Arbona koristi kolačiće kako bi vam osigurala personalizovano i kvalitetno iskustvo na stranici, bez prikupljanja vaših ličnih podataka. Prihvatite kolačiće ili pročitajte više informacija.
Zatražite ponudu

Kolika je cena klika na AdWords Display oglase?

Sa Google Display oglasima imate pristup milionima web stranica, aplikacija i video zapisa i možete da dosegnete oko 93% svih internet korisnika. Zato je Google Display često bolji izbor za neka preduzeća i ostvaruje niži trošak po kliku. Prosečna cena po kliku iznosi ispod 1$, dok je ona kod search oglasa između 1$ i 2$.

Google Display oglasi ostvaruju niži trošak po kliku.

Cena klika na AdWords Display oglas zavisi od Quality Score-a - što je QS viši, to je trošak niži! Šta je Quality Score? Quality Score je Google-ov interni sustav rangiranja kvaliteta i relevantnosti oglasa i ključnih reči. Prema njemu Google određuje trošak po kliku (CPC) i u kombinaciji sa vašim maksimalnim bidom određuje rang oglasa.

Za ostvarivanje visokog Quality Scorea, ključan element je što viši click-through rate (CTR), odnosno stopa kliktanja. Zato u nastavku donosimo nekoliko najvažnijih saveta kako da ostvarite i poboljšate svoj CTR i za posledicu ostvarite i visoki Quality Score, visoke pozicije oglasa i nisku cenu po kliku.
 


1) Koristite Ad Builder


Ako ne izrađujete sami svoje vizuale za Display oglase, Google-ov alat Ad Builder vam može pomoći u izradu vizuelnih oglasa.

Korištenjem Ad Buildera, Google povlači slike sa vaše web stranice i odrađuje oko 80% ukupnog posla kreiranja oglasa, uključujući i boje i brendiranje.
 


2) Excludajte mobilne aplikacije


Ljudi većinu vremena na telefonu provode u nekoj od aplikacija. Zamislite se samo - koliko ste puta otvarali Facebook ili LinkedIn u nekom mobilnom pretraživaču? Ipak, gotovo smo sigurni da imate skinutu aplikaciju preko koje svakodnevno surfujete društvenim mrežama.

Međutim, nisu sve aplikacije prigodne za Google Display kampanje. Štaviše, ako vam ciljna grupa korisnika nisu korisnici aplikacija, možda ih je bolje u potpunosti i isključiti iz prikazivanja vaših oglasa.

Google automatski određuje relevantne web stranice i lokacije na kojima će pokazati vaše oglase. Većina tih mesta zaistinu i jesu odlična, ali npr. aplikacije za igre definitivno nisu jedna od njih.

Google automatski određuje relevantne web stranice i lokacije za prikaz oglasa.

Stavite se i vi u kožu korisnika - igrate igru na telefonu tokom koje vam se prikaže oglas i vi slučajno kliknete na njega. Šta ćete uraditi iste sekunde? Iznervirano ugasiti browser i vratiti se nazad u igru. A trošak je napravljen!
 


3) Započnite sa remarketingom


Gotovo svi stručnjaci ističu, a i naše iskustvo je pokazalo tako, da je najbolji početak za Display oglašavanje remarketing.

Sa remarketing oglasima pomoću cookie-a (kojeg korisnik pristane da skine kada poseti vaš web) možete da pratite korisnike po raznim web stranicama na internetu. Takvi su korisnici već posetili vašu web stranicu, dakle pokazali su određeno interesovanje za vaš brend. Sa remarketingom ih možete ponovo podsetiti da se vrate na vaš web i da naprave dodatnu konverziju.

Sa remarketingom su cena klika na AdWords Display oglase, ali i CPA generalno dosta niski, a u isto vreme konstantno angažujete korisnike. Remarketing oglasi su jedan od najdelotvornijih načina kako da poboljšate relevantnost i Quality Score svojih oglasa i time spustiti CPC.