Arbona koristi kolačiće kako bi vam osigurala personalizovano i kvalitetno iskustvo na stranici, bez prikupljanja vaših ličnih podataka. Prihvatite kolačiće ili pročitajte više informacija.
Zatražite ponudu

Viber promo poruke

Zašto su Viber promo poruke delotvoran promotivni kanal? 

Jednostavno je, putem Vibera komunicirate sa vama bliskim ljudima i to je razlog zašto ćete da otvorite i pročitate svaku Viber poruku, zar ne? 

pravo u toj činjenici leži razlog delotvornost Viber promo poruka.

Viber promotivne poruke otvara gotovo 99% ciljane grupe. Zamislite promotivnu poruku koja će da stigne do vaše publike, pritom ne trošeći budžet na klijente i korisnike koje vaša usluga ne zanima! Da bi slali Viber promo oglase, morate da imate dopuštenje korisnika.

Korisnik koji vam je dao dopuštenje, pokazao je interes za vaše proizvode/usluge pa će verovatno i da otvori vašu poruku kako bi iskoristio pogodnosti koje nudite.

Šta sadrži viber promotivna poruka

 
 
 
 



Viber je besplatna komunikacijska platforma koja vas putem interneta povezuje sa bilo kim u svetu, pod uslovom da je Viber korisnik (80% korisnika pametnih telefona u Srbiji koristi Viber). Poruka se šalje online, što znači da korisnik ima pristup internet vezi i može, za razliku od SMS promo poruka, odmah da klikne na vaš oglas. Viber oglas može da sadrži: 
  • logo firme + naziv
  • tekst (do 1000 znakova)
  • vizual
  • CTA dugme (npr. Saznaj više ili Kupi odmah)
Kako će Viber promo poruke da pomognu vašem poslovanju



Viber promo poruke se aktiviraju kroz tri koraka. Za vas ćemo da otvorimo i registrujemo vašeg "sendera". Proces odobrenja od strane Vibera traje do nedelju dana, a nakon toga možete da koristite usluge promo poruka. Prva poruka je (u skladu sa GDPR uredbom), pozdravna. U njoj vas predstavljamo korisniku i obaveštavamo ga da ste prisutni na Viberu te da ćete ih obaveštavati o novim ponudama, popustima i slično. Nakon prve pozdravne poruke možemo pokrenuti komunikaciju sa vašim korisnicima.  

Viber promotivne poruke najčešće se koriste za:
  • kao rešenje napuštene korpe kod webshop kupovine
  • booking
  • slanje potvrda (o takmičenju, nagradnoj igri, o dostavi)
  • promociju novih ponuda i proizvoda
  • najavu popusta
  • slanje obaveštenja o povratu
  • funkcionalnosti loyalty programa
Osim toga, možete da ih koristiti za traženje zaposlenika, povećanje svesti o brendu i slično. 
 
Bitno je da imate svoju bazu korisnika koji su vam dozvolili slanje obaveštenja. Ako želite možete dodatno segmentirati korisnike prema: 
  • geolokaciji
  • tele operatoru
  • platformi (Android, iOS)
  • uređaju
  • mreži (3G, 4G)
 

Cena na upit.


Iskoristite pažnju Viber korisnika i saglasnost vaših postojećih korisnika. Zatražite besplatno savetovanje i procenu budžeta putem: