Vaša kontakt osoba

Zorana
info@arbona.rs
+381 66 802 0558

CRO optimizacija

Cro optimizacija
 

Šta je tačno CRO optimizacija?


SEO optimizacija je zaslužna za veći broj online posetilaca na vašu web stranicu, ali koliko njih učini željenu radnju na sajtu? 

Na primer, koliko posetilaca je postalo vaš kupac?  Koliko ih se pretplatilo na newsletter? A poslalo upit? 

Ovde u središte pažnje dolazi CRO optimizacija ili napredna SEO optimizacija.  

Optimizacija stope konverzija (eng. Conversion Rate Optimization) jeste tehnika kojoj je cilj da posetioce vaše web stranice pretvori (konvertira), u aktivne korisnike.  Uopšteno govoreći, to znači da će CRO optimizacijom posetioci učiniti upravo ono što od njih i očekujete. 


CRO optimizacija pojam

Šta može da bude konverzija?

Vrste online konverzija
Vrste online konverzija
Dakle, SEO optimizacija ima za zadatak da vam dovede online saobraćaj, dok će CRO taj saobraćaj da pretvori u zaradu.
 

Kako u Arboni optimizujemo stopu konverzije?


Arbona je agencija za digitalni marketing koja između ostalog vlada i veštinama za optimizaciju konverzija na web sajtu! Neki bi nas nazvali pravim stručnjacima, ali mi bismo radije da uspešnost naših CRO kampanja govore same za sebe. Znači, samo pozitivno :)

Za nas je optimizacija konverzije:

 

  • Poboljšanje strukture web sajta. Navigacija i dizajn web sajta na kojoj se korisnici snalaze kao od šale.
  • Praćenje kretanja i ponašanja korisnika na web sajtu. Bitno je da znate šta se korisnicima sviđa, a šta ih odbija brzinom munje. Zašto? Jer sumnjamo da će  tetka Slavica želeti da se pretplati na newsletter, ako odmah ne vidi smisao, tj. moguću dobijenu vrednost.
  • Postojeći saobraćaj pretvoriti u aktivni. Stvorimo zajedno zanimljiv sadržaj ili ponude koje posetioci ne mogu da odbiju! 
  • Optimizacija vođena vašim ciljevima i željama. Šta želite da postignete? Povećanje prodaje? Motivisanje korisnika da pogledaju promo video? Na vama je da odaberete cilj, a jedino što je važno pri svemu tome jeste da bude merljiv.
Mjerljivi rezultati konverzije Mjerljivi rezultati konverzije

Šta dobijate našom uslugom CRO optimizacije?

CRO optimizacija - usluge Arbona

Mali rečnik CRO pojmova

 
Bounce Rate Bounce Rate
Bounce Rate
CRO optimizacijom se smanjuje Bounce Rate. Bukvalno bismo ga preveli kao odskočna stopa, a zapravo znači procenat izlaska iz web shopa odmah nakon posete prvoj stranici i to bez ikakve interakcije! Odskočna stopa nije ni toliko loš prevod jer se korisnik u tom trenutku ponaša kao prava lopta. Dotakne vaš web shop i brže-bolje se odbije od njega. A to stvarno ne želite da doživite. Barem ne prečesto. 
 
Heat mapa Heat mapa
Heat Map
Oduvek vas je interesovalo na kojem su se delu stranice korisnici najviše zadržavali? Ili na koje im je elemente često bežao pogled? Na šta su najviše kliktali? Ovde nam u pomoć dolazi Heat Map (toplinska mapa stranice). Toplinske mape nam mogu pomoći da bolje razumemo ponašanje posetilaca na stranici kako bismo poboljšali njene performanse i tako duže zadržali korisnike na stranici. 

 

A/B testiranje
Jeste li se ikada pitali šta će bolje da prođe? Naslov napisan u sveprisutnom Arial fontu ili biste se radije kockali i prekršili sva pravila dobrog dizajna i rizikovali sa Comic Sansom? A šta je sa bojom? Zelena boja CTA dugmića (poziva za akciju) ili crvena? Na šta će se više kliktati? A šta ćete napisati na dugmiću? “Zatražite ponudu!” Ili “Pošaljite upit”? Sva sreća pa ne morate da nagađate jer tu je A/B testiranje! Pravilnim A/B testom moguće je otkriti bolje rešenje za sve nedoumice i tako smanjiti stopu izlaska iz web sajta. 


Landing stranica Landing stranica
Landing stranice (Odredišne stranice)
Ako ćemo se voditi bukvalnim prevodom, Landing stranica je stranica na koju korisnik “sleti” i sa kojom se sreće prvi put. Dakle, to može da bude stranica “o nama”, vaš blog, kategorija proizvoda ili čak početna stranica. Na primer, napisali ste odličan blog o biciklističkim kacigama i neko je putem Google-a baš tražio informacije o biciklističkim kacigama. Na spisku rezultata je ugledao post sa vašeg bloga, kliknuo na njega i došao na blog koji se u ovom slučaju nalazi u ulozi landing stranice. Da je korisnik na blog došao kroz meni vaše stranice, tada blog ne bi mogli da nazovemo landing stranicom.

 

Zatražite savet ili ponudu bez ikakve obaveze


Za besplatno savetovanje i ponudu za CRO optimizaciju možete da nas kontaktirate putem web obrascae-maila info@arbona.rs ili na sledeći telefonski broj: 
  • +381 66 802 0558

Cro optimizacija - Arbona usluge 
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge