GONET.TV - uz Google Ads i oglase na društvenim mrežama do 10.000+ pretplatnika i 200% cilja
GONET.TV je češka kompanija koja je započela sa internet stranicom TVprogram.cz, a danas u Hrvatskoj i drugim zemljama nudi IPTV online televiziju, odnosno pametni način gledanja televizije bez satelita, antene ili kabla, pri čemu se usluga može prilagoditi bilo kom internetu i koristiti na jednostavan način.
U proboj na hrvatsko tržište krenuli su samim početkom 2021. godine, kada i počinje naša saradnja.
Ciljevi
Na početku saradnje, cilj je bio ostvariti 5.000 prijava odnosno novih registracija na platformu GONET.TV u 2021. godini, uz dalji kontinuirani rast.
Kampanje su bile usmerene na stvaranje konverzija uz pomoć Lead magnet-a i prikupljanje potencijalnih pretplatnika koji prvo isprobaju platformu besplatno ili malu naknadu, a potom da se leadovi pretvaraju u stalne korisnike za mesečnu pretplatu.
Uz primarne ciljeve kampanje koji se izražavaju u maksimizaciji prikupljenih lead-ova i konvertuju iste u stalne korisnike, sekundarni ciljevi su prepoznatljivost i top of mind.
Kako smo radili?
Prepoznato je da postoji tržišna prilika u nedostatku Best Buy usluge koja je povoljna, a nudi fleksibilne uslove bez ugovorne obveze, kao i dodatne opcije proizvoda uključene u cenu. Upravo te snage bile su okosnica komuniciranja unutar kampanja.
Celu strategiju smo podelili u tri faze:
- Promotivni period sa besplatnim isprobavanjem usluge bez kreditne kartice sa ciljem maksimizacije broja lead-ova
- Faza poboljšanja i unapređenja usluge uz stalan priliv novih korisnika
- Faza povećanja medijske prisutnosti, sa ciljem rapidnog rasta broja novih korisnika kroz top-of-mind i share-of-voice, popraćeno sa Conversion kampanjama
Rezultati

U prvom mesecu prodiranje na tržište postignuto je više od 1800 registracija putem Google Ads kampanja i više od 3600 putem Facebook Ads kampanja. Od početka sprovođenja kampanja do kraja 2021. godine je prikupljeno više od 10.000 registracija putem Google Ads i Facebook Ads zajedno, što je dvostruko više u odnosu na inicijalni cilj.
Još jedna važna metrika je i procenat korisnika iz probnog perioda koji su nastavili da koristite uslugu, konkretno njih 73%.

Podatke smo pratili putem Google Analytics-a, pri čemu smo ih redovno evaluirali kako bismo konstantno prilagođavali kampanje i postizali isti ili bolji učinak.
Ova saradnja ostvarila je sjajne rezultate, što potvrđuje i MIXX nagrada za finaliste koju smo osvojili u kategoriji “Direct Response and Lead Generation kampanje”.