Objavljeno: 14.08.2014. | 1 minute čitanja
Google AdWords ima razvijen sistem oglašavanja i na prvom mestu se ne nalaze oni oglasi koji imaju najveći budžet odnosno licitacije, već oglasi koji su najrelevantniji. Oglašivači često podižu svoje licitacije kako bi bili na prvim pozicijama i kako bi bili što konkurentniji, ali to ne znači da će im se klikovi povećati, a kamoli da će se ti klikovi pretvoriti u konverzije. U ovom članku objasniću kako da napravite oglas koji će biti relevantan i kojem će cena licitacije biti manja.Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!
Kontaktirajte nas
je alat koji se koristi uglavnom prilikom SEO optimizacije za bolje rangiranje stranica u organskim rezultatima pretrage.
SEMrush kombinuje podatke i strategiju u jednom alatu dajući put ka najboljem plasmanu Vaše web stranice.
Greška 404 ili 404 error - , najčešća je greška koja se događa tokom indeksiranja stranica. 404 error zapravo je kojeg web server javlja prilikom pristupa određenom web. To je znak da korisnik ili je u preglednik (browser),
Ne znamo za vas, ali nama se u uredu barem jednom tjedno dogodi da naletimo na grešno indeksiranu stranicu, tj. na ovaj famozni 404 broj kojeg se svi u online poslovanju boje. Naime zbog ove sitne greške često pate , dok normalnim korisnicima ova serverska greška ništa ne znači. Ali zašto se uopće pojavljuje?
Jedan od najčešćih razloga zašto smo svi barem...
Saznajte više
Svaka je specifična i svaka se radi na drugačiji način, pa je prema tome teško unapred odrediti . Ali, uz pomoć se može preporučiti određeni SEO paket usluga, a zavisno od toga šta paket sadrži i koliko će vremena biti potrebno da se kvalitetno odradi optimizacija stranice, unapred je definisana cena. Je li uspešna vidi se iz rezultata tek za nekoliko nedelja ili čak meseci, a teško je unapred videti i hoće li rezultat biti zadovoljavajući. Trudimo se maksimalno udovoljiti klijentu, ali i , to traži dodatan angažman i veću cenu, ali rezultat koji se... Saznajte više
Nakon što je završen posao sa , kreće se sa , koja je neophodna ukoliko ciljate na zasićenu tržišnu nišu sa velikom konkurencijom. obuhvata radnje izvan vašeg web sajta, a cilj joj je da poveća vidljivost i poziciju stranica u rezultatima pretrage.
Proces za pretraživače sastoji se pre svega od . Kroz kvalitetnu link building strategiju, odnosno izgradnju linkova, generišu se dodatni izvori poseta sa srodnih i relevantnih web sajtova. Što više kvalitetnih backlinkova, to bolje za vaš sajt - ali i za celokupno poslovanje.
Međutim, pretraživači neprekidno ažuriraju svoje kako bi filtrirali spam linkove, zbog čega je neophodno...
Saznajte više
jeste . Mnogi domaći vlasnici webshopova tek započinju sa online prodajom, pa često imaju samo jednu osobu (ili sami sebe) zaduženu za vođenje sajta. Ta osoba obično nema dovoljno vremena za istraživanje i pisanje kvalitetnog sadržaja - pogotovo kada je reč o opisima proizvoda i kategorija.
Upravo zato je nezamisliva bez postavljanja prioriteta.
Ako pojedini proizvodi ostvaruju znatno veću prodaju, oni bi trebalo da budu istaknuti i da dobiju kvalitetan, . Uvek se treba voditi logikom: „Bolje ikakav sadržaj nego nikakav“ - jer je i prosečan opis bolji nego prazan prostor bez teksta. To važi posebno za kategorije proizvoda...
Saznajte više