Content marketing
Sadržaj, odnosno content, prvi je element pomoću kojeg se korisnici upoznaju sa vama i vašim brendom. A svi znamo koliko je prvi utisak važan (hint: prve 3 sekunde su ključne). Upravo zbog toga je pričanje vaše priče na zanimljiv i edukativan način uslov bez kojeg se ne može zamisliti marketinška komunikacija.
Ali gde u celoj toj priči leži SEO? Naime, SEO je primarni kanal i tehnika distribucije sadržaja, posebno uzevši u obzir činjenicu da 93% svih akcija na internetu počinje pretraživanjem.
Zaista, kvalitetan, edukativan i relevantan content jedan je od važnijih faktora koje Google uzima u obzir prilikom rangiranja vašeg web sajta. Zato se kreiranje sadržaja ne sme uzeti zdravo za gotovo i ne smemo da mu se posvećujemo delimično, već treba da mu pristupimo temeljno i holistički.
Ali kako to zapravo izgleda u praksi? Sve kreće od istraživanja - ključnih reči, kvalitetnih i relevantnih izvora, obima mesečnog pretraživanja, pa do pričanja zanimljive i edukativne priče i odabira optimalnih kanala distribucije.
O content marketingu i njegovim ključnim elementima, kao što su customer journey ili avatar kupca, pisali smo i pišemo detaljno na našem blogu. O SEO-u i zašto je sadržaj važan element prilikom rangiranja u rezultatima pretraživanja smo takođe pisali.
Da li želite da ispričati priču svog brenda? Da li želite da pokažete korisnicima da ste autoritet u svojoj industriji? Da li želite da poboljšate ranking vašeg web sajta u Google rezultatima? Da li želite da povećate broj konverzija i posledično poslovne rezultate?
Kontaktirajte nas za službenu ponudu i savetovanje.
Ali gde u celoj toj priči leži SEO? Naime, SEO je primarni kanal i tehnika distribucije sadržaja, posebno uzevši u obzir činjenicu da 93% svih akcija na internetu počinje pretraživanjem.
ŠTA VAM DONOSI CONTENT MARKETING
- lakši pronalazak vašeg web sajta na pretraživačima
- veći autoritet domena
- povećanje saobraćaja i posetilaca vašeg web sajta
- bolja reputacija vašeg brenda
- bolji odnos sa vašim kupcima
- niži troškovi i veći ROI u odnosu na tradicionalne marketinške tehnike
Zaista, kvalitetan, edukativan i relevantan content jedan je od važnijih faktora koje Google uzima u obzir prilikom rangiranja vašeg web sajta. Zato se kreiranje sadržaja ne sme uzeti zdravo za gotovo i ne smemo da mu se posvećujemo delimično, već treba da mu pristupimo temeljno i holistički.
Ali kako to zapravo izgleda u praksi? Sve kreće od istraživanja - ključnih reči, kvalitetnih i relevantnih izvora, obima mesečnog pretraživanja, pa do pričanja zanimljive i edukativne priče i odabira optimalnih kanala distribucije.
Kakav pristup sadržaju vam nudi Arbona
- content marketing u službi SEO-a i SEO u službi content marketinga,
- kreiranje kompletne strategije content marketinga,
- temeljno istraživanje ključnih reči i pretrage sadržaja,
- izradu i sprovođenje različitih oblika i taktika content marketinga (blog, infografici, Slideshare, e-book...),
- distribucija optimalnim kanalima (newsletter, društvene mreže…),
- merenje rezultata i osvežavanje sadržaja traženim ključnim rečima,
- unapređenje web sadržaja za bolje rangiranje u rezultatima pretraživanja.
O content marketingu i njegovim ključnim elementima, kao što su customer journey ili avatar kupca, pisali smo i pišemo detaljno na našem blogu. O SEO-u i zašto je sadržaj važan element prilikom rangiranja u rezultatima pretraživanja smo takođe pisali.
Da li želite da ispričati priču svog brenda? Da li želite da pokažete korisnicima da ste autoritet u svojoj industriji? Da li želite da poboljšate ranking vašeg web sajta u Google rezultatima? Da li želite da povećate broj konverzija i posledično poslovne rezultate?
Kontaktirajte nas za službenu ponudu i savetovanje.
