GONET.TV - uz Google Ads i oglase na društvenim mrežama do 10.000+ pretplatnika i 200% cilja


GONET.TV
 je češka kompanija koja je započela sa internet stranicom TVprogram.cz, a danas u Hrvatskoj i drugim zemljama nudi IPTV online televiziju, odnosno pametni način gledanja televizije bez satelita, antene ili kabla, pri čemu se usluga može prilagoditi bilo kom internetu i koristiti na jednostavan način. 
 

Usluga GONET.TV-a može se koristiti na smart TV-u i raznim drugim uređajima, a u ponudi je preko 100 kanala kao i stotine filmova i serija. Uz to, GONET.TV omogućuje korisnicima slušanje na desetinu hiljada radio stanica. Kod ove usluge nema ugovorne obveze već se usluga može slobodno otkazati na kraju mesečnog perioda. 

U proboj na hrvatsko tržište krenuli su samim početkom 2021. godine, kada i počinje naša saradnja.
 
 

Ciljevi

 
Na početku saradnje, cilj je bio ostvariti 5.000 prijava odnosno novih registracija na platformu GONET.TV u 2021. godini, uz dalji kontinuirani rast. 
 

 
 


Kampanje su bile usmerene na stvaranje konverzija uz pomoć Lead magnet-a i prikupljanje potencijalnih pretplatnika koji prvo isprobaju platformu besplatno ili malu naknadu, a potom da se leadovi pretvaraju u stalne korisnike za mesečnu pretplatu. 

Uz primarne ciljeve kampanje koji se izražavaju u maksimizaciji prikupljenih lead-ova i konvertuju iste u stalne korisnike, sekundarni ciljevi su prepoznatljivost i top of mind.
  
 

Kako smo radili?


Prepoznato je da postoji tržišna prilika u nedostatku Best Buy usluge koja je povoljna, a nudi fleksibilne uslove bez ugovorne obveze, kao i dodatne opcije proizvoda uključene u cenu. Upravo te snage bile su okosnica komuniciranja unutar kampanja. 
Celu strategiju smo podelili u tri faze:
  • Promotivni period sa besplatnim isprobavanjem usluge bez kreditne kartice sa ciljem maksimizacije broja lead-ova
  • Faza poboljšanja i unapređenja usluge uz stalan priliv novih korisnika
  • Faza povećanja medijske prisutnosti, sa ciljem rapidnog rasta broja novih korisnika kroz top-of-mind i share-of-voice, popraćeno sa Conversion kampanjama
 


 

Prva faza odnosila se na samu penetraciju hrvatskog tržišta, i to u periodu od 7 januara od 15. februara 2021. godine. U tom vremenu je korisnicima omogućen i besplatan probni period. U ovoj fazi korišćeni su Google oglasi (Search, Display, Video) kao i Facebook oglasi (Conversions, Awareness).
 


 

Druga faza, u periodu od 16. februara do kraja 2021. godine, odnosila se na održivi rast i unapređenje usluge, kao i uvođenje novih HBO i Cinemax kanala (remarketing postojećih korisnika za Upsell). U ovoj fazi korišćeni su Google oglasi (Search, Display, Video, Smart, Discovery, Performance Max, App Installs) kao i Facebook oglasi (Conversions, Awareness, Retargeting).

 


 

Treća faza pokrivala je kampanju iz druge faze, uz dodatak Youtube for Actions kampanje kao i Facebook Reach & Frequency Video Views, sa značajnijim budžetom.
 
  

Rezultati
 
 

U prvom mesecu prodiranje na tržište postignuto je više od 1800 registracija putem Google Ads kampanja i više od 3600 putem Facebook Ads kampanja. Od početka sprovođenja kampanja do kraja 2021. godine je prikupljeno više od 10.000 registracija putem Google Ads i Facebook Ads zajedno, što je dvostruko više u odnosu na inicijalni cilj. 
 
Još jedna važna metrika je i procenat korisnika iz probnog perioda koji su nastavili da koristite uslugu, konkretno njih 73%.


Podatke smo pratili putem 
Google Analytics-a, pri čemu smo ih redovno evaluirali kako bismo konstantno prilagođavali kampanje i postizali isti ili bolji učinak. 


Ova saradnja ostvarila je sjajne rezultate, što potvrđuje i MIXX nagrada za finaliste koju smo osvojili u kategoriji “Direct Response and Lead Generation kampanje”. 
 


 

I Vi možete da budete još jedan primer tako uspešne priče. Javite nam se kako bismo dogovorili sastanak i otkrili potencijal Vaše kompanije!

 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM