolje prakse koje treba imati na umu:
Svaki blog bi trebao imati razlog za postojanje.
Ključna misao je da svaki CTA koji koristite mora biti relevantan za ono o čemu se raspravlja u blogu. Znači, pišete li o laminatima, nećete voditi čitaoce da pogledaju ponudu pločica.
Neka CTA dugme bude jasno i kratko. Na primer:
Napokon smo prošli tehničku anatomiju “savršenog” bloga! Cela ideja je izraditi blog koji ima jasno postavljenu strukturu i da je učinkovit što je više moguće.
Možda se ovo čini kao veoma dug proces. Možda se čini nemogućim.
No praksa radi čuda! Odlučite li se pisati blogove, a shvatite da to baš i nije za vas, slobodno nam se javite :) Naš content tim je uvek spreman za akciju. Izazovite ih! Tj. nas! Ipak smo mi ti koji pišu ovaj blog ;)
Želite da ga korisnici podele s drugima.
Želite dobiti online promet iz njega.
Nažalost, to nije uvek tako.
Sva sreća da postoje određene stvari koje možete učiniti kako biste povećali potencijalnu učinkovitost bloga.
Nije lako napisati kvalitetan i privlačan blog koji će pokrenuti online promet i prikupiti leadove. Naravno, možete napisati blog od 300 do 500 reči koji neće uticati na ama baš ništa i nikoga, a kamoli na rast vašeg poslovanja. No sigurni smo da to nije ono što želite.
Ruku na srce, ne postoji ništa tako savršeno. Niti Google Ads oglas, ni izgled newslettera, pa ni sadržaj i izgled bloga. Međutim, uz ponešto kreativnosti, znanja, poznavanja psihologije online korisnika i SEO pravila možete stvoriti “pod konac” napisani blog.
Umetnost se svodi na to koliko ste vešti pisac i koliko je zanimljiva vaša tema, dok se nauka svodi na dokazane najbolje prakse u online svetu.
U ovom ćemo vodiču pokriti one najbolje prakse koje praktikujemo i u Arboni, zato ostanite s nama od samog naslova sve do CTA dugmeta :)
1. Glavni naslov bloga
Glavni naslov bloga je svakako broj #1. Ne zato što je prvi po redosledu, već zato što o njemu zavisi hoće li korisnici kliknuti na blog ili ne.
Većina online korisnika kao da prolaze internetom u hipnotičkom stanju. Stalni dotok sadržaja im prolazi kroz oči i vrlo je verovatno da će među tim sadržajem biti i vaš blog. Zato se morate nekako istaknuti.
Online korisnici vas moraju primetiti kako bi vas uopšte počeli čitati.
U proseku, 8 od 10 online korisnika će pročitati naslov, ali samo 2 od 10 će pročitati ostatak.
Kad vas korisnici primete, dolazi još jedan udarac na vaš trud. Ljudi zapravo ne čitaju blogove. Oni ih skeniraju. A to važi i za naslove.
Lažemo li? Setite se jeste li pročitali celi naslov našeg bloga pre nego što ste kliknuli na njega. Verovatno prve tri reči, a ostatak ste prošli pogledom.
Prema KissMestricsu, čitaoci apsorbiraju prve tri i poslednje tri reči u naslovu. To je baš razočaravajuće, zar ne? No, moramo raditi u skladu s ljudskom prirodom, a ne protiv nje.
Privlačan naslov ne mora imati samo šest reči. Može imati bilo koliko (držimo se što kraćeg), no naglašavamo važnost u prve tri i zadnje tri reči.
Greška koju često radimo s naslovima je da samo navedemo temu i ostavimo je da suvoparno stoji.
Ili napišemo naslov koji ništa ne govori. Na primer, “Struktura bloga”, “Facebook publike”. Privlače li vas takvi naslovi?
Evo taktike kako doći do uspešnog naslova:
- Koristite što specifičnije naslove. Na primer, želite pisati o savetima za održavanje automobila. “Saveti za održavanje automobila” je preširoka tema. Pokušajte je suziti na određenu temu. Na primer, “Top 5 saveta za čišćenje automobilskih sedišta od pasjih dlaka”
- Ključne reči za SEO. U glavnom naslovu (h1) trebale bi se nalaziti ključna reč prema kojoj se želite rangirati. U ovom slučaju će to biti “čišćenje automobila”.
2. Privlačna naslovna slika bloga
Slika, fotografija, grafika, bilo koji vizual je odličan način da razbijete ogromnu količinu teksta. Naslovna fotografija je još jedan element koji privlači čitaoce da kliknu na blog i pročitaju nešto više.
Što bi se trebalo naći na slici? Ovdje nećemo mnogo filozofirati. Slika bi trebala odražavati vašu priču i morala bi biti oku privlačna (o ukusima ovde nećemo razgovarati :)).
Imajte na umu nekoliko stvari:
- Ne stavljajte puno reči na sliku. U idealnom slučaju ništa. U protivnom ćete “zatrpati” sliku s previše teksta pa je nećete moći promovirati na FB-u. Imajte na umu da će se slika pojaviti odmah ispod naslova tako da sama slika ne mora obavljati teški zadatak. Ona je dopuna naslovu.
- Uzmite u obzir boje. Svetle boje privlače pozornost. Razmišljajte ovako: “Ako se slika pojavi na društvenim mrežama, hoće li se isticati od drugih slika?“
- Bez obzira koji izvor slika koristili, pobrinite se da imate zakonsko pravo za korišćenje. Ako pretražujete slike na Google-u, verovatno je da će svaka slika koju pronađete biti zaštićena autorskim pravima.
3. Uvod u blog - zadržite pozornost pravim mamcem
Naslov dovodi online korisnike pred vrata. Mamac ih privlači dalje.
Što se tiče bloga, mamac je tekst koji se nalazi na početku bloga. Osim samog naslova, uvod je deo bloga koji će najverovatnije biti pročitan. Takođe, može imati veliku ulogu u tome hoće li čitalac ostati čitati blog ili ne.
Ono što svakako ne želite je primeniti znanje iz škole. Ovde se ne radi o navođenju “glavne teme” i ostatku sadržaja koji podržava glavnu temu. To je previše formulisano i dosadno. U stvarnom svetu moramo primeniti malo psihologije kako bi uspešno namamili čitaoce da nastave čitati.
Jedna od najmoćnijih oblika mamca je pričanje priče. Kratka priča s mini sadržajem. Ova vrsta mamca zahteva nešto prakse, no u svakom slučaju ga želite učiniti zanimljivim i pobuditi određene emocije. Evo primera pričanja priče u jednom od naših blogova “5 saveta za uspešnu Instagram kampanju”
Još nekoliko odličnih saveta za pisanje uvoda:
- Vrednost. Podelite vrednost koju će vaši čitaoci dobiti ako nastave čitati blog. Stavite se u ulogu čitaoca i zapitajte se: “Šta ću dobiti ako nastavim čitati blog.”
- Činjenica. Počnite sa zanimljivom činjenicom ili podatkom koji se nalazi unutar bloga.
- Anegdota. Neki događaj ili vaše mišljenje koje bi moglo privući pažnju čitaoca.
- Pitanje. Postavite pitanje kako bi čitaoci shvatili da se odgovor na pitanje krije u sadržaju. Za ovaj primer dobro funkcionišu pitanja “šta ako”.
4. Link building za potrebe bloga
Kako bi blog imao punu učinkovitost, on ne bi trebao biti sam za sebe. Želite da uključite unutrašnje i izlazne veze (internal i outbound links).
Ne postoji savršena mera između unutrašnih i spoljašnjih veza. Samo ga držite prirodnim.
Odlazne veze (outbound links). Koristan blog će često sadržavati linkove na druge relevantne blogove s drugih web mesta. Na primer, sjajan način da blogu dodate kredibilitet je da u sadržaj dodate statistike koje, naravno, povežete s izvorom tih statistika. Povezivanje sa merodavnim stranicama koje su relevantne za vaš blog je pozitivan signal za SEO.
- Unutrašnje veze (internal links). Kada je to relevantno, unutarnjim linkovima povezujete vlastiti sadržaj. Izbjegnite postavljanje linkova koji vode na početnu stranicu ili na kontakt stranicu (stranice najvišeg nivoa). To je gubljenje vremena. Mnogo bolja opcija je povezivanje sadržaja s drugim blogovima u arhivi. Odaberite one koji su najbolje optimizirani jer kada se povežete s drugim blogom vi mu ustvari prenosite stečeni autoritet. A najviše smisla ima preneti autoritet na blogove koji su vredni toga.
5. Međunaslovi u blogu (h2, h3)
Kao što smo rekli, većina korisnika neće pročitati celi blog. Samo će preleteti pogledom po sadržaju. To jest, skeniraće te ga.
Tako će pogledom preleteti međunaslovima. Ako su međunaslovi privlačni, možda će pročitati par redova ispod međunaslova i nastaviće skenirati.
Međunaslovi služe istoj funkciji kao i glavni naslov: privlače pažnju i stvaraju želju za čitanjem. Međutim, dok glavni naslov predstavlja celi sadržaj bloga,međunaslovi podstiču čitaoce da nastave dalje da čitaju.
Morate priznati da je užasno videti blogove koji su “stisnuti sadržajem”. Nema praznina, nema odlomaka, nema ičega. Samo velika kobasica teksta. Zato su podnaslovi ovde kako bi razbili ovu gužvu.
Preglednost i čitljivost su na prvom mestu. Zapamtite to!
Razmišljajte o međunaslovima kao o kontrolnim tačkama. Svaki ima ulogu da privuče pažnju i zainteresuje čitaoca da nastave čitati.
Imajte na umu sledeće:
- Međunaslov bi trebao biti H1. Međunaslovi H2, a među-među naslovi H3
- Iako su ključne reči u naslovima važne, ipak je važnije iskustvo čitaoca. Dakle, pišite za ljude. Napišite međunaslove tako da zadrže čitaočevu pažnju. To je važnije od ključnih reči.
- Skenirajte međunaslove i vidite mogu li zasebno ispričati celu priču bloga. Čitaoci bi skeniranjem međunaslova trebao dobiti ideju o samom sadržaju
- Međunaslovi se moraju vizualno istaknuti od ostatka sadržaja. Na primer, veći font.
6. Vizuali u blogu - o da, molimo lepo!
Sadržaj sa slikama funkcioniše bolje od samog teksta. Zapravo, sve sa slikama uvek bolje izgleda!
I to ima smisla. Čitateljsko iskustvo je mnogo lepše s upečatljivim slikama koje potkrepljuju sadržaj dugog i dosadnog teksta. Doduše, tekst možda i nije dosadan, ali bez slika jednostavno jeste.
To ne znači da treba da pronađete hrpu slika i ubacite ih u blog. I ovde morate malo razmisliti:
- Fotografije s ljudima su odlične. Ali to mora biti uverljiva slika.
- Slike koje prikazuju ono što govorite u tekstu su uvek idealan izbor. Ako pričate o koracima, prikažite korake. Ako pričate o podacima, prikažite dijagram tih statistika
- Što se tiče broja slika, idealna bi bila jedna slika na 360 reči. No opet, ovo nije striktno pisano pravilo.
- Pre nego što prenesete sliku na internet, promenite naziv datoteke tako da sadrži ključne reči za ono što je na slici
- Optimizujte sliku kako biste smanjili veličinu datoteke. Sporo vreme učitavanja stranice je apsolutni ubica u online prometu pa se potrudite smanjiti kapacitet slika što je više moguće.
- Koristite Alt tag kako bi opisali sliku. Nemojte ugušiti opis slike ključnim rečima. Opišite sliku tako da ima smisla i slepoj osobi.
7. Sadržaj bloga - glavno jelo mora biti što preglednije
“Savršen” blog bi očigledno trebao biti uverljiv, relevantan koristan i/ili zabavan. Oko toga nećemo ništa govoriti. No opet postoje neka “pravila” u pisanju za online sadržaj.
Na primer:
Šta ćete pre krenuti čitati?
Ovaj tekst:
Lorem ipsum dolor sit amet, an fabulas expetendis mei, illum accusam volutpat quo ea. Has ut nusquam quaestio definiebas, vis no ridensphaedrum reprehendunt. Vix ei alia ubique volumus, an mea aperiam meliore liberavisse. Pro vidit audire et, vix accusam omittam persequeris cu, quot labitur dolores qui no. Malorum perpetua partiendo no vim, an mea brute labores imperdiet, cum elit natum eam.In tollit tantas pri, magna facilis ad eam. Ne eos autem possim laboramus, viris dolore imperdiet ad sea. Mel ornatus sapientem cu, vis suas verear maiorum an, eos ad agamrecusabo abhorreant. Ea meliore senserit vix, per eros sale ut, mandamus rationibus intellegam sea eu. Porro doming doctus cu mei, pri populovocent voluptaria no. Ex iriure temporibus vel, convenire urbanitas eam in.
Ili ovaj tekst:
Lorem ipsum dolor sit amet, an fabulas expetendis mei, illum accusam volutpat quo ea. Has ut nusquam quaestio definiebas, vis no ridensphaedrum reprehendunt. Vix ei alia ubique volumus, an mea aperiam meliore liberavisse.
Pro vidit audire et, vix accusam omittam persequeris cu, quot labitur dolores qui no.
Malorum perpetua partiendo no vim, an mea brute labores imperdiet, cum elit natum eam.In tollit tantas pri, magna facilis ad eam. Ne eos autempossim laboramus, viris dolore imperdiet ad sea.
Mel ornatus sapientem cu, vis suas verear maiorum an, eos ad agam recusabo abhorreant. Ea meliore senserit vix, per eros sale ut, mandamus rationibus intellegam sea eu.
Porro doming doctus cu mei, pri populo vocent voluptaria no. Ex iriure temporibus vel, convenire urbanitas eam in.
Verujemo da drugi tekst izgleda mnogo bolje.
Web stranice nisu knjige. Ljudskom je oku lakše čitati tekst koji je razlomljen na odlomke.
Iako će svaki blog biti drugačiji, postoje najbolje prakse koje treba imati na umu:
- Bilo kakva nabrajanja stavite u odrednice (bullet liste). Numerisani popisi se ističu prilikom skeniranja tek
- Istaknitne ključne delove sadržaja. Delove sadržaja podebljajte (boldate).
- Sadržaj bloga bi trebao biti poravnjan nalevo. Nema goreg od čitanja obostrano poravnjanog teksta.
- Izbegnite da koristite duge odlomke. Ono što ste naučili u školi ostavite sa strane. U blogu koristite kratke odlomke.
8. Pozivamo vas na akciju (CTA dugme)
Svaki blog bi trebao imati razlog za postojanje.
Ključna misao je da svaki CTA koji koristite mora biti relevantan za ono o čemu se raspravlja u blogu. Znači, pišete li o laminatima, nećete voditi čitaoce da pogledaju ponudu pločica.
Neka CTA dugme bude jasno i kratko. Na primer:
- Pogledajte ponudu pločica
- Klik do patika za vašeg mališana
Napokon smo prošli tehničku anatomiju “savršenog” bloga! Cela ideja je izraditi blog koji ima jasno postavljenu strukturu i da je učinkovit što je više moguće.
Možda se ovo čini kao veoma dug proces. Možda se čini nemogućim.
No praksa radi čuda! Odlučite li se pisati blogove, a shvatite da to baš i nije za vas, slobodno nam se javite :) Naš content tim je uvek spreman za akciju. Izazovite ih! Tj. nas! Ipak smo mi ti koji pišu ovaj blog ;)
Zadnji Blog postovi
Kategorije
Arhiva Blog postova
- Travanj 2024 (4)
- Ožujak 2024 (5)
- Siječanj 2024 (6)
- Prosinac 2023 (6)
- Studeni 2023 (5)
- Lipanj 2023 (2)
- Svibanj 2023 (1)
- Travanj 2023 (8)
- Veljača 2023 (1)
- Siječanj 2023 (2)
- Studeni 2022 (3)
- Listopad 2022 (8)
- Rujan 2022 (9)
- Kolovoz 2022 (5)
- Srpanj 2022 (9)
- Lipanj 2022 (9)
- Svibanj 2022 (8)
- Travanj 2022 (8)
- Ožujak 2022 (7)
- Veljača 2022 (6)
- Siječanj 2021 (1)
- Prosinac 2020 (3)
- Studeni 2020 (2)
- Listopad 2020 (5)
- Rujan 2020 (3)
- Kolovoz 2020 (4)
- Srpanj 2020 (7)
- Lipanj 2020 (4)
- Svibanj 2020 (4)
- Ožujak 2020 (5)
- Veljača 2020 (5)
- Siječanj 2020 (4)
- Prosinac 2019 (5)
- Studeni 2019 (7)
- Listopad 2019 (5)
- Rujan 2019 (3)
- Kolovoz 2019 (6)
- Srpanj 2019 (1)
- Lipanj 2019 (2)
- Svibanj 2019 (3)
- Travanj 2019 (3)
- Ožujak 2019 (3)
- Veljača 2019 (3)
- Siječanj 2019 (5)
- Prosinac 2018 (5)
- Studeni 2018 (3)
- Listopad 2018 (5)
- Rujan 2018 (2)
- Kolovoz 2018 (6)
- Srpanj 2018 (6)
- Lipanj 2018 (4)
- Svibanj 2018 (5)
- Travanj 2018 (4)
- Ožujak 2018 (3)
- Veljača 2018 (3)
- Siječanj 2018 (5)
- Prosinac 2017 (4)
- Studeni 2017 (4)
- Listopad 2017 (6)
- Rujan 2017 (1)
- Kolovoz 2017 (4)
- Srpanj 2017 (4)
- Lipanj 2017 (3)
- Svibanj 2017 (3)
- Travanj 2017 (4)
- Ožujak 2017 (4)
- Veljača 2017 (4)
- Siječanj 2017 (2)
- Prosinac 2016 (3)
- Studeni 2016 (3)
- Listopad 2016 (6)
- Rujan 2016 (6)
- Kolovoz 2016 (1)
- Lipanj 2016 (3)
- Svibanj 2016 (3)
- Travanj 2016 (4)
- Ožujak 2016 (3)
- Veljača 2016 (3)
- Siječanj 2016 (3)
- Prosinac 2015 (1)
- Studeni 2015 (4)
- Listopad 2015 (1)
- Rujan 2015 (2)
- Kolovoz 2015 (2)
- Lipanj 2015 (1)
- Svibanj 2015 (4)
- Ožujak 2015 (3)
- Prosinac 2014 (15)
- Studeni 2014 (1)
- Listopad 2014 (7)
- Rujan 2014 (10)
- Kolovoz 2014 (3)
- Srpanj 2014 (3)
- Lipanj 2014 (3)
- Svibanj 2014 (1)
- Travanj 2014 (3)
- Ožujak 2014 (3)
- Veljača 2014 (1)
- Siječanj 2014 (4)