Arbona koristi kolačiće kako bi vam osigurala personalizovano i kvalitetno iskustvo na stranici, bez prikupljanja vaših ličnih podataka. Prihvatite kolačiće ili pročitajte više informacija.
Zatražite ponudu

Kako da odredite budžet potreban za Adwords oglašavanje?

Za određivanje budžeta za AdWords oglašavanje potreban je ukupni broj klikova koji će nastati u razdoblju trajanja kampanje kao i njihova cena. Kako bi pronašli približan iznos, potrebno je nekoliko informacija poput:
 
  •     Koje proizvode i/ili usluge klijent želi da oglašava?
  •     Koji je cilj kampanje?
  •     Koji je period trajanja kampanje?

O proizvodima i uslugama zavisi koje ćemo, i koliko, ključnih reči koristiti u kampanji. Nadalje, o broju ključnih reči zavisi koliko će se puta oglas prikazati, a to utiče na potencijalni broj klikova. 

Cilj kampanje je važan faktor jer definiše koliko ćemo široko izabrati ključne reči. Ako je cilj npr. booking, potrebno je koristiti usko povezane ključne reči, a ukoliko je cilj stvaranje svesti o novom proizvodu tada treba da koristite sve relevantne ključne reči koje su povezane sa branšom proizvoda i/ili usluge.

Period trajanja kampanje važan je faktor jer direktno utiče na količinu budžeta koju treba uložiti. Google AdWords Search kampanje funkcionišu po principu definisanja dnevnog budžeta na osnovu kojeg prikazuju oglase i prikupljaju klikove tako dugo dok se dnevni budžet ne realizuje do kraja. Dakle, veći broj dana ostvaruje veći broj klikova, a time i više budžeta.