Arbona koristi kolačiće kako bi vam osigurala personalizovano i kvalitetno iskustvo na stranici, bez prikupljanja vaših ličnih podataka. Prihvatite kolačiće ili pročitajte više informacija.
Zatražite ponudu

Mikronis - sa manje budžeta do više last click konverzija!


O Mikronisu


Mikronis je firma osnovana 2001. godine. Fokus njihova rada su desktop i laptop računari, serveri, računarske komponente, računarske periferije, tableti i pametni telefoni.

Korišćenje računara, kao što je već svima poznato, postaje naša svakodnevica, a bliska budućnost predviđa da će zapravo računala preuzeti glavnu ulogu bez koje će biti nezamislivo poslovanje, ali i svi ostali aspekti života poput online naručivanja, plaćanja računa, itd. 

Mikronis je svojim višegodišnjim radom s nekim od najboljih svjetskih proizvođača računala i celokupne računalne opreme poput IBM, Lenovo, HP, Toshiba, Microsoft, Samsung i mnogi drugi stekao neprocenjivo iskustvo u prodaji i servisu IT opreme.

U ovom sektoru svakodnevno pruža punu podršku svim svojim klijentima, od malih i srednjih firmi do pojedinaca kako bi im osigurao i omogućio što kvalitetniji, sigurniji i pouzdaniji rad na njihovom računaru i celoj računarskoj opremi. 


Zašto je Mikronis odabrao Arbonu?


U želji za napretkom i poboljšanjem online kupovine te nezadovoljstvom tadašnjim rezultatima Mikronis se obratio Arboni za saradnju. Prepoznali su naše rezultate na tržištu i shvatili da smo partner kojem se može verovati. Već u prvim danima međusobne komunikacije potrudili smo se pokazati razumevanje za njihove potrebe te ih čak i predvideti.

Uvidom u prethodne rezultate, a dogovorom Mikronisa i Arbone definisani su ciljevi i postavljeni temelji saradnje. Saradnja je već na početku podrazumevala da Arbona vodi Google Ads oglašavanje, oglašavanje na Facebook-u te SEO optimizaciju za što bolje rangiranje Mikronisa na Google pretraživanjima.
  • conversion rate gde je primarni cilj što veći postotak posetioca weba navesti na konverziju,
  • last click online kupovina što podrazumeva kupovinu koja se direktno povezuje na kanale prodaje, u ovom slučaju Google Ads oglašavanje i oglašavanje na društvenim mrežama.
Na kraju najvažnije je ostvariti sveukupno povećanje prihoda.


Ono što se podrazumeva kod postavljenih ciljeva te zadovoljenja istih je i kvalitetno i redovno izveštavanje o uspešnosti kampanja, česta komunikacija i savetovanje od strane Arboninih stručnjaka.

“Prethodna iskustva, zadovoljstvo, ali i rezultati drugih digitalnih agencija nisu ispunjavali očekivanja Mikronisa. Upravo zbog toga, odlučili smo se na saradnju sa novom digitalnom agencijom i uzeli Arbonu kao svog partnera. Uz Arbonu smo pravovremeno obaviješteni o rezultatima kampanja i dobijamo kontinuirano savetovanje i predloge o svim prilikama i mogućnostima koje nastaju. Kampanje su puno uspešnije čime i zadovoljstvo svih nas u Mikronisu. Smatram da je poverenje i komunikacija temelj svake dobre saradnje, a to smo s Arbonom i ostvarili.” ističe Gordana Puhelek iz Mikronisa.

Poznavajući prilike na tržištu Arbonini stručnjaci svakodnevno se trude stvoriti iznimno pozitivne trenutke istine u svim koracima korisničkog iskustva, unaprediti online prodaju te smanjiti ukupne marketinške troškove. 


Do uspeha uz Arbonu


Kako bi se zadovoljili dani ciljevi, ali i sva očekivanja Mikronisa morala se napraviti detaljna analiza i istraživanje ključnih reči. Detaljno istraživanje ključnih reči znači povezivanje s kupcima i njihovim potrebama i upoznavanje sa upitima koje upisuju u Google pretraživač pretražujući tako željene pojmove, a koji su u ovom slučaju povezani s opisom poslovanja Mikronisa. Analizom ključnih riječi došlo se do pojmova koji imaju najveći volumen pretraživanja. Uključenjem tih reči i celih pojmova u oglase, proširenjem oglasa i uočljivim CTA klikabilnim dugmićima (pozivima na akciju) postavljeni Mikronisovi oglasi počeli su prikazivati rezultate.

Rezultati su postali jako brzo vidljivi. Poboljšanje je vidljivo u mnogim bitnim metrikama, a kao najbitnije svakako se ističu metrike koje su postavljene i kao primarni ciljevi cele saradnje. 

Google Ads kampanje tako u 2019. uz 26,90% manje potrošenog budžeta u odnosu na 2018. godinu ostvarile su 95,43% više last click online kupovina. Kada se ista metrika uporedi sa 2019. godinom ostvareno je 34,51% više last click online kupovina uz 11,20% manje budžeta.

Zaključak je jasan. Google Ads pretraživačka i prikazivačka mreža bilježe primetan rast iz godine u godinu, odnosno svaka nova godina bolja je od godine pre uz manji budžet. 


Trenutni rezultati Mikronis kampanja


Mikronis kampanje na svim platformama ostvaruju jako dobre rezultate. Uspoređujući dve prethodne godine u periodima od 01. januara 2018. - 29. jula 2018. i 01. jela 2019. - 29. maja 2019. svakako je značajniji rast po broju sesija. Tako je 2018. godine u tom periodu broj sesija bio 936.166, a 2019. u istom periodu 1.045.743 što je povećanje za više od 11,5%. Takođe, isti period ove godine po najnovijim podacima do 29. jul 2020. daje broj sesija od 1.048.590 što je najveći broj sesija do sada zabilježen. Zaključak je da se rastući trend beleži i dalje. 

Kada je reč o broju direktnih last click online kupovina u periodu od 01. januara 2018. - 29. januara 2018. on je iznosio 2.637, a u istom periodu 01. januara 2019. - 29. jul 2019. iznosio je 2.802. Međutim, najnoviji podaci za isto razdoblje u tekućoj 2020. godini donose puno veći broj i on iznosi 4.401 što je više od 57%. Iz prikaza aktualnih podataka da se zaključiti da su oglasi delotvorni, potiču kupce i dovode ih do zadnje dodirne tačke i potvrde kupovine. 


Zahvaljujući primijenjenim znanjima Arboninih stručnjaka iz područja Google Ads i Facebook oglašavanja te irelevantnim i pravodobnim oglasima sa svim novostima došlo se do rasta prodaje uz manje budžeta. Brendirane ključne reči, display oglasi i remarketing u kojem se ciljaju korisnici koji su već posetili sajt Mikronis povećala se i prepoznatljivost brenda. 

Time je zaokružena celovita strategija i “pokriveni” različiti korisnici na različitim platformama s ciljem ostvarenja što veće prodaje, ali i dobijanja poverenja kupaca i klijenata Mikronisa.

Ono što je svakako vredno istaknuti, poverenje je Mikronisovih stručnjaka prema Arboni. Njihova otvorenost prema idejama i predlozima koje iznosi Arbona svakodnevno daju prostora Arboninim stručnjacima za konstantnim unapređenjem svih kanala i primenu novih mogućnosti koje se pokazuju uspešne, a za koje se u početku provode određena testiranja kako bi se videla reakcija tržišta na određene promene i nove prilike.  

Svakodnevno se trudimo zadovoljiti očekivanja Mikronisa. Ali priča tu ne staje, već dajemo sve od sebe kako bismo ista očekivanja i nadmašili.