Dinamički remarketing

Objavljeno 18.12.2014. 13:55:07
Bitni su vam korisnici koji su posetili vašu stranicu? Želite ponovo da privučete njihovu pažnju? U tome može da vam pomogne remarketing kampanja. Remarketing je vrsta kampanje kod koje se postavljaju isečci koda na web stranicu, uz pomoć kojeg se skupljaju kolačići korisnika koji su je posetili. Na osnovu toga, možete da ih pratite slikovnim oglasima. Tako možete ponovo da privučete pažnju i da osigurate njihov povratak na vašu stranicu.
 

Karakteristike dinamičkog remarketinga

Kada govorimo o dinamičkom remarketingu, možemo da kažemo da je to naprednija verzija običnog remarketinga koji nam daje mnogo bolje rezultate. Na samom početku korisnik pregleda proizvod na vašoj web lokaciji, nakon čega Google oznaka za remarketing (ili Google Analytics oznaka) beleži pregledane proizvode. Na kraju dinamički oglasi za remarketing prikazuju proizvode koji su najrelevantniji za korisnika. Na primer, ako je korisnik na vašoj web stranici pregledao vilu Barabaru, tada će ga pratiti slikovni oglas koji sadrži informacije upravo o toj vili.

Takođe, razlika između dinamičkog i običnog remarketinga jeste u postavljanju feeda. Feed-ovi se čuvaju unutar AdWords naloga, a sadrže skup svih proizvoda ili usluga koje ćete oglašavati. Odnosno, uz pomoć feeda stvaramo bazu podataka o proizvodima ili uslugama koju ćemo upotrebiti za dinamičke oglase.

Zatim, prilikom izrade remarketing kampanje dobijamo remarketing kod kojim ćemo označiti Web lokaciju kako bi se svi kolačići mogli prikupiti.

Kada govorimo o dinamičkom remarketingu bitno je da napomenemo da su ovde oglasi automatski kreirani od strane sistema što nam umnogome smanjuje posao.

Kod dinamičkog remarketinga imamo četiri ključna činioca koji podstiču efikasno izvođenje – pametna segmentacija (ciljaju se osobe koje su već gledale određeni proizvod na vašoj Web stranici ili se ciljaju osobe koje će izvršiti konverziju na vašoj stranici), prilagođeni oglasi, automatizacija ciljanja i licitacije u realnom vremenu. Prilagođen je za neke delatnosti i 100% je transparentan. Ako želite da privučete korisnike koji su bili na vašoj stranici, dinamički remarketing je pravi izbor za Vas.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM