Internet marketing

Koje su faze korisničkog putovanja kupca?

Korisničko putovanje (customer journey) je proces kroz koji kupci prolaze kako bi postali svesni o proizvodu ili usluzi, evaluirali ga i na kraju kupili. A koje su to faze? Iako je svima poznata podela na 3 faze, ovde ćemo upoznati i 4. fazu ko ...
Saznajte više

Šta je online recenzija?

Online recenzija je online iskustvo korisnika pri kupovini proizvoda ili korišćenja određene usluge. Potencijalni kupci sve više veruju ostavljenim recenzijama drugih korisnika i prema njihovim preporukama odlučuju žele li ili ne žele ...
Saznajte više

Šta je Bitly?

Bit.ly je alat koji služi za skraćivanje URL-ova i platforma za upravljanje vezama. Kompanija Bitly osnovana je 2008. godine. Bitly mesečno skraćuje i do milijardu linkova za upotrebu na društvenim mrežama, u e-mailu, sms-u, itd. Osim toga, on je moć ...
Saznajte više

Šta su web push notifikacije?

Web push notifikacije su marketinški kanal koji korisnika može ponovo da dovede na Vašu web stranicu. One su klikabilne rich content poruke koje se šalju na uređaj od strane web stranice ili web aplikacije. Korisnik mora da odobri primanje not ...
Saznajte više

Zašto koristiti LinkedIn grupe?

Uključivanje u relevantne LinkedIn grupe i aktivno učestvovanje u istima mogu biti vrlo efikasan marketinški alat. Putem LinkedIn grupa možete informisati tržište o svojem postojanju, graditi lični ili kredibilitet kompanije u određenom području, pri ...
Saznajte više
Blog meni
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM