Arbona koristi kolačiće kako bi vam osigurala personalizovano i kvalitetno iskustvo na stranici, bez prikupljanja vaših ličnih podataka. Prihvatite kolačiće ili pročitajte više informacija.
Zatražite ponudu

Koliko košta Google AdWords oglas?

Razumno je da se tokom planiranja Google AdWords kampanje pitate: Koliko košta Google oglas? Ali, cena Google oglasa nije ista za sve kampanje i za sve oglašivače, ona zavisi od mnogo faktora.

Google AdWords funkcioniše kao jedna vrsta aukcije. Kada korisnik upiše ključnu reč (koju koristite u kampanji) u pretraživač, Google na osnovu "aukcije" određuje na kom mestu će se naš oglas prikazati korisniku.

Kako bi vaš oglas pronašao mesto u aukciji, potrebno je prvenstveno odrediti bidding strategiju, a što znači određivanje fokusa na klikove, impresije ili konverzije. Većina oglašivača u svojim kampanjama koristi CPC bidding strategiju, što znači da se troškovi zasnivaju na broju klikova na oglas.

Kod CPC strategije imate mogućnost da birate maksimalni CPC bid, odnosno odabir maksimalnog iznosa koji želite da utrošite po dobijenom kliku. Takođe, podešavanjem dnevnog budžeta kampanje dobijate mogućnost izbora maksimalnog iznosa koji želite da potrošite na kampanju u jednom danu.